صفحه اصلی / عمومی / اوله گونار سولسشر: برای پنجره نقل و انتقالات بعدی برنامه مشخصی داریم

اوله گونار سولسشر: برای پنجره نقل و انتقالات بعدی برنامه مشخصی داریم

ad banner

اوله گونار سولسشر ، سرمربی نروژی شیاطین سرخ از طرف سران مسئول در اولدترافورد فشاری احساس نمی کند و از حالا به دنبال تدوین برنامه های بعدی باشگاه است.

سولسشر اذعان می کند که نگران آینده کاری خود در منچستر یونایتد نیست و در حال برنامه ریزی برای فعالیت شیاطین سرخ در دو پنجره نقل و انتقالات بعدی می باشد. از نظر کارشناسان اما به نظر می رسد که اوله گونار سولسشر در حال حاضر مهلت کمی برای نتیجه گرفتن در یونایتد خواهد داشت، بعد از آنکه در رساندن این تیم به جایگاه بزرگ گذشته اش ناکام بوده است.

سولسشر که سابقه بردن سه گانه تاریخی سال ۱۹۹۹ را همراه یونایتد در کارنامه دارد، معتقد است که برنامه های وی برای آینده بلندمدت باشگاه خواهد بود و ممکن است به زودی تاثیر خودش را روی نتایج تیم نگذارد. سولسشر می گوید که حمایت هیئت مدیره یونایتد را پشت سر خود به همراه دارد و اد وودوارد مدیر اجرایی تیم قصدی برای تغییر کادرفنی ندارد. با این حال شیاطین سرخ همچنان در حال بازسازی باشگاه برای آینده هستند و انتظار می رود با آغاز سال ۲۰۲۰ فعالیت این تیم در پنجره های نقل و انتقالاتی بیش از پیش شود.

صحبت های اوله گونار سولسشر در خصوص وضعیت منچستر یونایتد

اوله گونار سولسشر

در خصوص مسائل مختلف باشگاه با اد وودوارد به طور منظم صحبت می کنم و نظراتمان را به یکدیگر منتقل می کنیم. نقشه هایی در سر داریم و تصمیماتی گرفته ایم که ممکن است در کوتاه مدت برای ما مضر باشد اما در بلندمدت به نفع باشگاه خواهد بود. این بخشی از نقشه است.

چیزی که مشخص است، نتایج مهم ترین بخش موضوع است و با نتایج خوب و ارائه نمایش های درخشان در زمین مسابقه، می توانیم رو به جلو حرکت کنیم. مطمئن هستم که به زودی به این خواهیم رسید. برای پنجره زمستانی پیش رو در ژانویه ۲۰۲۰ و همچنین پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده برنامه های مشخصی خواهیم داشت.

هیچوقت احساس نکردم که آیا چنین مسئولیتی برای من زیادی بزرگ است یا نه. به کاری که همراه کادرفنی برای تیم انجام می دهیم و برای آن تلاش می کنم اعتماد دارم. در این مدت کوتاه مربیگری در انگلستان، بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ام. حالا وقت بردن بازی ها، به ثمر رساندن گل های زیاد و ساختن موقعیت های گلزنی است. ما نیاز به به خلق فرصت های بیشتری در خط حمله داریم. در خط دفاعی مستحکم تر از قبل هستیم اما در خط حمله زیاد ریسک نمی کنیم.

اگر بازی تیم های برتر دنیا را نگاه کنید،‌ متوجه می شوید که آن ها ریسک پذیری بیشتری در بازی خود دارند و بیشتر از دیگر تیم ها دوندگی دارند. به نظر می رسد که بازیکنانم بعد از اینکه انگیزه خود را از دست می دهند رو به بازی محتاطانه می آورند و این وظیفه من است که به آن ها یادآوری کنم که چنین سبک بازی راهی به پیش نمی برد.

منچستر یونایتد از هشت بازی ابتدایی خود در لیگ برتر جزیره تنها ۹ امتیاز کسب کرده تا یکی از بدترین فصول تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده باشد. اوله گونار سولسشر اما معتقد است که شرایط تیمش بهتر از آن چیزی است که از بیرون دیده می شود.

راه زیادی را مشخصا پیش رو داریم تا بتوانیم آن فلسفه مشخص یونایتد و محیط پیرامون آن را پیاده سازی کنیم. برای بازی خانگی مقابل لیورپول برنامه های مشخصی داریم و همه اعضای تیم از جمله کادر فنی و بازیکنان به این بازی خوشبین هستند و می دانند که این بازی را مردم زیادی تماشا خواهند کرد.

وقتی که با منچستر یونایتد قرارداد امضا می کنید،‌ متوجه می شوید که چنین دیدار حساسی مقابل رقیب سنتی اهمیت بسیار بالایی دارد و این یک فرصت بزرگ برای همه بازیکنان تیم به خصوص جوانان محسوب می شود. درست مثل زمانی که خود من در تیم بودم و دوست داشتم که نامم در تاریخ باشگاه ثبت شود.

در فوتبال باشگاهی، کار شما همیشه به وسیله نتایج گرفته شده تیم ارزیابی می شود اما باید بگویم که در حال حاضر جدا از نتایج شرایط بسیار خوبی داریم و کسانی که با تیم کار می کنند مشخصا تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی را زیر نظر دارند. مهم ترین مسئله اما پیروزی در مسابقات خواهد بود، چیزی که به همه اعضای باشگاه انگیزه خواهد داد.

سولسشر در بخش دیگری از صحبت های خود به عکس منتشر شده از دیدار پل پوگبا و زین الدین زیدان در شهر دبی واکنش نشان داد و این را اتفاقی عادی دانست. پل پوگبا که هم اکنون با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند برای دوران درمان خود به دبی سفر کرده و در همین حال زیدان نیز در وقفه بازی های ملی با این هافبک فرانسوی در امارات دیداری داشته است.

در طول تابستان گذشته، شایعات فراوانی در خصوص پیوستن پل پوگبا به رئال مادرید شنیده می شد اما در نهایت این بازیکن در منچستر ماندنی شد. سولسشر دیدار بین سرمربی و هافبک فرانسوی را عادی خوانده و مشکلی بابت این مسئله ندارد.

zps

من به هیچ عنوان مشکلی با این مسئله ندارم. پوگبا هم اکنون مصدوم است و دوره های درمان خود را طی می کند. در این فصل بازی های کمی را همراه تیم بوده و در همه آن ها با درد بازی کرده است. در مقابل راچدیل و آرسنال به میدان رفت اما نمی توانست کامل بازی کند. خواسته او اما حضور در میدان بود. مشکلی با ملاقات پل و زیدان ندارم و فکر نمی کنم مسئله خاصی باشد. پل در برنامه های من جای دارد.

داوید دخه آ، مصدوم جدید تیم منچستر یونایتد به حساب می آید و این دروازبان اسپانیایی دیدار مقابل لیورپول را قطعا از دست خواهد داد. سولسشر در بخش پایانی خود در خصوص وضعیت سنگربان اصلی تیمش صحبت کرد.

وقتی که بازی اسپانیا را تماشا کرده و مصدومیت دخه آ را دیدم، فکر کردم که داوید را تا وقفه بعدی بازی های ملی در اختیار نخواهم داشت اما خوشبختانه مصدومیت او جدی نیست و تنها چند روز او را در اختیار نداریم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *