صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ حسین وفایی و نیل رابرتسون در مسابقات آزاد ولز

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ حسین وفایی و نیل رابرتسون در مسابقات آزاد ولز

ad banner

با مشخص شدن چهار اسنوکرباز برتر در مسابقات آزاد ولز ، پیش بینی مسابقات اسنوکر به اوج هیجان و حساسیت خود رسیده‌است. رانی اُسالیوان، مارک سلبی، مارک ویلیامز و جان هیگینز هیچکدام در جمع چهار بازیکن برتر حضور ندارند، چراکه همگی مغلوب حریفان گمنام خود شدند تا مسابقات آزاد ولز یکی از جذاب‌ترین و البته عجیبت‌ترین دوره‌های خود را تجربه کرده‌باشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در این میان البته استورات بینگام و نیل رابرتسون در حد و اندازه‌های نام و کارنامه ورزشی خود ظاهر شدند و حریفان خود را مغلوب کردند و در سوی دیگر نیز حسین وفایی و اُکانر با خلق شگفتی‌های بزرگی به جمع چهار اسنوکرباز برتر رسیدند. حسین وفایی اسنوکرباز شایسته‌ی ایرانی که با شکست مارک سلبی اکنون در اوج اعتماد به نفس قرار دارد در تلاش است تا به نخستین فینال دوران ورزشی خود برسد. وفایی برای گذر از این مرحله مانع بلندی به نام نیل رابرتسون را پیش رو دارد. این بازی ساعت ۸:۳۰ دقیقه در شهر کاردیف برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ حسین وفایی غول کش جدید؟

حسین وفایی اسنوکرباز ایرانی که در حال حاضر در رده‌بندی جهانی در رتبه‌ی ۳۸ قرار دارد در مسابقات آزاد ولز در بهترین فرم ممکن بوده و حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته‌است.  وفایی در دور چهارم موفق شد مارک سلبی مرد شماره ۱ اسنوکر جهان را از پیش رو بردارد. او در فریم پایانی در حالی که از سلبی عقب بود توانست با چند ضربه‌ی دفاعی خوب حریف خود را به دردسر بیاندازد و به محض اینکه شانسی برای بازگشت به بازی پیدا کرد، با چند ضربه‌ی فوق العاده و کنترل عالی روی توپ سفید میز را جمع کند.

بازی خوب حسین وفایی در چند توپ آخر و جمع کردن میز تشویق حضار را به همراه داشت تا نشان دهد که پیروزی وفایی در مقابل حریف نامدار خود اتفاقی نبوده‌است و او با شایستگی تمام به دور یک چهارم صعود کرده‌است. در دور یک چهارم نیز وفایی مقتدرتر از همیشه توانست اسکات دونالدسون را با نتیجه‌ی ۵-۱ شکست دهد و حریف نیل رابرتسون مشهور در نیمه‌نهایی شود.

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه سخت است اما با فرمی که حسین وفایی در آن قرار دارد هر اتفاقی ممکن است روی بدهد. وفایی با تکرار نمایش حساب شده‌ی خود مقابل رابرتسون می‌تواند به فینال صعود کند.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

نیل رابرتسون ؛ در مسیر بازگشت به اوج

نیل رابرتسون ، اسنوکر باز مشهور استرالیایی که به لحاظ فنی در میان ۵ بازیکن برتر جهان قرار دارد، چند وقتی است که از استانداردهای بالای خود که برایش قهرمانی جهان را به ارمغان آورد فاصله داشته‌است. نیل رابرتسون که از سال ۲۰۱۰ به فاصله‌ی دو سال موفق به کسب تمام عناوین ریز و درشت دنیای اسنوکر شد، در دو سال گذشته به قدری افت کرد که حتی از جمع ۱۶ بازیکن برتر نیز خارج شد. رابرتسون اما امسال با انگیزه‌ی بالایی ظاهر شده و پس از عملکرد خوب در مسابقات مسترز و آزاد اسکاتلند اکنون در مسابقات آزاد ولز نیز به جمع چهار بازیکن پایانی راه یافته‌است.

نیل برای رسیدن به این مرحله در دور یک چهارم پایانی کرت مافلین را در دیداری بسیار حساس و نفسگیر شکست داد. نیل رابرتسون که ۳ فریم ابتدایی را واگذار کرده بود توانست با یک بازگشت به بازی فوق‌العاده ۵ فریم از ۶ فریم بعدی را پیروز شد تا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این رقابت‌های را رقم زده‌باشد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است و انتظار می‌رود نیل رابرتسون بازی بسیار سختی را در مقابل حسین وفایی آماده داشته‌باشد.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر ولز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *