صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری اونای امری سرمربی آرسنال پس از پیروزی مقابل برنلی

کنفرانس خبری اونای امری سرمربی آرسنال پس از پیروزی مقابل برنلی

ad banner

اونای امری سرمربی اسپانیایی تیم آرسنال پس از کسب دومین پیروزی پیاپی با توپچی ها مقابل برنلی در کنفرانس خبری بعد از بازی پاسخگوی سوالات بود.

دنی سبایوس خرید جدید آرسنال که در این بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود ستاره میدان بود اما اونای امری همچنین به تمجید از دو بازیکن جدید تیمش، داوید لوئیز و نیکولاس پپه پرداخت. امری معتقد است نمایش خیره کننده شاگردان جدیدش در این فصل، در جریان پیروزی این تیم مقابل برنلی، جو فوق العاده ای را در ورزشگاه امارات رقم زده است.

گل پیر امریک اوبامیانگ در دیدار برابر برنلی باعث شد تا آرسنال با شش امتیاز کامل خودش را در همین ابتدای فصل به عنوان مدعی جدی معرفی کند. در نیمه اول اشلی بارنز روی اشتباه مدافعان آرسنال توانست گل الکساندر لاکازت را خنثی و بازی را به تساوی بکشاند. اما عملکرد تحسین برانگیز دنی سبایوس، هافبک قرضی رئال مادرید کمک کرد تا آرسنال بتواند در دیدار خانگی برنلی را با شکست بدرقه کند. جو ویلاک جوان در کنار سبایوس و متئو گندوزی خط میانی توپچی ها را در این دیدار تشکیل دادند و داوید لوئیز نیز در قلب خط دفاعی قرار داشت. نیکولاس پپه هم در بین دو نیمه بجای ریس نلسون به میدان آمد و نمایش جذابی در نیمه دوم از خود بجای گذاشت.

صحبت های اونای امری بعد از پیروزی آرسنال مقابل برنلی

اونای امری

می خواستیم که در کنار تماشاگران جو بینظیری را در استادیوم ایجاد کنیم. خوشحالم که با کمک یکدیگر اینکار را انجام دادیم و فکر میکنم که بازیکنان جدید تیم اثرشان را به خوبی روی بازی تیم نشان دادند. باید خوشحال باشیم. ایده و نقشه بازی مان برای این دیدار مشخصا سخت بود و خوشحالیم که توانستیم در بازی نقشه هایمان را عملی کنیم. البته دقایق زیادی از بازی وجود داشت که در این امر ناکام بودیم زیرا برنلی فشار می آورد و سبک بازی آنها کار را برای ما دشوار کرده بود. چالش بعدی ما، تک تک بازیها می باشد. خوشحال هستیم که هم اکنون شش امتیاز داریم. هفته آینده مقابل لیورپول قرار می گیریم که این یک چالشی بزرگ است و صادقانه بگویم، کار سختی برای رویارویی با لیورپول داریم. در بازی امروز خوشبختانه از موقعیت هایمان استفاده کردیم و تفاوت را رقم زدیم.

اونای امری در بخش دیگری از حرف های خود، در مورد دنی سبایوس بازیکن جدیدش در آرسنال صحبت کرد.

هدفمان استفاده از تمام توانایی های سبایوس در زمین و پیدا کردن بهترین پست بازی برای اوست. قبل از بازی به او گفتم که باید آمادگی حضور در دو پست شماره ده و شماره هشت را داشته باشد. او بازی را در پست شماره ده آغاز کرد اما در ادامه بارها جای خود را با ویلاک عوض کرد.۳۶ بازی در لیگ باقی مانده و ما تاکنون دو برد بدست آورده ایم. فصل گذشته دو بازی ابتدا را با شکست آغاز کردیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *