صفحه اصلی / عمومی / روملو لوکاکو : سران منچستر یونایتد با بی احترامی،من را احمق فرض کردند

روملو لوکاکو : سران منچستر یونایتد با بی احترامی،من را احمق فرض کردند

ad banner

همان طور که خواندید روملو لوکاکو بازیکن تیم منچستر یونایتد با انتقالی پر سر و صدا به تیم اینتر ملحق و تبدیل به گران ترین خرید تاریخ این تیم شد. او شب گذشته پس از دو هفته در خصوص این انتقال و چگونگی رفتنش از منچستر مصاحبه جالبی را انجام داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پایان تلخ روملو لوکاکو در منچستر یونایتد از زبان خودش!

این بازیکن با قرار دادی به ارزش ۶۵ میلیون یورو به علاوه ۱۰ تا ۱۳ میلیون یورو پاداش راهی تیم اینتر شد تا دوران جدیدی را در فوتبال ایتالیا آغاز کرده باشد. روملو که با منچستری ها در ماه های اخیر به مشکلات جدی بر خورده بود در تلاش بود تا هر چه زودتر از این تیم جدا شود. داستان به جایی کشیده شد که بر سر تمرینات شیاطین سرخ حاضر نشد و اوله گونار سولسشر سرمربی این تیم نیز برای او پیغام فرستاد که دیگر نمی خواهد او را از نزدیک ببیند و هر چه زودتر منچستر را ترک کند. البته رفتار غیر حرفه ای لوکاکو باعث شد تا سولسشر به این شدت عصبانی گردد لوکاکو که با اجازه باشگاه، یک روز به بلژیک سفر کرد تا با نوجوانان اندرلخت تمرین کند پس از گذشت یک روز وی به بریتانیا بازنگشت و هیچ اطلاعی نیز نداد و این مسئله موجب عصبانیت شدید کادر فنی منچستریونایتد شده و حتی لوکاکو ۴۰۰ هزار پوند نیز جریمه شد. بعد از آن به مدت چند روز هیچ خبری از او نبود تا شنیده شد که اینتر درخواست جدیدی را برای جذب این بازیکن ارسال کرده است که این قضیه نشان از توافقات شخصی اینتر و لوکاکو دارد.

روملو لوکاکو و منچستر یونایتد
در خصوص لوکاکو مختصری بدانید که او فوتبال حرفه ای خود را از سال ۲۰۰۹ در تیم اندرلخت بلژیک آغاز کرد و به مدت دو سال در این تیم در ۷۳ بازی به میدان رفت که سهم او در گلزنی ۳۳ گل بود. در سال ۲۰۱۱ چلسی اقدام به خرید او کرد و قراردادی ۳ ساله را با او به امضا رساند ولی او فقط یک سال در چلسی در ۱۰ مسابقه بازی کرد و پس از آن در فصل ۲۰۱۲- ۲۰۱۳ به صورت قرضی راهی وست بروموویچ شد و در ۳۵ مسابقه در آن فصل آمار ۱۷ گل را به نام خود ثبت کرد. بعد از آن سال او یک فصل دیگر نیز به صورت قرضی راهی اورتون شد و در آن سال ۳۱ بازی برای اورتون انجام داد که ۱۵ گل زد. به خاطر درخشش در گلزنی این باشگاه انگلیسی تصمیم گرفت تا او را از چلسی خریداری نماید. او در سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی به تیم اورتون پیوست و تا سال ۲۰۱۷ برای این تیم به میدان رفت. او باز هم آمار خوب ۱۱۰ بازی و ۵۳ گل را برای خود به ثبت رساند و بازی های خوب خود را بیش از پیش تقویت می کرد. در سال ۲۰۱۷ او راهی دیگر تیم انگلیسی یعنی منچستر یونایتد شد و تا سال ۲۰۱۹ و قبل از پیوستن به اینتر در ۶۶ بازی پیراهن منچستر را بر تن کرد که ۲۸ گل نیز وارد دروازه حریف کرد. هم چنین او در رده ملی نیز عملکرد فوق العاده ای را از خود بر جای گذاشته است. او از سال ۲۰۱۰ که به تیم اصلی بلژیک دعوت شد تا کنون در ۷۹ بازی به میدان رفته که توانسته آمار خوب ۴۵ گل ملی را به ثبت برساند.

4 12
او در مصاحبه شب گذشته با خبرنگار اسکای اسپرت در خصوص دوران حضورش در منچستر یونایتد صحبت کرد که در زیر می خوانید:

قبل از این که به اینتر ملحق شوم چندین هفته خبرهای زیادی را در خصوص انتقالم به تیم های منتقل و جدایی ام به گوشم می رسید در حالی که من از هیچ یک از آن ها خبر نداشتم و کسی با من در این باره صحبت نکرده بود. هر روز منتظر بودم تا کسی از در بیاید و به این شایعات پایان دهد ولی هیچ خبری از هیچ کسی نبود و به راستی شایعات در حال تبدیل شدن به حقیقت بود. تصمیم گرفتم بروم و با آن ها صحبت کنم و تکلفیم معلوم شود. بعد از این که دیدم آن ها این اخبار را تکذیب نمی کنند خودم بیان کردم که من هم می خواهم از باشگاه جدا شوم و برای هر دو طرف جدایی من بهترین گزینه است.

وی در ادامه گفت:

علی رغم این که دوست داشتم برای جایگاهم در تیم بجنگم اما هیچ خبری از علاقه آن ها به حضور من در منچستر طی چند ماه نبود و به همین خاطر به طور جدی تصمیم به جدایی گرفتم.
حرف های زیادی می شنیدم که می گفتند او لایق پوشیدن پیراهن منچستر یونایتد نیست و باید برود ولی اهمیتی نمی دادم زیرا همواره معتقد بودم باید برای کسب جایگاه درست در تیم جنگید ولی تیمی که تو را بخواهد و تمایل داشته باشد تا خودی نشان دهی. وقتی هر چقدر تلاش می کردم و باز هم این صحبت ها را می شنیدم به این نتیجه رسیدم که باید راهم را جدا کنم.

5 7
وی در ادامه اذغان داشت:

وقتی در تیمی هر دو طرف راضی باشند فرقی ندارد شما بر روی نیمکت بشینی یا به صورت فیکس به میدان بروی ولی شرایط به این صورت نبود و آن ها غیر مستقیم اعلام کرده بودند که من را نمی خواهند پس علنا برای جنگیدن جایگاه در تیم کار بیهوده ای بود که من نباید آن را انجام می دادم. کمی نشستم و فکر کردم و گفتم این همه شایعه از کجا پیدا شدند زیرا مطمئن بودم که من و مدیر برنامه هایم چیزی را به رسانه ها نگفتیم. اصلا چیزی وجود نداشت که بگوییم ولی هر بار که خبرها را نگاه می کردم هزار چیز مختلف در این باره می دیدم و تعجب می کردم که آیا این ها در مورد من است؟ چرا من از هیچ چیز خبری ندارم و این حرف ها از سوی چه کسی زده می شود؟

لوکاکو در ادامه در خصوص صحبت با سران منچستر و چگونگی تصمیم اش برای جدایی صحبت کرد:

به خاطر همین شایعات که خودم از آن ها هیچ خبری نداشتم رفتم و صحبت کردم و دیدم که خبرها از کجا منتشر می شدند و داستان از چه قرار بود. فقط من چند هفته در نا آگاهی به سر می بردم و آن ها مرا احمق و کر و لال فرض کرده بودند. بعد از این که این توهین ها را متوجه شدم اعلام کردم که شما حقی ندارید با من این گونه غیر حرفه ای و توهین آمیز رفتار کنید و همین الان قصد ترک تیم را دارم و بعد از آن  نیز در خصوص پیوستن ام به تیم اینتر و حواشی مربوط به آن متوجه شدید که چه اتفاقی افتاد.

– در فصل جاری این بازیکن بلژیکی پیراهن تیم اینتر را بر تن خواهد کرد و باید دید چه عملکردی از خود به نمایش خواهد گذاشت و آیا او در سری آ ایتالیا نیز همانند لیگ بلژیک و انگلیس می تواند موفق ظاهر شود یا خیر.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *