صفحه اصلی / عمومی / مذاکره تیم تراکتورسازی با برانکو ایوانکوویچ

مذاکره تیم تراکتورسازی با برانکو ایوانکوویچ

ad banner

در پایان هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران موفق شد با هدایت برانکو ایوانکوویچ قهرمان مسابقات شود. حالا شنیده می شود که تیم تراکتورسازی خواهان سرمربی کروات پرسپولیس است.

شایعه ای باورنکردنی؛ تیم تراکتورسازی خواهان جذب برانکو ایوانکوویچ شد

برانکو ایوانکوویچ در ۴ سال اخیر عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و به همراه این تیم به قدرت مطلق فوتبال ایران تبدیل شده است و در آسیا هم نتایج خوبی کسب کرده است. وی در لیگ پانزدهم با پرسپولیس تهران عنوان نایب قهرمانی لیگ را کسب کرد، سرخپوشان فقط به دلیل تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست دادند. اما در لیگ های شانزدهم، هفدهم و هجدهم سرخپوشان با هدایت این سرمربی کروات موفق شدند برای ۳ دوره پیاپی قهرمان لیگ خلیج فارس شدند. سرخپوشان در فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان آسیا تا مرحله نیمه نهایی صعود کردند، اما در نهایت مقابل الهلال حذف شدند. در فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا نیز به فینال صعود کردند اما برابر کاشیما آنتلرز ژاپن شکست خوردند و نایب قهرمان آسیا شدند. اما در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا با این مربی کروات عملکرد خوبی نداشتند و در همان مرحله گروهی حذف شدند.

تیم پرسپولیس تیم تراکتورسازی برانکو ایوانکوویچ

برانکو ایوانکوویچ که در دریافت پول قراردادش کمی با پرسپولیس به مشکل برخورد، شنیده می شود که از تیم تراکتورسازی تبریز پیشنهاد دارد. شایعاتی وجود دارد که زنوزی، مالک تیم تراکتورسازی با این مربی کروات مذاکراتی داشته است و به او پیشنهاد مالی خوبی داده است. این خبر در فضای مجازی در آستانه دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان با واکنش تند هواداران سرخ رو به رو شد. البته سرمربی کروات یکسال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و مدتی پیش بخش بیشتری از مطالبات خود را دریافت کرده است و بعید است که بتواند قراردادش را فسخ کند و راهی رقیب مستقیم این تیم شود. همچنین این مربی هنوز واکنشی به این شایعه نشان نداده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *