صفحه اصلی / عمومی / درخواست رسمی تیم یوونتوس برای جذب مائورو ایکاردی

درخواست رسمی تیم یوونتوس برای جذب مائورو ایکاردی

ad banner

به گزارش برخی خبرگزاری های تورینی، تیم یوونتوس برای خرید مائورو ایکاردی به صورت رسمی به تیم اینتر درخواست فرستاده است. این در حالی است که چند روز پیش وندا ایکاردی همسر و مدیر برنامه های این بازیکن قویا اعلام کرد که مائورو صد سال در تیم اینتر می ماند و قصد ترک این باشگاه را ندارد.

برخی دیگر مدعی شده بودند که وندا به خاطر در امان ماندن مائورو از حمله طرفداران اینتر به همسرش این ادعا را کرده است. همچنین گفته شده که تورینی برای این انتقال حاضر به پرداخت ۶۰ میلیون یورو هستند در حالی که اینتری ها ۸۰ میلیون یورو برای انتقال این بازیکن ۲۶ ساله آرژانتینی می خواهند. هرچند یک بند آزادسازی ۱۱۰ میلیون دلاری در قرارداد ایکاردی وجود دارد که در دو هفته اول ماه جولای فعال خواهد شد اما این بند فقط برای انتقال ایکاردی باشگاه های خارج از سری آ است و تیم یوونتوس نمی تواند از آن بهره گیرد. گفته می شود پاری سن ژرمن نیز پیشنهاداتی برای خرید این بازیکن ارائه کرده است که تاکنون هیچ یک به صورت رسمی اعلام و تایید نشده است.

مائورو ایکاردی نزدیک به تیم یوونتوس ؟

مائورو ایکاردی تیم یوونتوس

در این چند روز نیز عکس های جنجالی این بازیکن با همسرش در صفحه اینستاگرامشان حاشیه ساز شده و سر و صدای زیادی را در بین هواداران فوتبال به پا کرده بود که سرمربی تیم اینتر لوچانو اسپالتی در واکنش به این حواشی گفت:

من هیچ مشکلی با ایکاردی ندارم و او وقتی به تمرینات می آید همیشه لباس این تیم را بر تن دارد و این تنها چیزی است که برای من اهمیت دارد. من هیچ مشکلی با ایکاردی ندارم و آینده کاری من دیدار اینتر برابر اودینزه است، نه ایکاردی. من تمام حواسم را برای بازی آینده تیمم متمرکز می کنم و اصولا سعی می کنم کاری به این داستان ها نداشته باشم. اگر زندگی شخصی آن ها بر روی عملکردشان در تیم تاثیر نداشته باشد و بازیکنان عملکرد خوبی در لباس اینتر داشته باشند، هیچ مشکلی با آنها ندارم. ایکاردی همیشه در بالاترین سطح تلاش کرده و گل های مهمی برای اینتر به ثمر رسانده است اما من با اینکه بگوییم ما فصل قبل به ایکاردی وابسته بودیم کاملا مخالفم چون در اینتر همه بازیکنان به شدت تلاش می کنند و کار تیمی از اهمیت فوق العاده بر خوردار است و ما هیچ وقت متکی به یک بازیکن نیستیم و نخواهیم بود.

لازم به ذکر است تیم اینتر در هفته ۳۵ ام سری آ ایتالیا امشب ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه خانگی تیم اودینزه فریولی بازی خواهد داشت.اینتر میلان با ۳۴ بازی و ۶۲ امتیاز در رتبه سوم و اودینزه با ۳۳ امتیاز در جایگاه ۱۷ در خطر سقوط به دسته دو می باشد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *