صفحه اصلی / عمومی / فلیپ کوتینیو : دوست دارم سال های زیادی را برای بایرن مونیخ به میدان بروم

فلیپ کوتینیو : دوست دارم سال های زیادی را برای بایرن مونیخ به میدان بروم

ad banner

مراسم معارفه فلیپ کوتینیو بازیکن جدید تیم بایرن مونیخ امروز در استادیوم آلیانز آرنا انجام شد و این بازیکن به هواداران معرفی گردید و سپس به همراه همسرش از این ورزشگاه دیدن کردند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

فلیپ کوتینیو و پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ تیم بایرن مونیخ

فلیپ کوتینیو چند روز قبل با قرار داد یک ساله و قرضی به ارزش ۸.۵ میلیون یورو از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست و در بند قرارداد او ذکر گردیده که در صورتی که بایرن مونیخ تمایل داشته باشد سال آینده می‌تواند با پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو دیگر به بارسلونا این قرار داد را دائمی کند و این بازیکن نیز پس از مراسم معارفه اش در کنفرانس خبری حاضر شد و بر این موضوع تاکید داشت که تمایل دارد سال ها برای بایرن مونیخ به میدان برود.

فلیپ کوتینیو و بایرن مونیخ
فلیپ کوتینیو در کنفرانس خبری اش به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

نظرت در خصوص حضور و پیوستن به تیم بایرن مونیخ؟

بسیار خوشحال هستم که در بایرن مونیخ حضور دارم و از وقتی به این جا آمدم و شرایط را مشاهده کردم حس بسیار خوبی داشتم و تحت تاثیر شرایط قرار گرفتم. در هر تیمی که رفتم توانستم چیزهای زیادی را یاد بگیرم. یک سال و نیم پیش وقتی از انگلیس رفتم از آن جا چیزهای زیادی را با خودم به اسپانیا بردم و الان نیز از اسپانیا تجاربم را به آلمان آوردم ولی هنوز فرصت نشده شهر را بگردم ولی با هر کسی که برخورد داشتم موارد خوبی را به من یادآور شد. حتی در کوپا آمریکا که همراه برزیل قهرمان شدم توانستم تجربه خوبی به دست آورم. هنگامی که به بایرن نیز ملحق شدم سران این باشگاه اطمینان زیادی را به من دادند و پس از توضیح شرایط در آلمان حس خوبی را به من منتقل کردند و از این بابت نیز بسیار خوشحال هستم.

به نظرت آماده هستی؟

بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی و بررسی وضعیت جسمانی‌ام شرایط خوب پیش رفت و قبل از این که این تست ها را نیز انجام دهم می‌دانستم که آماده هستم زیرا در تمرینات بارسا به صورت ثابت حضور داشته‌ام و خودم را در بهترین حالت نگه داشتم. مطمئن هستم در زمانی بسیار سریع نیز می توانم با شرایط این جا خودم را تطبیق دهم و بیش از این نمی توانم برای حضور در زمین و دیدار با هواداران و بازیکنان هم تیمی ام صبر کنم و دوست دارم زودتر به میدان بروم.

پست مورد علاقه ات چیست؟

همان طور که بارها گفته ام من به پست شماره ۱۰ علاقه دارم زیرا فضای کافی برای آزادانه حرکت کردنم وجود دارد و من این سبک بازی را می‌پسندم. ولی در نهایت سرمربی تیم است که تصمیم می‌گیرد من در کجای زمین بازی کنم و هر جایی که باشد مطمئن هستم می‌توانم خودم را با شرایط وفق دهم. در هر صورت پوشیدن پیراهن آرین روبن که به سبک بازی او علاقه زیادی دارم مسئولیت سنگینی را بر عهده من قرار می دهد که امیدوارم بتوانم از پس آن بر بیایم زیرا همواره انتظارات در این زمینه از من بالا خواهد بود.

نظرت در خصوص هم تیمی شدن با توماس مولر؟

خوشحال هستم که به عنوان هم تیمی می توانم در کنار او به میدان بروم زیرا او بازیکن بزرگی است و حتی در زمینه جام جهانی نیز تجربه بالایی دارد.

هدف فیلیپ کوتینیو در بایرن مونیخ؟

هدف نهایی هر بازیکنی کسب جام های مختلف است و در بایرن مونیخ قطعا در کنار هم تیمی هایم برای کسب قهرمانی در بوندسلیگا، جام حذفی و مهم ترین جام یعنی لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهیم کرد و مطمئن هستم همه تمام توان خود را برای به دست آوردن این اهداف خواهند گذاشت.

نظرت در خصوص حضورت در بارسلونا؟

هیچ چیز آن طور که می خواستم در بارسا پیش نرفت و شرایط خوبی رقم نخورد ولی الان این موضوع فراموش می شود و به تاریخ خواهد پیوست و از این به بعد دوست دارم برای حضور در بایرن مونیخ و ماندن در این تیم تلاش کنم.

321
آیا با کسی در خصوص پیوستن ات مشورت کردی؟

بله با افراد زیادی در این خصوص صحبت کردم زیرا همواره دوست دارم بهترین را انتخاب کنم چون فرد جاه طلبی هستم. در کل افراد مختلفی که تعداد آن ها نیز کم نبودند به من در خصوص این انتقال و حتی نهایی شدنش کمک کردند و از همه آن ها ممنونم و تمام تلاشم را برای ارائه بهترین عملکرد خواهم گذاشت تا خودم را ثابت کنم زیرا افتخار بزرگی است وقتی باشگاه با تاریخ درخشان همانند بایرن مونیخ به شما علاقه نشان می دهد شما و اطرافیان در این خصوص بی اهمیت باشید. به همین دلیل مطمئن هستم دور و اطرافیانم هم مثل من منتظر پوشیدن پیراهن این تیم هستند.

صحبت با هواداران؟

در آخر به هواداران این قول را می‌دهم که هر وقت پیراهن این تیم را بر تن کردم با تمام قوا به میدان بروم و نشان دهم که لایق پوشیدن این پیراهن هستم زیرا بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است و هوادارانی بزرگ تر دارند که از هر کسی که پیراهن این تیم را بر تن می کند انتظارات زیادی را دارند و من امیدوار هستم بتوانم این توقعات را برآورده سازم و خودم را اثبات کنم و سال ها برای این تیم به میدان بروم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *