صفحه اصلی / عمومی / پیشبینی مسابقات مَسترز ؛ رانی اُسالیوان در مقابل جاد ترامپ

پیشبینی مسابقات مَسترز ؛ رانی اُسالیوان در مقابل جاد ترامپ

ad banner

به علاقمندان به پیشبینی مسابقات مَسترز حتما توصیه می‌شود که این متن را تا انتها دنبال کنند. معتبرترین تورنومنت غیررنکینگی جهان اکنون به مرحله پایانی رسیده‌است و رانی اُسالیوان و جاد ترامپ در مقابل هم قرار گرفته‌اند تا جذاب‌ترین فینال ممکن در انتظار دوست‌داران اسنوکر باشد. پیشبینی مسابقات مَسترز همیشه دشوار بوده‌است و فرم فوق‌العاده این دو ورزشکار نیز پیش‌بینی را سخت‌تر از همیشه کرده‌است. مسابقات مَسترز ۲۰۱۹ مثل هرسال بسیار جذاب دنبال شد و شگفتی‌های خاص خود را نیز به همراه داشت. مارک ویلیامز و جان هیگینز که هرکدام به ترتیب ۳ و ۴ قهرمانی جهان در کارنامه دارند از دور رقابت‌ها کنار رفتند و مارک سِلبی مرد شماره ۱ اسنوکر جهان نیز مغلوب جاد ترامپ شد تا روند ناکامی‌های اخیرش ادامه داشته‌باشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اما رانی اُسالیوان که در بهترین فرم دوران حرفه‌ای خود قرار دارد فرصت هیچگونه عرض اندامی به رقبا نداد و مقتدرانه به فینال صعود کرد. در سوی دیگر نیز جاد ترامپ که او نیز در فرم خوبی قرار دارد توانست با حذف کایرن ویلسون، مارک سلبی و نیل رابرتسون پس از طی یک مسیر سخت به فینال راه یابد.

پیش‌بینی مسابقات مَسترز ؛ رانی اُسالیوان خیال باخت ندارد

رانی اُسالیوان که چند هفته قبل در مسابقات قهرمانی بریتانیا موفق شد نوزدهمین قهرمانی خود در جام‌های سه گانه اسنوکر را کسب کند، اکنون در آستانه کسب بیستمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها است تا فاصله خود را در کتاب رکورد‌ها باز هم از اِستفن هِندری بیشتر کند. اعجوبه‌ی انگلیسی دنیای اسنوکر که در گذشته به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زیاد افت و خیزهای فراوانی را تجربه کرد، اکنون در با ثبات‌ترین فرم دوران حرفه‌ای خود به سر می‌برد، به طوری که تقریبا پیروزی در مقابل او غیرممکن شده‌است.

مسابقات مَسترز ۲۰۱۹ امسال نیز به مانند سایر تورنومنت‌های این فصل صحنه‌ی هنرنمایی‌های موشک بوده‌است و او توانسته تا به اینجا رایان دِی، استوارت بینگام و دینگ جونهی را شکست دهد و به یک فینال دیگر در این فصل راه‌یابد. رانی در این فصل در ۶ تورنومنت شرکت کرده که در ۵ تای آن‌ها توانسته به فینال برسد و رکورد خارق‌العاده‌ای از خود به جا بگذارد. رانی اُسالیوان کنون به دنبال هشتمین قهرمانی خود در رقابت‌های مسترز است تا یک رکورد دیگر به نام خود ثبت کند. پیش‌بینی مسابقات مسترز همیشه دشوار است اما دشوارتر از آن تصور باخت رانی در یک فینال در این فصل است.

پیشبینی مسابقات مَسترز

جاد ترامپ ؛ تنها کسی که میتواند اُسالیوان را شکست دهد؟

جاد ترامپ که تا به اینجای کار برای رسیدن به فینال مسیر بسیار سختی را طی کرده‌است، اکنون در فینال به سخت‌ترین مانع ممکن برخورد کرده و برای کسب عنوان قهرمانی نیاز دارد تا یک بازی فوق‌العاده دیگر انجام دهد. ترامپ تا به اینجای رقابت‌ها موفق شده کایرن ویلسون، مارک سِلبی و نیل رابرتسون را شکست دهد که دو نفر آخر قهرمان جهان بوده‌اند. ترامپ که هرگز در بعد هجومی بازی خود مشکل نداشته، اکنون توانسته با ارتقای سطح بازی دفاعی‌اش تبدیل به یکی از بهترین‌های جهان شود و همین امر نیز اکنون او را در دومین فینال فصل قرار داده‌است.

جالب اینجاست که ترامپ دیگر فینال این فصل خود را هم درمقابل رانی اُسالیوان برگزار کرده که در کمال ناباوری توانست با ارائه یک بازی بی‌نقص اُسالیوان را شکست دهد و ثابت کند رانی نیز شکست می‌خورد. بنابراین با فرم کنونی اگر تنها یک بازیکن توانایی شکست اُسالیوان را داشته‌باشد آن بازیکن بدون شک ترامپ است. این برای نخستین بار است که ترامپ توانسته به فینال مسابقات مَسترز راه یابد و در سوی مقابل رانی اُسالیوان ۱۳ بار در فینال این رقابت‌ها حاضر بوده‌است. پیش‌بینی مسابقات مَسترز همیشه دوشوار بوده‌است و بدون شک بازی جذاب و نزدیکی را در فینال این مسابقات شاهد خواهیم بود.

پیشبینی مسابقات مَسترز

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر مسترز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *