صفحه اصلی / عمومی / پائولو فونسکا : آ اس رم شرایط خوبی را در شروع فصل دارد و بهتر خواهیم شد

پائولو فونسکا : آ اس رم شرایط خوبی را در شروع فصل دارد و بهتر خواهیم شد

ad banner

تیم های فوتبال آ اس رم و جنوا امشب در هفته نخست سری آ ایتالیا  ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر می روند و پائولو فونسکا سرمربی تیم رم در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص وضعیت تیمش ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پائولو فونسکا اولین پیروزی خود را با آ اس رم به دست خواهد آورد؟

این بازی در ورزشگاه خانگی تیم رم الپیک رم از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز می شود و قضاوت این بازی را جانپائولو کالوارس  بر عهده دارد.
پائولو فونسکا سرمربی آ اس رم در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

شرایط تیم پائولو فونسکا در اولین بازی سری آ مقابل جنوا ؟

تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و آماده است و مطمئن هستم روز به روز پیشرفت خواهیم کرد. در هر صورت در هر تیمی باید چند بازی سپری شود تا سرمربی ترکیب ایده آل خود را با توجه به عملکرد بازیکنان پیدا کند.

پائولو فونسکا و آ اس رم
نظرتان در خصوص ماندن ژکو؟

او همواره بازیکن مهمی برای ماست و خوشحال شدم که تصمیم گرفته است که بماند مطمئنا او در طول فصل به ما کمک زیادی را خواهد کرد.

خرید های دیگری در نظر دارید؟

در حال حاضر به دنبال یک مدافع خوب و با تجربه می گردیم که بتواند به خط دفاعی سر و سامانی ببخشد. هدف هم این نیست فقط یک بازیکن خریده باشم تا خودی نشان دهیم خیر هدف تقویت خط دفاعی است با توجه به معیارهایی که در نظر داریم او داشته باشد تا خلا در خط دفاعی را بپوشاند. فعلا که پنجره نقل و انتقالات باز است تا ببینیم در پایان چه خواهد شد.

وضعیت دیگر بازیکنان به چه صورت است؟

جانلوکا مانچینی همیشه بازی های مختلفی را از خود به نمایش می گذارد و در کل از روند پیشرفت او راضی هستم. ژسوس و فازیو زوج خط دفاعی رم را تشکیل می دهند. تیمی هستیم که تا آخرین لحظه مقابل رقبا خواهیم جنگید. از ترکیب رم کاملا رضایت دارم و همه بازیکنان به ایده های من نزدیک هستند و تقریبا همان ترکیبی که انتظار داشتم از آب در آمد.

نظرتان در خصوص معاوضه روگانی و ایکاردی؟

من از این مورد اطلاع خاصر ندارم ولی می دانم که مذاکراتی انجام شد ولی یوونتوس هنوز رضایت نداده است. در نهایت نمی دانم که چه می شود ولی باید نه در خصوص این معاوضه در جذب هر بازیکنی تحقیقات لازم را به عمل آورم.

نظرتان در خصوص پاتریک شیک؟

بعضی از بازیکنان طول می کشد تا با سیستم کاری من هماهنگ شوند و شیک نیز از این قاعده مستثنی نیست ولی او می تواند با ژکو رقابت کند و این رقابت همیشه برای بازیکنان خوب است. بهرحال او برای بازی با جنوا دعوت می شود ولی احتیاج به تمرینی دارد که به خوبی پیش می رود.

2 30
وضعیت هافبک ها به چه صورت است؟

از آن جایی که ۴ بازیکن خوب در خط هافبک داریم نمی‌دانم که چه کار کنم و گیج می‌شوم جردن ورتو از نظر فیزیکی کمی از بقیه عقب تر است بنابراین او را می توانم گزینه آخر در نظر بگیرم تا به بقیه برسد. کریستانته، پیش فصل خوبی را سپری کرد و مقابل جنوا از ابتدا به میدان می رود. پلگرینی و دیاوارا دیرتر از بقیه به تیم اضافه شدند اما خیلی سریع خود را با شرایط جدید وفق دادند. این ۴ هافبک، نقش مهمی در تفکرات تاکتیکی من خواهند داشت و برای به میدان رفتن آن ها همه چیز به اثبات خودشان بستگی دارد.

نظرتان در خصوص الساندرو فلورنتزی؟

در طول فصل ممکن است الساندرو فلورنتزی در بازی هایی در پست های تهاجمی تر به میدان برود. در تمرینات از او در پست وینگر استفاده کردیم و پاسخ مثبتی گرفتیم باید چند بازی بگذرد تا با توجه به عملکرد او تصمیماتی بگیرم.

نظرتان در خصوص کلایورت؟

وی بازیکن جوانی است که باید به درک بهتری از سبک بازی تیم برسد. کلایورت نیز در فرآیند پیشرفت قرار دارد. برای رم، پیروزی در بازی ها کافی نیست و با توجه به سبک بازی تیم، انتظار دارم در خط هافبک بسیار موثر ظاهر شویم. به نظرم رم در اکثر دیدارهای این فصل با همین سبک بازی خواهد کرد.

نظرتان در خصوص مرت چتین؟

او نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و از لحاظ بدنی نیز آماده به نظر می رسد بنابر این در طول فصل به کمک او احتیاج پیدا خواهیم کرد.

نظرتان در خصوص زانیولو؟

این بازیکن نیز فعلا در شرایط خوبی به سر می برد. زانیولو می تواند به یکی از بهترین بازیکنان سال های آتی تبدیل شود. اعتماد زیادی به او کرده ایم و انتظار داریم جواب اعتمادمان را با بازی خوبش تکمیل کند.

در آخر؟

به این فصل امیدوارم و برای اولین بار نشستن بر روی نیمکت رم در سری آ هیجان انگیز است. از این که در اولین بازی در مقابل هواداران به میدان می رویم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانیم تا پایان فصل نتایج خوبی را کسب کنیم تا هواداران نیز از ما رضایت لازم را داشته باشند.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی امروز تیم های آ اس رم و جنوا رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *