صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۱ شهریور در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۱ شهریور در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۱ شهریور ماه

فوتبال – لیگ برتر ایران

در مهم‌ترین و آخرین دیدار هفته چهارمِ نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار کننده دربی سرخابی‌های پایتخت هستند. این دیدار به میزبانی استقلال و در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد. استقلال در جایگاه نَه چندان جالب توجه پانزدهم و پرسپولیس نیز در رتبۀ ششم لیگ برتر قرار گرفته‌اند. این بازی برای هر دو سرمربی جدید استقلال و پرسپولیس، یعنی استراماچونی و کالدرون از اهمیت زیادی برخوردار بوده و هر یک به دنبال کسب اولین پیروزی در نخستین دربی خود در فوتبال ایران هستند. استقلال در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و پرسپولیس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پرسپولیس در ۳ و استقلال نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامه دیدارهای هفتۀ ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، وستهام در ورزشگاه لندن میزبان تیم منچستریونایتد خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، وستهام و منچستریونایتد به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و ششم قرار گرفته‌اند. تیم وستهام در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و منچستریونایتد نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستریونایتد در ۳ و وستهام نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در یکی از دیدارهای هفتۀ ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تیم استون ویلا خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، آرسنال و استون ویلا به ترتیب در جایگاه‌های دهم و هجدهم قرار گرفته‌اند. شاگردان اونای امری برای فرار از میانه‌های جدول، مترصد گرفتن هر سه امتیاز خانگی این دیدار برابر استون ویلایِ ته جدولی هستند. تیم آرسنال در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و استون ویلا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آرسنال در هر ۵ دیدارش مقابل استون ویلا به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج پذیرای تیم صدرنشین لیورپول خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، چلسی و لیورپول به ترتیب در جایگاه‌های نهم و اول قرار گرفته‌اند. شاگردان یورگن کلوپ، تاکنون تمام بازی‌های فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و به دنبال ششمین برد متوالی خود در فوتبال جزیره هستند. تیم چلسی در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و لیورپول نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، چلسی ۲ و لیورپول ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا

در آخرین دیدار هفتۀ پنجم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، سویا در ورزشگاه رامون سانچز پیس‌خوان میزبان تیم رئال مادرید خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، سویا و رئال مادرید به ترتیب در جایگاه‌های دوم و پنجم قرار گرفته‌اند. با توجه به شکست بارسلونا و توقف اتلتیکو مادرید، شاگردان زین الدین زیدان این فرصت ارزشمند را در اختیار دارند تا با پیروزی برابر سویا بتوانند به تنهایی درصدر جدول لالیگا تکیه زنند. تیم سویا در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و رئال مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رئال مادرید ۳ و سویا نیز ۲ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در یکی از دیدارهای هفتۀ پنجم لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه ‎کومرتسبانک آرنا میزبان تیم دورتموند خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، اینتراخت فرانکفورت و دورتموند به ترتیب در جایگاه‌های نهم و ششم قرار گرفته‌اند. تیم اینتراخت فرانکفورت در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و دورتموند نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، دورتموند در ۳ بازی برابر اینتراخت فرانکفورت به پیروزی دست یافته و ۲ دیدار هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در آخرین دیدار هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه، موسوم به لوشامپیونه، لیون در ورزشگاه پارک المپیک میزبان تیم پاری سن ژرمن خواهد بود. پاریسی‌ها پس از پیروزی درخشان ۳-۰ برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، با روحیه‌ای مضاعف گام به این دیدار خارج از خانه خواهند گذاشت. در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، لیون و پاری سن ژرمن به ترتیب در جایگاه‌های نهم و اول قرار گرفته‌اند. تیم لیون در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته و پاری سن ژرمن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در ۳ و لیون در ۲ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *