صفحه اصلی / عمومی / رکورد ایکر کاسیاس که توسط کریستیانو رونالدو شکسته شد!

رکورد ایکر کاسیاس که توسط کریستیانو رونالدو شکسته شد!

ad banner

کریستیانو رونالدو مهاجم سابق رئال مادرید و فعلی تیم یوونتوس ایتالیا توانست رکورد پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا که پیش تر متعلق به دروازه‌ بان اسپانیایی تیم رئال مادرید یعنی ایکر کاسیاس بود را بشکند و رکورد تازه ای را به نام خود به ثبت برساند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کریستیانو رونالدو و عبور از تعداد برد های ایکر کاسیاس در رقابت های اروپایی

به نقل از خبر گذاری آ اس اسپانیا، کریستیانو رونالدو ۳۴ ساله هم چنان بازیکن برجسته یوونتوس و لیگ قهرمانان اروپا است و به رکورد زنی های خود در عرصه های مختلف ادامه می دهد. در هفته دوم لیگ قهرمانان مهاجم پرتغالی تعیین کننده بود و گل سوم تیم اش را در دیدار برابر بایرلورکوزن به ثمر رساند تا آمار گلزنی‌ اش به ۱۲۷ گل در رقابت‌ های اروپایی برسد. این چهارده امین فصل پیاپی است که رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی می‌ شود و رکورد فوق العاده ای برای او محسوب می شود. تیم یوونتوس در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا توانست با نتیجه سه بر صفر بایرن لورکوزن را در خانه شکست دهد تا به همراه تیم اتلتیکو مادرید ۴ امتیازی و با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول بایستد.
کریستیانو رونالدو و ایکر کاسیاس
گل های این دیدار را گونزالو هیگواین در دقیقه ۱۷، فدریکو برناردسکی در دقیقه ۶۱ و کریستیانو رونالدو در دقیقه ۸۸ وارد دروازه این تیم آلمانی کنند تا یووه اولین پیروزی خود را در هفته دوم تجربه کند. پیش از این دیدار در هفته اول یوونتوس و اتلتیکو مادرید در خانه تیم مادریدی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲-۲ به اتمام رسید.
یک آمار مهم دیگر در بازی دیشب یووه برابر لورکوزن توسط ستاره پرتغالی به ثبت رسید و او رکورد دیگری را نیز شکست. رونالدو پس از بازی دیشب که صد و دومین پیروزی‌ اش در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد توانست از ایکر کاسیاس عبور کند. دروازه‌ بان اسپانیایی که فعلا فوتبال را کنار گذاشته است (به دلیل مشکل قلبی) رکورد بیشترین برد در بازی ها را به خود اختصاص داده بود و ۱۰۱ برد در کارنامه خود داشت. ایکر کاسیاس با تیم‌ های رئال مادرید و پورتو چنین آماری را به ثبت رسانده بود و همان طوری که خواندید رونالدو موفق شد این دروازه بان نام دار اسپانیایی را پشت سر گذارد و به کارنامه افتخارات خود رکوردی دیگر را اضافه نماید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *