صفحه اصلی / عمومی / آخرین فرصت اونای امری در آرسنال ؛ خوزه مورینیو برجای وی خواهد نشست؟!

آخرین فرصت اونای امری در آرسنال ؛ خوزه مورینیو برجای وی خواهد نشست؟!

ad banner

بنابر پیش‌بینی نشریه تایمز، بازی تیم آرسنال در هفته یازدهم لیگ جزیره مقابل ولوورهمپتون که فردا ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، آخرین فرصت سرمربی این تیم اونای امری است تا بتواند خود را از خطر برکناری از سمت خود، رهایی بخشد. هم‌چنین از خوزه مورینیو به عنوان گزینه احتمالی جانشین وی یاد می شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بازی آرسنال مقابل ولوورهمپتون می‌تواند آینده اونای امری بر روی نیمکت آرسنال را رقم بزند!

تیم آرسنال هم اکنون از ده بازی برگزار شده با چهار پیروزی، چهار تساوی و دو شکست با ۱۶امتیاز در رده پنجم جدول جای دارد و فصل قبل نیز نتایج خوبی برای این تیم حاصل نشده است و این تیم با رتبه پنجم به کار خود در فصل گذشته پایان داد. همه این نتایج به عملکرد سرمربی به نام اونای اومری بازمی‌گردد که به عقیده برخی کارشناسان او فرصت کافی برای بهبود شرایط را در اختیار داشته و زمان برکناری او از سمت مربیگری فرا رسیده است. همان‌طور که مشاده کردید، در ادامه دیدارهای جام اتحادیه انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول و آرسنال برابر هم قرار گرفتند که این دیدار  با تساوی پرگل ۵ بر ۵ به پایان رسید ولی در ضربات پنالتی آرسنال شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف و شرایط برای این تیم بدتر شد. به نظر می‌رسد اونای امری سرمربی آرسنال این روزها در شرایط سختی قرار دارد.

اونای امری
تیم اونای امری در هفته قبل نیز در حالی‌ که با دو گل از کریستال پالاس پیش بود، به تساوی دو بر دو رضایت داد و روند سینوسی نتایج آرسنال در هفته‌های اخیر باعث شده است تا این تیم از صدر جدول فاصله بگیرد و حالا مورینیو این بار به جای تاتنهام به آرسنال نزدیک‌تر شده است. البته می‌توان امیدوار بود مورینیو با خرید چند بازیکن ذهنیت این تیم را تغییر دهد ولی رابطه نه چندان خوب او با آرسن ونگر در این تیم در گذشته تردیدها را نسبت به حضور مربی پرتغالی در لندن افزایش داده است. در این شرایط آرسنال باید فردا در خانه برابر ولورهمپتون قرار گیرد و هر نتیجه‌ای غیر از کسب برد می‌تواند منجر به تغییرات اساسی در تیم لندنی شود. شکست برابر ولورهمپتون می‌تواند پایانی بر حضور تقریبا کوتاه مدت امری در لندن شود. لازم به ذکر است آرسنال بعد از این دیدار باید در لیگ اروپا به دیدار ویتوریا گیمارش پرتغال برود و باید دید که آیا امری تا آن بازی برروی نیکمت توپچی‌ها دوام خواهد آورد یا خیر!

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *