صفحه اصلی / عمومی / توماس توخل متعجب از باخت عجیب پاری سن ژرمن مقابل تیم رنس در هفته هفتم!

توماس توخل متعجب از باخت عجیب پاری سن ژرمن مقابل تیم رنس در هفته هفتم!

ad banner

تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و رنس در هفته هفتم لیگ یک فرانسه شب گذشته ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و پی اس جی در کمال شگفتی با نتیجه دو بر صفر در خانه خود متحمل شکست تلخی شد. توماس توخل سرمربی پاریسی ها در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت هایی را در خصوص این مسابقه و اتفاقات آن بیان کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

از نگاه توماس توخل ؛ دلیل ناکامی پاری سن ژرمن عدم روحیه لازم برای پیروزی بوده است!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم پاری سن ژرمن پارک دو پرنس و در حضور ۴۷,۳۷۶ هزار نفر تماشاگر از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به قضاوت فرانسیوس لتیکسر آغاز شد.
  • گل اول تیم رنس توسط حسن کامارا در دقیقه ۲۹ با پاس گل مارشال مونتسی و گل دوم این دیدار در دقیقه ۹۴ توسط بولای دیا با پاس گل توماس فوکت وارد دروازه پی اس جی شد و کار را برای شاگردان توماس توخل به پایان رساند. در این بازی ستاره پاریسی ها نیمار که در بازی های قبلی گل های مهمی را به ثبت رسانده بود نیز ۹۰ دقیقه برای آن ها بازی کرد.
  •  تیم پاری سن ژرمن هم اکنون از هفت بازی قبلی خود با پنج پیروزی و دو شکست با پانزده امتیاز در رتبه اول جدول قرار دارد و تیم آنژه با همین تعداد امتیاز تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم ایستاده و جایگاه پاریسی ها را به خطر انداخته است.

پاری سن ژرمن و توماس توخل

  • لازم به ذکر است پیش از این بازی تیم آنژه که پایاپای با پی اس جی پیش آمده است در یکی از دیدارهای حساس در ورزشگاه خانگی تیم تولوز به میدان رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد تا بدین ترتیب ۱۵ امتیازی شود و در رده دوم جدول رده بندی هم امتیاز با پاریس قرار گیرد.

پاری سن ژرمن در این دیدار بازیکنانی مثل کاوانی، ام‌باپه به دلیل مصدومیت دی و دراکسلر را در اختیار نداشت و توخل تصمیم گرفت که به تیاگو سیلوا و ادریسا گایا و دی ماریا هم استراحت بدهد و البته چوبو موتینگ هم در دقیقه ۳۶ مصدوم شد و همین ار باعث شد تا دی ماریا به جای وی وارد زمین مسابقه شود.  توماس توخل سرمربی تیم پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری بعد از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

نظر شما در خصوص بازیکنان ذخیره که به میدان فرستادید؟ آیا آن ها باعث شکست تیم شدند؟

به خاطر بازی دادن به بازیکنان نیمکت نشین پشیمان نیستم. من به همه بازیکنان تیم خود اعتماد دارم و باید همه را آزمایش کرد و به آن ها بازی داد تا ببینیم چگونه عمل می کنند. تصمیم درستی در این دیدار گرفتم. بازیکنان مصدوم زیادی داریم و البته چند بازیکن هم به استراحت نیاز داشتند. طبیعی است که در چنین شرایطی از سیستم چرخشی استفاده کرد.

وی در ادامه اذغان داشت:

بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و مستحق شکست هم بودیم. بعد از ۲۰ دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم. به منظور وارد کردن فشار بر ریمس، نتوانستیم در دقایق طولانی از بازی برای باز پس گیری توپ حالت تهاجمی داشته باشیم و در ریتم دادن به بازی نیز خوب عمل نکردیم و نمی دانم چرا انجام این کارها برای ما ممکن نبود. این شکست ربطی به تغییر ترکیب اصلی نداشت. شب بد ما بود و به همین خاطر تن به شکست دادیم.

2w 1
توماس توخل در ادامه افزود:

اطمینان داشتم که بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی از خود نشان می ‌دهند و انتظارات را برآورده می‌کنند. این که فرصت بازی با پیراهن تیم بزرگ پاری سن ژرمن را آن هم در پارک دو پرنس به دست آورید فرصت بزرگی است و باید هر بازیکنی از آن نهایت استفاده را ببرد اما باید اعتراف کنم که انتظار این بازی بد را نداشتم و بازی راحت تری زا نیز متصور می شدم. اگر شما فکر می کنید که مسئولیت این شکست با من است، مشکلی نیست و من آن را برعهده می گیرم. پس از بازی، همه می توانند یک مربی باشند و تجزیه و تحلیل کنند اما از تصمیماتی که گرفتم پشیمان نیستم. با کمبود بازیکن مواجه بودیم و در نتیجه مجبور شدم تصمیماتی را بگیرم اما فکر نمی کنم که به دلیل تغییرات زیادی که من آن ها را انجام دادم بازی را باخته ایم. در این بازی شکست خوردیم زیرا ذهنیت مناسب برای پیروزی را نداشتیم و نمی دانم یک روز هایی چرا به این صورت می شود. باید با بازیکنانم صحبت کنم و دلیل این ناکامی را بیابم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *