صفحه اصلی / عمومی / تایید جدایی حکیم زیاش از تیم آژاکس و احتمال انتقال او به تیم بایرن مونیخ

تایید جدایی حکیم زیاش از تیم آژاکس و احتمال انتقال او به تیم بایرن مونیخ

ad banner

با توجه به اخباری که روز گذشته منتشر شد، حکیم زیاش ستاره مراکشی تیم آژاکس تابستان راهی مونیخ خواهد شد. بعد از موفقیت های آژاکس در لیگ هلند و لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بزرگ اروپایی برای خرید ستارگان این تیم اقداماتی را انجام دادند و قصد دارند بازیکنان مد نظر را تیم خود بیاورند. این بار نوبت به حکیم زیاش ستاره مراکشی تیم آژاکس رسیده تا بایرن مونیخ را به فکر جذب این بازیکن بیاندازد.

جدایی قطعی حکیم زیاش از تیم آژاکس در تابستان

جدایی قطعی حکیم زیاش از تیم آژاکس در تابستان

بد نیست در خصوص این بازیکن بدانید:

این بازیکن ۲۶ ساله در ابتدای بازی اش از سال ۲۰۰۱-۲۰۰۷ در آکادمی رئال درانتن هلند بازی می کرد و در ۱۸ آگوست ۲۰۱۴ با قرار دادی سه ساله راهی توئنته هلند شد و در این تیم شماره ۱۰ را بر تن کرد. او پس از انجام بازی های درخشان برای این تیم، نظر آژاکس را به خود جلب کرد تا اینکه شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن در سال ۲۰۱۶ به گوش رسید و بعد از دو سال در ۳۰ آگوست ۲۰۱۶ با قراردادی ۵ ساله ارزش ۱۱ میلیون یورو راهی آژاکس شد.

او در ۲۱ سپتامبر اولین گل اش را برای آژاکس در بازی مقابل ویلیم هلند در چارچوب رقابت های KNVB CUP به ثمر رساند و در آن بازی آژاکس توانست در مجموع با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شود. اولین گل او در لیگ هلند نیز در ۲ اکتبر به ثمر رسید.او اولین گل لیگ قهرمانان اروپای خود را نیز در سال ۲۰۱۹ در دور گروهی در برابر رئال مادرید به ثمر رساند. همچنین او از سال ۲۰۱۵ برای تیم ملی مراکش به میدان رفت و از ۲۳ بازی ای که برای این تیم انجام داده توانسته ۱۲ گل به ثمر برساند. لازم به ذکر است پیش از سال ۲۰۱۴ و از سال ۲۰۱۲ او در تیم های نوجوانان و جوانان هلند بازی می کرد. از افتخارات او با آژاکس می توان به قهرمانی در لیگ هلند در سال ۲۰۱۸- ۲۰۱۹ و KNVB CUP ۲۰۱۹- ۲۰۱۹ و لیگ اروپا ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ اشاره کرد. او در فصل ۲۰۱۸۰ ۲۰۱۹ نیز ۲۱ گل زده و ۲۴ پاس گل نیز به ثمر رسانده است.

روز گذشته مدیر ورزشی آژاکس با تایید خبر جدایی حکیم زیاش اذعان داشت که ای بازیکن به تیم بایرن مونیخ آلمان خواهد رفت. مارک اورمارس در مصاحبه ای اعلام کرد:

بالاخره وقتی بازیکنی پیشرفت می کند نام تیم های بزرگ نیز در کنار او دیده می شود و اگر موقعیتی پیش بیاید او از هلند خواهد رفت. ما به او قول داده ایم تا بی دردسر بتواند کار های خروجش را انجام دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *