صفحه اصلی / عمومی / مرگ پاتریک دی بوکسور ۲۷ ساله آمریکایی سه‌ روز پس از رفتن به کما

مرگ پاتریک دی بوکسور ۲۷ ساله آمریکایی سه‌ روز پس از رفتن به کما

ad banner

سه روز پیش بود که خبر رسید پاتریک دی ، مشت‌زن معروف امریکایی در حال رقابت با چارلز کانول ناک‌اوت شد و به کما رفت. دی توسط حریفش ناک اوت شد و پس از آن عمل اورژانسی رویش انجام شد.

ضربه محکم کانول به او باعث شد بیهوش شود و بر زمین بیفتد. این اتفاق در جریان راند دهم رخ داد، زمانی که کانول می‌خواست رقابت را به پایان برساند با دو ضربه محکم دی را از رقابت خارج کرد. حریفش در حالی که بی‌حال بود، به پشت بر زمین افتاد و با برانکارد از رینگ خارج شد تا به بیارستان انتقال داده شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

مرگ پاتریک دی پس از ناک اوت شدن

مرگ پاتریک دی پس از ناک اوت شدن
دی در آمبولانس چند بار دچار تشنج شد و سپس مورد جراحی قرار گرفت اما بوکسور ۲۷ ساله هوش‌اش را از دست داد. بامداد پنج شنبه اما خبر تلخی رسید و آن هم این بود که مشت‌زن معروف امریکایی که در حال رقابت با چارلز کانول ناک‌اوت و پس از آن به کما رفت، شب گذشته درگذشت. پزشکان دلیل مرگ او را آسیب دیدن بیش از حد مغز او عنوان کرده اند. این مشت‌زن امریکایی در یک رقابت در شیکاگو برابر هموطنش قرار گرفت و ناک‌اوت شد. ضربه کانول به قدری شدید بود که پاتریک را با برانکارد از میدان مسابقه خارج کردند تا به بیمارستان انتقال دهند.

دی در آمبولانس چند بار دچار تشنج شد و پس از عمل جراحی در بیمارستان نورثوسترن مموریال به کما رفت. او در شرایط بدی قرار داشت و پس از سه روز درگذشت. پاتریک دی تنها ۲۷ سال داشت. پیش از این در جهان بوکس اتفاق‌های تلخ مشابهی رخ داده بود. در ماه جولای اوگو آلفردو آرژانتینی در رقابت با ادواردو خاویر جان خود را از دست داد. چند روز بعد ماکسیم دادشی روس که تنها ۲۸ سال داشت به دلیل ضربات وارد شده توسط سوبریل ماتیاس درگذشت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *