صفحه اصلی / عمومی / برگزاری بازی های لالیگا اسپانیا پشت درب های بسته در صورت ازسرگیری مسابقات

برگزاری بازی های لالیگا اسپانیا پشت درب های بسته در صورت ازسرگیری مسابقات

ad banner

در حالی که به دلیل شیوع بیماری کرونا، آمار مرگ و میر در اروپا به بالاترین حد خود رسیده، تمامی مسابقات ورزشی در سرتاسر دنیا از جمله لالیگا اسپانیا به تعویق افتاده و بسیاری از بنگاه های شرط بندی فعالیت های ورزشی خود را تعطیل نموده اند.

سران برگزار کننده رقابت های لالیگا اسپانیا اکنون با یوفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا مرتبا در ارتباط هستند تا مقدمات به پایان رساندن فصل ۲۰۱۹/۲۰ فراهم شود، اگرچه تاریخ زودهنگامی برای رخ دادن این رویداد مشخص نشده است.

نحوه برگزاری بازی های باقی مانده لالیگا اسپانیا در صورت ازسرگرفته شدن مسابقات

لالیگا اسپانیا
سرخیو راموس و لیونل مسی، کاپیتان های دو تیم رئال مادرید و بارسلونا

بازی های باقی مانده رقابت های لالیگا اسپانیا پشت درب های بسته ورزشگاه ها برگزار خواهد شد اگر در هفته های آتی راه حلی مناسب برای این امر پیدا شود. در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای بازگشت مسابقات تعیین نشده اما فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیدا کردن راه حلی برای بازگشت تدریجی مسابقات است.

خبر ها حاکی از آن است که در صورت برگزاری مسابقات لالیگا اسپانیا، همچنان ورود تماشاگران به استادیوم ها ممنوع است تا از گردهمایی و جمع شدن گروه زیادی از مردم در کنار یکدیگر جلوگیری شود.

در اسپانیا، بسیاری از مردم معتقد هستند که همه گیر شدن و شیوع ویروس کرونا از دیدار خارج خانه والنسیا مقابل آتالانتا در چارچوب دور رفت رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آغاز شده است و از آن به عنوان یک بمب بیولوژیک یاد می کنند که باعث راه یافتن ویروس به کشور اسپانیا شد.

در حال حاضر چیزی که مشخص است، رقابت های فوتبال باید بلافاصله بعد از مهار شدن این ویروس کشنده شروع شود اما باشگاه ها موظف هستند که جانب احتیاط را به شدت رعایت نموده و همچنین از میزبانی از تماشاگران خود در دیدار های خانگی صرف نظر کنند. سران فوتبال اسپانیا و یوفا خوشبین هستند که در بهترین سناریو ممکن، بازی ها از ماه جون از سر گرفته شود.

روز چهارشنبه یوفا در بیانیه ای جدید اعلام کرد که تاریخ برگزاری رقابت های بین المللی خود نظیر لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را بار دیگر به تعویق انداخته تا شرایط برای برگزاری رقابت های لیگ های داخلی فراهم شود. همچنین تمامی دیدار های ملی در تابستان لغو شده است.

در عین حال نشریه آاس اسپانیا اذعان داشته که استادیوم های ورزشی حداقل تا فصل پاییز نخواهند توانست از حریفان میزبانی کنند و بازی ها بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. یوفا مشخصا خواهان کامل کردن دور یک هشتم نهایی رقابت های اروپایی است اما این دیدار ها بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پیش از همه گیر شدن ویروس و لغو مسابقات نیز البته چند بازی از جمله دیدار برگشت دو تیم والنسیا و آتالانتا در مستایا و مسابقه دو تیم پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند نیز در پارک دو پرنس بدون حضور تماشاگران برگزار شد. با این حال، گروه زیادی از هواداران تیم پاریسی پشت درب های بسته ورزشگاه حضور داشتند و به تشویق تیم خود پرداختند.

درست در همان شب اما شاگردان یورگن کلوپ در انگلستان و در بندر لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف تیم اتلتیکو مادرید رفتند، جایی که تماشاگران به طور کامل در آن حضور داشتند.

با این حال خبرها حاکی از آن است که همچنان اوضاع در کشور های ایتالیا و اسپانیا بحرانی است. در مادرید،‌ پایتخت اسپانیا شرایط فوق العاده اعلام شده و شمار قربانیان روز به روز افزایش می یابد. باید دید در نهایت رقابت های لالیگا اسپانیا با توجه به وضعیت بحرانی این کشور پیگیری خواهد شد یا خیر.

با بتکارت پیش بینی کنید

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *