صفحه اصلی / عمومی / تاکه فوسا کوبو ، پدیده ژاپنی رئال مادرید : قبل از ورود به زمین زیدان گفت که اعتماد به نفس داشته باشم

تاکه فوسا کوبو ، پدیده ژاپنی رئال مادرید : قبل از ورود به زمین زیدان گفت که اعتماد به نفس داشته باشم

ad banner

تاکه فوسا کوبو پدیده ژاپنی رئال مادرید بامداد یکشنبه در دیدار دوستانه برابر بایرن مونیخ برای اولین بار با پیراهن کهکشانی ها به میدان رفت و توانست توجهات را به سوی خود جلب کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تاکه فوسا کوبو پدیده جوان ژاپنی که اخیرا به رئال مادرید ملحق شده در اولین مصاحبه خود بعد از پیوستن به رئال شرکت کرد. کوبو که در دیدار دوستانه بایرن مونیخ و رئال مادرید در آمریکا در میدان حضور داشت بعد از این بازی در اولین مصاحبه خود با پیراهن رئال مدعی شد او و هم‌ تیمی‌هایش باید بایرن مونیخ را شکست می‌داند. وی در مصاحبه اش گفت:

ما این بازی را ۳-۱ باختیم ولی من خوشحالم که اولین بازی ام برای رئال را انجام دادم. ما واقعا باید برنده می شدیم و برای همین از باختمان ناراحت هستم. زیدان به من گفت اعتماد به نفس داشته باشم. همیشه خودم را در ۳۰ متر جلویی زمین نزدیک به محوطه جریمه حریف حفظ کنم تا بتوانم در آن منطقه صاحب توپ شوم.

تاکه فوسا کوبو هیجان زده از حضور در رئال مادرید

تاکه فوسا کوبو هیجان زده از حضور در رئال مادرید

خواسته من همواره کمک به تیم تا جای ممکن است. می‌دانم در کشورم نسبت به حضورم در رئال مادرید چه واکنش‌هایی نشان می‌دهند. مردم همیشه کمی هیجان زده هستند. مردم توجه زیادی به من دارند و واقعیت این است که زیاد چنین چیزی را دوست ندارم. تمرکزم روی بازی است. زیدان از من خواست پرس کنم. به بازی سرعت بدهم و تک ضرب بازی کنم. از پستی که او در زمین به من داده راضی و راحت هستم. قرار نیست هیچ خواسته خاصی از او یا باشگاه داشته باشم. مادامی که بازی می‌کنم، مشکلی نیست. واقعیت این است که همه بازیکنان هم‌پست من بسیار خوب هستند.

وی در مورد خداحافظی با گرت بیل نیز گفت:

خیر، او اینجا هنوز کنار ماست . مسئول این موضوع من نیستم و نمی دانم آینده او چه می شود. گرت بیل بازیکن بسیار بزرگیست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *