صفحه اصلی / عمومی / اونای امری: از جواب دادن به سوالات مربوط به وضعیت اوزیل خسته شده ام

اونای امری: از جواب دادن به سوالات مربوط به وضعیت اوزیل خسته شده ام

ad banner

در جریان پیروزی لحظات پایانی آرسنال مقابل ویتوریا گیمارش، نام مسوت اوزیل بازیساز آلمانی تیم آرسنال جایی در بین نیمکت ذخیره ها نیز نداشت تا شایعات اختلاف وی با اونای امری و جدایی او در ژانویه شدت بگیرد.

اونای امری در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی مقابل ویتوریا گیمارش اذعان داشت که از صحبت کردن درباره مسوت اوزیل و شرایط حضور این بازیکن آلمانی در زمین، خسته شده است. اوزیل در این فصل تنها دو بار به میدان رفته و برابر تیم هایی نظیر واتفورد و ناتینگهام فارست به میدان رفته است. اگرچه نام این هافبک ۳۱ ساله در فهرست اولیه اونای امری برای رقابت های لیگ اروپا دیده می شود. از این سرمربی اسپانیایی در خصوص جایگاه مسوت اوزیل در باشگاه آرسنال سوال شد.

صحبت های اونای امری در خصوص وضعیت مسوت اوزیل

اونای امری

فکر می کنم که اکنون زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست. ترجیح می دهم که در مورد مسابقه و بازیکنانی که در ترکیب حضور داشتند صحبت کنم. اوزیل در ترکیب نبود و این تصمیمی بود که من گرفتم. حالا باید روی بازی مقابل کریستال پالاس تمرکز کنیم. از جواب دادن به سوالات تکراری خسته شده ام.

یکی از بازیکنانی که ورزشگاه امارات را تحت تاثیر قرار داد، نیکولاس پپه فرانسوی بود که با دو ضربه ایستگاهی دیدنی در دقایق پایانی پیروزی را به آرسنال هدیه داد. اونای امری معتقد است که خرید گران قیمت تیمش به زودی کاملا با فوتبال انگلستان تطابق خواهد یافت.

معمولا هر بازیکنی بعد از انتقال به یک تیم دیگر نیاز به زمان برای تطابق یافتن با محیط جدید دارد و پپه بازیکن بسیار خوبی است و ما به او ایمان داریم. کاری که امشب انجام داد مشخصا شرایط بهتری را برایش رقم خواهد زد. دو گل مهم به ثمر رساند که برای خودش و تیم اهمیت زیادی داشت. او به روند مطابقت پذیری خود با فوتبال انگلیس ادامه می دهد و هر چه سریعتر این امر انجام شود، برای تیم مفید تر خواهد بود

برای پپه بسیار خوشحال هستم زیرا دو گل فوق العاده به ثمر رساند. در تمرینات اخیر تیم، او را مدام در حال تمرین ضربات ایستگاهی می دیدم. انتظار داشتم که با به وجود اومدن چنین شرایطی در بازی او پشت توپ قرار بگیرد. فکر می کنم که مهم ترین چیز کسب سه امتیاز و بعد از آن حس اعتماد به نفس بالای بازیکنان تیم بود.

لازم به ذکر است پیروزی برابر ویتوریا گیمارش،‌ آرسنال را با کسب ۹ امتیاز از سه مسابقه با اقتدار در صدر جدول گروه ششم رقابت های لیگ اروپا قرار داد. این در حالیست که توپچی های لندنی بعد از شکست مقابل شفیلد یونایتد هم اکنون در رده پنجم لیگ برتر انگلیس جای دارند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *