صفحه اصلی / پیش بینی فوتبال امشب / راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری بازی و پیش‌بینی مسابقه مهم بارسلونا و ختافه

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری بازی و پیش‌بینی مسابقه مهم بارسلونا و ختافه

ad banner

تیم‌های فوتبال بارسلونا و ختافه امشب ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و چهارم لالیگا اسپانیا، از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم، بازیکنان و اظهارنظر مربیان دو تیم می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۲-۱ به نفع بارسلونا پیش‌بینی کرده‌اند

امروز دو تیم بارسلونا و ختافه از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقا ببخشند. بارسا در تلاش است خود را به صدر جدول نزدیک نگه دارد تا در صورت لغزش حریف صدرنشین خود یعنی رئال مادرید، جای این تیم را بگیرد. رئالی‌ها نیز فردا در یک بازی خانگی به مصاف سلتاویگو خواهند رفت. بارسلونا که با نبود لوییس سوارز در گلزنی دچار مشکل شده است، در تلاش است تا جای خالی این بازیکن را پرکند و حتی در بازی‌های هفته گذشته این تیم، آنسو فاتی بازیکن ۱۷ ساله بارسا، دو گل پیروزی بخش بلوگرانا برابر لوانته را به ثمر رساند و بعد از آن بازی، کاتالان‌ها بتیس را با نتیجه ۳-۲ و سه گل فرنکی دی یونگ، سرجیو بوسکتس و لنگلنت از چیش رو برداشتند. نکته حائز اهمیت این است که لیونل مسی چند بازی است که موفق به گلزنی نشده است و باید دید در بازی خانگی امشب آیا موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

از سوی دیگر عثمان دمبله بازیکن فرانسوی و همیشه مصدوم بارسلونا که به تازگی مصدومیت دو ماهه خود را پشت سر گذاشته بود، روز گذشته تمرین بارسا را نیمه کاره رها کرد. دمبله اولین تمرین گروهی خود را انجام می‌داد ولی به دلیل مصدومیتی غیرمنتظره، دیگر نتوانست به کار خود ادامه دهد. پس از معاینات پزشکی اعلام شد که او با پارگی تاندون پای راست مواجه شده و حداقل سه ماه دیگر نیز به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب عملا ادامه فصل را از دست خواهد داد. دمبله ۲۷ نوامبر و در بازی با بروسیا دورتموند بود که مصدوم شد و پزشکان برای او دو ماه دوری از میادین را پیش بینی کردند. او سخت در تلاش بود تا به بازی با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد که بار دیگر مصدوم شد. این دهمین مصدومیت دمبله از زمان پیوستنش به بارسلونا است و او تاکنون ۶۳ بازی بارسا را به همین دلیل از دست داده است.
بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی اخیر، کارلس پرز را به رم واگذار کرد و در جذب رودریگو موره نو از والنسیا هم ناکام ماند. لازم به ذکر است نشریات اسپانیایی و فرانسوی مدعی شدند بارسا برای جذب ادینسون کاوانی مهاجم پاری سن ژرمن وارد عمل شده که این بازیکن اروگوئه‌ای پیشنهاد کاتالان‌ها را رد کرده است.

بارسلونا و ختافه
ناکامی لیونل مسی در گلزنی در بازی‌های اخیر؛ او امروز موفق به گلزنی خواهد شد؟

در حالی که در بنگاه‌های شرط‌بندی نتایج بازی‌های اخیر بارسلونا نتایج دیگری پیش‌بینی شده بود و در قسمت نام پیش‌بینی گلزن‌ها بیش از همه نام لیونل مسی به چشم می‌خورد، وی در دیدارهای اخیر بارسا موفق به گلزنی نشده است و همه پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمده‌اند. تقریبا دو سال است که مسی چنین آمار ضعیفی از خود برجای نگذاشته بود و در بیشتر بازی‌های آبی اناری‌ها گلزن اول تیم محسوب می‌شد.
مسی از فوریه سال ۲۰۱۸ هرگز سه هفته پیاپی در لالیگا در گلزنی ناکام نبود. با این حال شب گذشته (یک‌شنبه) در ویامارین برابر رئال بتیس این اتفاق رخ داد و در سومین بازی گلی به ثمر نرساند. مهاجم بارسلونا در دیدار برابر والنسیا و لوانته هم گلی به نام خود ثبت نکرد. ضمن اینکه در دیدار یک چهارم نهایی کوپادلری که پنجشنبه گذشته برگزار شد بارسا از دور رقابت‌ها کنار رفت و با یک گل از اتلتیک بیلبائو شکست خورد تا در این بازی نیز ستاره آرژانتینی در گلزنی ناموفق باشد. بارسا در حالی برابر رئال بتیس در هفته بیست و سوم به برتری ۳-۲ رسید که بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و در نهایت با یک کامبک توانست پیروز مسابقه شود که همانطور که گفته شد لیونل مسی نتوانست گلی به ثمر برساند.

حذف از کوپادلری؛ لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا چطور پیش خواهد رفت؟

لازم به ذکر است رئال مادرید و بارسلونا هر دو روز پنجشنبه ۱۷ بهمن در مرحله یک چهارم نهایی کوپادلری مقابل حریفان بازی خود را واگذار کردند و از گردونه این رقابت‌ها حذف شدند. رئال با نتیجه ۴-۳ از رئال سوسیداد شکست خورد و بارسلونا با یک گل بازی را به اتلتیکو بیلبائو واگذار کرد تا یک جام مهم به راحتی از دست دو تیم پرقدرت اسپانیایی از دست برود و آنها تلاش و تمرکز خود را بر روی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا قرار دهند.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با ۵۲ امتیاز از ۲۳ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. بارسلونا با ۴۹ امتیاز در رده دوم و ختافه از ۲۳ بازی و ۴۲ امتیاز در رده سوم جای دارد.
سهم بارسا تا به اینجا از ۲۳ مسابقه برگزار شده،۱۵ پیروزی، ۴ تساوی و ۴ شکست بوده است و ختافه ۱۲ پیروزی، ۶ تساوی و ۵ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم بارسلونا و ختافه

این بازی در استادیوم خانگی بارسلونا، نیوکمپ به قضاوت خوزه گاییرمو کوادرا فرناندز برگزار خواهد شد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

بارسلونا: عثمان دمبله و لوییس سوارز مصدومان قطعی و نتو مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر. ضمن اینکه کلمنت لنگلت به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود.

ختافه: دامین سوارز مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر. ضمن اینکه ویتورینو آنتونیس به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود.

03818b57ea34872fe674d9cf1b875ba2
کیکه ستین
سرمربی بارسلونا پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با ختافه را چطور می‌بینید؟

ختافه در این فصل فوق العاده ظاهر شده و یکی از مدعیان حتی کسب جام نیز با شرایط فعلی هستند. آنها اخیرا ثابت کرده‌اند که در فرم خوبی قرار دارند. آنها طبق برنامه و به خوبی پیشرفت کرده‌اند و در حال حاضر، علاوه بر اینکه در لیگ اروپا حضور دارند، در رده سوم جدول هم هستند. ختافه تیم سرسختی است و هرچیزی ممکن است در بازی فردا، اتفاق بیافتد. در بسیاری از لیگ‌ها، این جزئیات هستند که سرنوشت را می‌نویسند. رقابت با مادرید: به نظرم در چند بازی اخیر به اندازه رئال مادرید خوب بوده‌ایم. آنها ۳ امتیاز از ما پیش هستند و هنوز ال کلاسیکوی سانتیاگو برنابئو پیش رویمان است. برای آن بازی برنامه داریم. در خصوص سبک بازی ما و ختافه نیز باید بگویم دو سبک متفاوت را اجرا می‌کنند. مهمترین چیز این است که برنامه‌های شما و فرمتان در بازی از حریف بهتر باشند. از سبک خودمان و حریف آگاهی کامل داریم. البته که دوست دارم این اتفاق رخ دهد و پیروز شویم، اما راستش را بخواهید کار دشواری است. ما خیلی از رقیبان مان را در شرایطی دست کم گرفتیم که می‌دانستیم در لیگ رقابتی در حال بازی کردن هستیم. شما در لالیگا باید کارهایتان را در زمین به نحو احسن انجام دهید. از روند کلی تیم راضی هستم. همیشه بخش‌هایی وجود دارند که باید در آنها پبشرفت کنیم. امروز خواهید دید که چقدر کار سختی را برای پیروزی مقابل ختافه داریم. بازیکنان از اهمیت بازی با تیم سوم جدول آگاه هستند و باید تمام توان خود را بکار گیرند تا پیروز این مسابقه دشوار باشیم.

شرایط بازیکنان؟

اومتیتی: مطمئنم که او دوباره به بهترین فرمش بازمی‌گردد. ساموئل یک فوتبالیست خارق العاده است و همیشه عملکرد خوبی از خودش در زمین، بر جای می‌گذارد. همه آدم‌ها اشتباه می کنند و در مورد اومتیتی هم همینطور است، اما او کارهای فوق العاده زیادی هم انجام داده است و بابت آن خوشحالیم. فردا رقابت سطح بالای را شاهد خواهیم بود. مسی: لئو آنقدر تجربه دارد که بداند می‌تواند بازی کند یا نه. اگر در زمین حضور داشته باشد، به این معناست که تشخیص داده است که توانایی انجام بازی را دارد و برعکس. او مشکلی ندارد و همه چیز در خصوص او خوب پیش رفته است. ری مانای: او فوتبالیستی است که می‌تواند به ما کمک کند. با توجه که ممکن است در بازی اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ دهد، مجبور هستیم که جانشین مناسب در ترکیب داشته باشیم. مدتی طول می‌کشد که با شرایط تیم سازگار شود، اما تمایل زیادی برای اینکار دارد. سعی می‌کنیم از بازیکنان مختلف استفاده کنیم تا به اعضای تیم اصلی استراحت بدهیم. او هم از همین بازیکنان است. فاتی: آنسو بازیکنی است که همیشه میل به بادگیری دارد و می‌خواهد پیشرفت کند. او هیچ محدودیتی در پیشرفتش ندارد. او هر روز در تمرینات به خوبی کار می‌کند. از عملکردش راضی هستیم و امیدواریم به پیشرفت کردن ادامه دهد.

خط دفاعی ضعیف بارسا در بازی‌های اخیر؟

درست است در چند بازی اخیر گل‌های بدی دریافت کردیم ولی هنوز هم از شرایط خود راضی هستیم. باید تلاش کنیم تا بهتر شویم. در بازی با بتیس بازیکنی مانند نبیل فکیر دارد که خودش به تنهایی می‌تواند خلق موقعیت انجام دهد. به هر حال من فکر می‌کنم که انسجام دفاعی خوبی داریم و از نتیجه‌ای که مقابل بتیس به دست آوردیم، راضی هستیم. واضح است که در بعضی از بخش‌ها، هنوز نیاز داریم پیشرفت کنیم و خط دفاعی نیز جزو آن دسته قرار گرفته است.

3c574e27760d819c3e234952243e1d0a 3
مصدومیت سوارز و دمبله؟

روند ریکاوری هر دو در حال انجام است و باید به این موضوع زمان داد زیرا چاره‌ای وجود ندارد. هر روز لوییس را می‌بینم و او را در انجام ریکاوری‌اش تشویق می‌کنم. فرایند برگشت او از مصدومیت زمان خواهد برد و امیدواریم که او هرچه زودتر این مرحله را پشت سر بگذارد و به ما ملحق شود. قطعا دوست داریم که ترکیب کاملتری در اختیار داشته باشیم و اگر لالیگا و فدراسیون این اجازه را به ما بدهند، برای جذب جانشین اقدام می‌کنیم. اما در هر صورت سعی می‌کنیم که خودمان را با شرایط تطبیق دهیم. زیرا فوتبال همین است و غیرقابل پیش بینی است.

نقل و انتقالات؟

مسئله‌ای نیست اگر نتوانیم بازیکنی را جذب کنیم. بهرحال باید از بازیکنان موجود نهایت بهره را ببریم و از آنها بازی خوبی بگیریم. در صورت ورود بازیکن با کیفیت خوشحال می‌شوم. چون نبود دمبله قطعا به ما آسیب می‌رساند. به هر حال، راه حل این مشکل را پیدا خواهیم کرد. انتقال لورن مورون: اگر روبی (سرمربی رئال بتیس) گفته است که این انتقال شدنی نیست، پس قطعا همینطور خواهد بود. این موضوع چیزی نیست که باشگاه درگیر آن باشد و ما گزینه‌های دیگری را مدنظر داریم و در صورتی که هیچکدام اتفاق نیفتد با همین شرایط ادامه خواهیم داد.

در خصوص آمار کلی دو تیم بارسلونا و ختافه بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم بارسلونا، کیکه ستین شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم ختافه، خوزه بوردالاس شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم بارسلونا در لالیگا لیونل مسی با ۱۴ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن ختافه در لالیگا آنخل با ۹ گل زده می‌باشد.
  • بارسلونا تاکنون با ۵۸ گل زده و ۲۸ گل خورده تفاضل +۳۰ را به نام خود ثبت کرده است. ضمن اینکه کاتالان‌ها برترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارند.
  • ختافه تاکنون با ۳۵ گل زده و ۲۰ گل خورده تفاضل +۱۵ را به نام خود ثبت کرده است.
  • برترین پاسور بارسا در لالیگا لیونل مسی با ۱۱ پاس گل می‌باشد.
  • میانگین تعداد کرنر بارسا در هر بازی ۴.۹ کرنر بوده است.
  • بیشترین خطا انجام شده بارسلونا در لالیگا توسط سرخیو بوسکتس با ۲۷ خطا بوده است.
  • برترین پاسورهای ختافه در لالیگا مارک کوکورلا، جیسون ودامین سوارز بصورت مشترک با ۴ پاس گل می‌باشند.
  • بیشترین خطا انجام شده ختافه در لالیگا توسط جیمی ماتا با ۶۱ خطا بوده است.
  • میانگین تعداد کرنر ختافه در هر بازی ۵.۱ کرنر بوده است.
  • بارسلونا در بازی قبلی خود در لالیگا برابر رئال بتیس به پیروزی ۳-۲ رسیده است.
  • ختافه در بازی قبلی خود در لالیگا برابر والنسیا به پیروزی ۳-۰ دست پیدا کرده است.

29883b785804c4eef66fb5d9e1f020b3

  • بارسلونا در ۲۲ بازی از ۲۶ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا حداقل ۲ گل زده است.
  • بارسلونا در ۸ بازی از ۱۰ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا در هر دو نیمه پیروز شده است.
  • بارسلونا در ۷ بازی از ۹ بازی قبلی خود مقابل ختافه موفق به کلین شیت شده است.
  • ختافه در ۷ بازی از ۹ بازی قبلی خود در لالیگا موفق به کلین شیت شده است.
  • بارسلونا در ۸ بازی از ۱۰ بازی قبلی خانگی خود مقابل ختافه پیروز شده است.
  • در ۹ بازی از ۱۱ بازی قبلی خانگی بارسلونا در لالیگا بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • ختافه در ۴ بازی قبلی خود در لالیگا پیروز شده است.
  • در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خارج از خانه ختافه در لالیگا کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • پنج بازی اخیر بارسلونا در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی و دو شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر ختافه در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی و یک شکست همراه بوده است.

پنج بازی بعدی بارسلونا به شرح زیر است:

  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و چهارم لالیگا، بارسلونا- ختافه
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و پنجم لالیگا، بارسلونا- ایبار
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی- بارسلونا
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و ششم لالیگا، رئال مادرید- بارسلونا
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و هفتم لالیگا، بارسلونا- رئال سوسیداد

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های بارسلونا و ختافه امشب که ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و چهارم لالیگا اسپانیا، از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با پیش بینی بازی‌های مهم تیم بارسلونا و پیش بینی گلزنان این تیم در تورنومنت‌های مختلف،
همراه سایت بتکارت باشید

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

ناتینگهام فارست چلسی

راهنمای شرط بندی بازی ناتینگهام فارست – چلسی

دیدار دو تیم ناتیگهام فارست – چلسی در قالب رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *