صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ اردیبهشت در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ اردیبهشت در سایت بتکارت

ad banner
پیش بینی مسابقات ورزشی
پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ والنسیا – آرسنال

در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، اونای امری که سابقه ۳ بار قهرمانی در لیگ اروپا را دارد به همراه تیمش، آرسنال میزبان والنسیا خواهد بود. آرسنال که در مرحله قبلی موفق شد مقتدرانه تیم قدرتمند ناپولی را شکست دهد، در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست متوالی داشته و در این بازی ۵ بازیکن خود را به همراه ندارد. در سمت دیگر والنسیا نیز غایب مهم دارد و در ۵ بازی آخر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار والنسیا به پیروزی رسیده، ۱ بار آرسنال برنده بوده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ چلسی – آینتراخت فرانکفورت

چلسی در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مهمان آینتراخت فرانکفورت خواهد بود. آینتراخت فرانکفورت در ۵ بازی اخیر ۲ مساوی، ۲ شکست و ۱ پیروزی داشته و چلسی در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و ۲ مساوی و ۱ شکست داشته است. درباره آینتراخت فرانکفورت نکته جالب اینکه در ۶ مسابقه خانگی لیگ اروپا ۵ پیروزی و ۱ مساوی داشته و در این فصل تیم‌های قدرتمندی مانند اینتر میلان، بنفیکا، لاتزیو و المپیک مارسی را شکست داده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ پیکان – فولاد خوزستان

تیم‌های میانه جدولی فولاد خوزستان و پیکان در هفته بیست و هشتم به مصاف هم خواهند رفت. فولاد خوزستان در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و پیکان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۲/۵ گل داشته، ۴ بار پیکان به پیروزی رسیده و فولاد خوزستان ۱ بار برنده بوده است.

تنیس – ای‌تی‌پی مونیخ آلمان؛ کارن خاچانوف – فیلیپ کولشریبر

فیلیپ کولشریبر نفر شماره ۴۱ دنیای تنیس از آلمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی مونیخ، به مصاف کارن خاچانوف خواهد رفت که در رتبه ۱۳ برترین تنیس بازان جهان قرار دارد. فیلیپ کولشریبر در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و کارن خاچانوف در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی و ۴ شکست داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تنیسور فیلیپ کولشریبر ۲ بار به پیروزی رسیده و کارن خاچانوف ۱ بار برنده بوده است.

تنیس – ای‌تی‌پی اشتوریل پرتغال؛ فابیو فونینی – پابلو کوئباس

فابیو فونینی تنیسور شماره ۱۲ جهان که در ۶ مسابقه اخیر به پیروزی رسیده، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی اشتوریل به مصاف پابلو کوئباس خواهد رفت که در رتبه ۶۷ جهان قرار دارد. پابلو کوئباس در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در ۶ رویارویی قبلی این ۲ تنیسورف ۴ بار فابیو فونینی به پیروزی رسیده و ۲ بار پابلو کوئباس برنده مسابقه بوده است.

هاکی روی یخ – اس‌اچ‌ال سوئد؛ فرولوندا – دیورگاردن

در ششمین مسابقه از مرحله فینال مسابقات هاکی روی یخ اس‌اچ‌ال سوئد، دیورگاردن میزبان فرولوندا خواهد بود. در ۵ بازی قبلی فرولوندا با نتیجه ۳-۲ پیش است و با یک پیروزی دیگر می‌تواند به مقام قهرمانی برسد. دیورگاردن در ۵ بازی اخیر خانگی ۴ بار برنده بوده و تنها ۱ بار شکست خورده است. در سمت دیگر فرولوندا در ۵ بازی آخر خارج از خانه ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته است. دیوگاردن در ۳ میزبانی اخیر برابر فرولوندا موفق به شکست این تیم شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *