صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش‌بازی کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش‌بازی کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز

ad banner

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش‌بازی  کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز ، به یاد فینال سال گذشته در کلیولند

دو تیم کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز از سری مسابقات بسکتبال NBA آمریکای شمالی ، مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. کلیولند کاوالیرز پس از ۴ شکست متوالی، توانست بروکلین نتس را شکست دهد و کمی شرایط خود را بهتر کند. گلدن استیت وریرز پس از دو شکست متوالی برابر تورنتو رپترز و دیترویت پیستونز، کار راحتی برابر آتلانتا هاوکس داشت و این تیم را شکست داد. باید دید کدام تیم می‌تواند روند خوب خود را ادامه دهد.

کلیولند کاوالیرز: دست‌های خالی

کلیولند کاوالیرز بدون هیچ ستاره خاص و با تکیه بر بازیکنان جوان خود رقابت می‌کند. شوالیه‌ها که در فصل گذشته در فینال بسکتبال NBA آمریکای شمالی به مصاف گلدن استیت وریرز رفتند، به احتمال زیاد در پلی‌آف امسال نیز حضور نخواهند داشت. اوضاعی که با ترک لبران جیمز رقم خورد و با مصدومیت کوین لاو بدتر از گذشته نیز شد. نتیجه تمام این‌ها این بود که کلیولند کاوالیرز در میان بدترین تیم های لیگ از نظر فاز هجومی و دفاعی قرار دارد و تنها امیدشان به آخر فصل و گرفتن چند جوان با استعداد و باانگیزه است. در دیداری که پیش‌بینی می‌شود کلیولند کاوالیرز متحمل شکست سختی در خانه شود، شوالیه‌ها شگفتی رقم می‌زنند؟

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

گلدن استیت وریرز : خیزش برای صدر جدول غرب

جنگجویان  نسبت به فصل گذشته افت کرده‌اند. بخشی از آن به دلیل حواشی و درگیری درایموند گرین و کوین دورانت در رختکن بود. بخش دیگری نیز برای مصدومیت استفن کری و عملکرد سینوسی نیمکت این تیم بود. در آخرین خبر نیز گفته شد که جونز، سنتر جوان این تیم تا پایان فصل خانه‌نشین شده است. حالا گلدن استیت وریرز تا بازگشت دمارکوس کازینس، تنها یک سنتر تخصصی دارد و استیو کر باز هم باید به سیستم‌های خاص خود روی بیاورد. سیستمی که بر مبنای شوت‌زنی قرار دارد و استفن کری و کلی تامپسون، دو بازوی مهم آن هستند. گلدن استیت وریرز خود را برای یک برد آسان در کلیولند آماده می‌کنند. در حالی که رقبا بر سر صدرنشینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی می‌جنگند، چنین بازی‌هایی برای هر تیمی حکم غنیمت را دارد.

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

مشخصات بازی

ورزشگاه: کوئیکن لونز آرنا (استادیوم خانگی کلیولند کاوالیرز)

تاریخ: پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷- ۶ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *