صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA؛ گلدن استیت – اورلاندو مجیک

بسکتبال NBA؛ گلدن استیت – اورلاندو مجیک

ad banner

دو تیم گلدن استیت وریرز و اورلاندو مجیک ، از سری مسابقات بسکتبال NBA ، مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. شاگردان استیو کر، پس از باخت‌های متوالی حالا به دور برد برگشته‌اند و در دو دیدار پیاپی به پیروزی رسیده‌اند. اورلاندو مجیک نیز با پیروزی برابر لس آنجلس لیکرز، با روحیه بالا گام به این مسابقه می‌گذارد.

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

گلدن استیت وریرز ؛ اوضاع همیشه بد نمی‌ماند

جنگجویان در غیاب استفن کری، با مشکلاتی روبرو شدند اما خیلی زود به روند گذشته خود بازگشته و دنباله پیروزی‌ها را از سر گرفتند. کوین دورنت در دو بازی اخیر جنگجویان، نشان داد که می‌تواند رهبر خوبی برای تیمش باشد. نیمکت فعال و نشان دادن یک بازی در حد و اندازه نام گلدن استیت وریرز، دلیل اصلی بازگشت این تیم به روز‌های خوب خود بود. خبر‌ها حاکی از این است که استفن کری نیز بعد از بازی مقابل اورلاندو مجیک، به تیم اضافه می‌شود. این موضوع می‌تواند روحیه‌ای مضاعف در مابین این پیروزی‌ها باشد. جنگجویان، اورلاندو مجیک را هم شکست خواهند داد؟ هیچ چیز برای اوکلندی‌ها سخت نیست.

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

اورلاندو مجیک ؛ بعد از پادشاه، حالا نوبت جنگجویان است؟

اورلاندو مجیک با ارائه یک بازی تیمی و دیدنی، موفق شد تا لس آنجلس لیکرز را شکست دهد. حالا کار آن‌ها سخت تر از آن بازی است. آبی پوشان اورلاندو مقابل بهترین تیم این سال‌ها قرار خواهند گرفت تا میزان آمادگی خود را بسنجد. ووچویچ، سنتر قدرتمند اورلاندو مجیک با درخشش خود در بازی‌های گذشته، نشان از یک بازیکن همه فن حریف داده است. همه چیز با ۱۰ برد و ۱۰ شکست برای مجیک برابر است. پس از بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی، یکی از این عددها، تغییر خواهد کرد. تمام تلاش اورلاندو مجیک بر این خواهد بود که با ارائه یک بازی برتر، معادلات را برهم بزند و پیش‌بینی‌ها را خراب کند.

 

مشخصات بازی

ورزشگاه: اوراکل آرنا (استادیوم خانگی گلدن استیت وریرز)

تاریخ: ۶ آذر ۱۳۹۷- ۲۷ نوامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۷:۰۰ صبح

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *