صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۷ فروردین در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۷ فروردین در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ بروسیا دورتموند – بایرن مونیخ

تیم‌های اول و دوم بوندسلیگا در حساس‌ترین مسابقه این فصل به مصاف هم خواهند رفت. بروسیا دورتموند صدرنشین در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و در بازی آخر به مساوی رسیده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته، ۳ بار بایرن مونیخ به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و ۱ بار بروسیا دورتموند در دور رفت با نتیجه ۳-۲ برنده شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آث میلان – یوونتوس

غول‌های فوتبال ایتالیا در یک جدال حساس و تماشایی به مصاف هم خواهند رفت. یوونتوس صدرنشین مطلق سری آ در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و با تیم دوم جدول فاصل ۱۸ امتیازی دارد. در سمت دیگر آث میلان که برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارد در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته است. در ۵ تقابل قبلی این دو تیم یوونتوس موفق به شکست آث میلان شده و تنها ۱ گل دریافت کرده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ اتلتیکو مادرید – بارسلونا

بارسلونا صدرنشین لالیگا در یک جدال حساس به مصاف اتلتیکو مادرید تیم دوم جدول خواهد رفت. بارسلونا در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید صدرنشین جدول است. در سمت دیگر اتلتیکو مادرید در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و در این بازی بهترین شانس خود را برای کم کردن فاصله با صدر جدول خواهد داشت. در ۵ تقابل قبلی این دو تیم که میانگین کم‌تر از ۲/۵ گل داشته ۲ بار بارسلونا برنده بوده و ۳ بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه اتلتیکو مادرید آخرین بار ۹ سال قبل موفق به شکست بارسلونا در لالیگا شده است.

فوتبال – جام حذفی انگلیس؛ برایتون – منچستر سیتی

منچستر سیتی که در ۱۰ بازی اخیر خود به پیروزی رسیده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس میزبان علیرضا و جهانبخش و تیمش خواهد بود. برایتون در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۱ مساوی و ۲ شکست داشته و با حذف تیم‌های دسته اولی و قرعه‌ای خوب به این مرحله از مسابقات رسیده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم منچستر سیتی موفق شده برایتون را شکست دهد اما در آخرین رویارویی این دو تیم در مسابقات تک حذفی، برایتون موفق شده پس از تساوی ۱-۱ در وقت‌های قانونی، در نهایت منچستر سیتی را در سال ۲۰۰۸ از مسابقات جام اتحادیه حذف کند.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ ایبار – رئال مادرید

ایبار که در دور رفت مسابقات این فصل لالیگا توانست با نتیجه تحقیر آمیز ۳-۰ رئال مادرید را شکست دهد در دور برگشت مهمان کهکشانی‎ها خواهد بود. ایبار در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و رئال مادرید در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم رئال مادرید موفق شده ۳ بار به پیروزی برسد، ۱ بازی مساوی شده و در آخرین بازی ایبار به برنده شده است.

هاکی روی یخ – ان‌اچ‌ال آمریکای شمالی؛بوستون بروینز – تمپا بی لایتنینگ

تیم‌های اول و دوم جدول لیگ هاکی روی یخ ان‌اچ‌ال در یک جدال حساس به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. اما در جدول مسابقات تمپا بی لایتنینگ با ۱۰ پیروزی بیشتر نسبت به بوستون بروینز در صدر جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار تمپا بی لایتنینگ به پیروزی رسیده و بوستون بروینز تنها یک بار موفق به شکست رقیب قدرتمندش شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *