صفحه اصلی / عمومی / النصر عربستان-الزواره عراق؛ نبردی حساس در لیگ قهرمانان آسیا

النصر عربستان-الزواره عراق؛ نبردی حساس در لیگ قهرمانان آسیا

ad banner

در چارچوب روز سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های النصر عربستان و الزواره عراق از ساعت ۲۱:۴۵ روز دوشنبه ۱۹ فروردین مصادف با ۸ آوریل ۲۰۱۹ در استادیوم ملک فهد شهر ریاض با قضاوت جامپی لیدا از ژاپن مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. دو تیم برای صعود از گروه می‌جنگند و باید توجه داشت پیش بینی فوتبال این مسابقه کار آسانی نخواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سایت بتکارت

النصر عربستان؛ روی ویتوریا در لیگ قهرمانان آسیا موفق خواهد بود؟

باشگاه النصر عربستان در فصل جاری مسابقات فوتبال عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم در لیگ کشور عربستان ۲۶ دیدار برگزار کرده که ۱۹ پیروزی، ۴ تساوی و ۳ شکست سهم آن‌ها تا به این هفته بوده است.این تیم هم‌اکنون بالاتر از الهلال، صدرنشین سطح اول فوتبال عربستان است.

لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان

به گزارش وبسایت هواسکورد، النصر عربستان از سال ۲۰۱۶ در مسابقات آسیایی حضور نداشت و در سال ۲۰۱۹ موفق شد مجوز حضور در این مسابقات را کسب کند. این تیم در دیدار پلی‌آف مقابل اولمالیق ازبکستان با نتیجه ۴ به ۰ پیروز شد تا وارد مرحله گروهی مسابقات شود. این تیم در مرحله A مسابقات آسیایی با تیم‌های الوصل امارات، ذوب آهن ایران و الزواره عراق در یک گروه قرار گرفته است.

بر خلاف لیگ عربستان، النصر در لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی نداشته است. این تیم در دیدار ابتدایی خود مقابل الوصل امارات در خانه حریف با نتیجه ۱ به ۰ شکست خورد و در دیدار دوم خود نیز میزبان ذوب آهن بود که با نتیجه ۳ به ۲ شکست خورد تا در حال حاضر قعرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا باشد.

باشگاه النصر عربستان در ۸ دیدار اخیر خود در لیگ حرفه‎ای عربستان پیروز شده و در پیش بینی فوتبال دو تیم باید در نظر داشت که نماینده عربستان حریف آسانی نخواهد بود. در واقع این تیم در ۱۶ دیدار اخیر رسمی خود در تمامی مسابقات تنها ۳ شکست داشته است.

الزواره عراق؛ شاگردان حکیم شاکر به صدرنشینی در گروه ادامه خواهند داد؟

باشگاه الزواره عراق در فصل جاری لیگ این کشور عملکرد قابل قبولی داشته است. این تیم از ۲۰ مسابقه خود ۱۰ پیروزی، ۸ تساوی و ۲ شکست کسب کرده و با ۳۸ امتیاز جایگاه چهارم سطح اول فوتبال این کشور را از آن خود کرده است.

لیگ قهرمانان آسیا الزواره عراق

به گزارش وبسایت گل، الزواره عراق از سال ۲۰۰۷ در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته است و این اولین حضور آن‌ها پس از ۱۲ سال است. این تیم کار خود را در روز اول با تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن آغاز کرد. در روز دوم این تیم با نتیجه ۵ به ۰ الوصل امارات را در هم کوبید تا با ۴ امتیاز در حال حاضر صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا باشد.

باشگاه الزواره عراق خیلی سخت شکست می‎خورد. در واقع این تیم در ۲۰ مسابقه اخیر رسمی خود فقط ۲ شکست داشته و در پیش بینی فوتبال این تیم مقابل النص عربستان باید به این مسئله توجه نمود. البته نماینده عراق باید مراقب خط حمله قدرتمند النصر باشد. نماینده عربستان در ۴ دیدار اخیر خود در لیگ حرفه ای کشورش ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *