صفحه اصلی / عمومی / فرمول یک؛ فراری از پیشرفت چارلز لکلرک در سال ۲۰۱۹ شگفت زده شده است

فرمول یک؛ فراری از پیشرفت چارلز لکلرک در سال ۲۰۱۹ شگفت زده شده است

ad banner

مدیر تیم فرمول یک فراری، متیا بینوتو، می‌گوید میزان پیشرفت راننده جدید این تیم یعنی چارلز لکلرک از زمان ورودش به تیم فراری غافلگیر کننده بوده است.

تمجید مدیر فراری از چارلز لکلرک

تیم فرمول یک اسکودریا فراری در تعطیلات فصل قبل، چارلز لکلرک را جایگزین کیمی رایکونن کرد. راننده اهل موناکوی فراری در عین حال که در جدول رانندگان پشت سر هم تیمی خود یعنی سباستین فتل قرار دارد و در مقایسه با او امتیازات کمتری کسب کرده، از ۱۱ سکوی فراری، پنج تا سهم او بوده است. چارلز لکلرک همچنین از زمان برگزاری گرندپری کانادا تاکنون در هیچ کدام از تعیین خط ها پایین تر از فتل قرار نگرفته است. متیا بینوتو، مدیر تیم فراری در گفتگو با سایت موتوراسپرت راجب لکلرک گفت:

اگر به نیمه اول فصل ۲۰۱۹ نگاه کنم، به نظرم نحوه ای که چارلز لکلرک رشد کرده است، بسیار مثبت بوده است. به این دلیل که در ابتدای ورود او به فراری انتظارات زیادی از لکلرک وجود داشت و او فشار زیادی را بر روی شانه هایش حس می‌کرد. به این دلیل می‌گویم رشد لکلرک مثبت بوده که راندن یک فراری، راندن یک فراری است و خاص محسوب می شود، مخصوصا اگر راننده‌ای جوان باشید. او یک استعداد است و ما این را می‌دانیم. اما فکر می کنم او مشغول یادگیری اشتباهات خودش است و این اهمیت بیشتری دارد. حتی همکاری و نحوه پشتیبانی چارلز از تیم در توسعه ماشین امسال، مسابقه به مسابقه و روز به روز بهتر می شود. این یک نکته مثبت دیگر در نیم فصل اول برای لکلرک است.

چارلز لکلرک ماتیا بنیتو

بینوتو در ادامه صحبت هایش در مورد چارلز لکلرک می‌گوید:

ما از قبل می‌دانستیم که او یک استعداد است. ما این را می دانستیم که او در هنگام حمله یا دفاع کردن بسیار قدرتمند است چون ما قبلا رانندگی او را در فرمول [GP۳] یا F۳ و فرمول ۲ دیده بودیم. من فکر می‌کنم چیزی که موجب غافلگیری ما شده این است که چارلز لکلرک در طول مسابقات تا چه میزان پیشرفت داشته است. و من فکر می‌کنم که مسابقه به مسابقه، او موفق شده آخر هفته های بهتر و بهتری را پشت سر بگذارد. من معتقدم چارلز نسبت به عملکردی که در حال حاضر دارد هم می تواند بهتر باشد.

بینوتو همچنین در صحبت های خود اصرار به این داشت که استخدام چارلز توسط فراری یک ریسک نبوده است. فراری همیشه به استخدام راننده های باتجربه و ثابت شده معروف بوده است و به خدمت گرفتن چارلز لکلرک یک گام رو به جلو محسوب می‌شود اما بینوتو معتقد است که راننده موناکویی به خوبی با تیم جوان خود هماهنگ است. بینوتو در پایان گفتگوی خود نیز این موضوع را خاطر نشان شد که نحوه واکنش نشان دادن فتل به ورود لکلرک به فراری نیاز مثبت بوده است. وی در این باره اظهار داشت:

سباستین فتل رابطه خوبی با لکلرک دارد و این دو نفر هم تیمی های خوبی برای یکدیگر هستند. چارلز لکلرک بسیار باهوش و همچنین کاملا با انگیزه است و من فکر می کنم داشتن چنین شروعی در ابتدای فصل حتی برای او هم ممکن بود بسیار سخت باشد اما در مجموع معتقدم لکلرک می داند که تا چه حد می تواند خوب باشد. او به اندازه کافی باهوش است که بتواند وضعیت کلی ما را درک کند. من فکر می کنم که او هنوز هم حمایت بسیاری از تیم داشته است و می داند که چه در زمان حال و چه در آینده، ستون مهمی برای تیم فراری به حساب خواهد آمد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *