صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی بارسا لوانته در جام حذفی اسپانیا

پیش بازی بارسا لوانته در جام حذفی اسپانیا

ad banner

پیش بازی بارسا لوانته در جام حذفی اسپانیا

بامداد جمعه ۲۱ دی در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا و از دور رفت، دیدار بارسا لوانته برگزار خواهد شد. به گزارش وب­سایت رسمی لالیگا این مسابقه با قضاوت ریکاردو دِ بورخس از ساعت ۰۰: ۰۰ در ورزشگاه سیوداد دِ والنسیا شهر والنسیا انجام می‌شود. بارسلونا به‌عنوان پرافتخارترین تیم جام حذفی  با ۳۰ عنوان قهرمانی و البته به روایتی ۲۸ عنوان، مقابل لوانته­ای قرار می‌گیرد که تاکنون در جام حذفی عنوانی را کسب نکرده است. این پیشینه برای افرادی که پیش بینی فوتبال اروپا را انجام می‌دهند نکته‌ای قابل‌بحث است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

هر دو تیم با توجه به حضور در لالیگا از مرحله چهارم جام حذفی (یک شانزدهم نهایی) وارد جدول این مسابقات شده‌اند. لوانته در این مرحله با تیم دسته دومی لوگو مواجه شد که در بازی رفت در خانه حریف به تساوی یک – یک رسید و در بازی برگشت هم در زمین خودی دو بر صفر این تیم را شکست داد تا درمجموع با نتیجه سه بر یک پیروز شود و به مرحله بعد برسد. بارسا اما در مرحله یک شانزدهم مقابل تیم دسته سومی کولتورال لئونسا قرار گرفت و در دیدار رفت در زمین حریف با یک گل پیروز شد و دیدار برگشت را نیز در خانه با نتیجه چهار بر یک پیروز شد تا درمجموع پنج بر یک حریفش را شکست داده و به مرحله یک‌هشتم نهایی بیاید.

جام حذفی اسپانیا

بارسلونا پرافتخارترین تیم جام حذفی اسپانیا و مدافع عنوان قهرمانی

شاگردان ارنستو والورده در تیم بارسلونا با ۳۰ عنوان قهرمانی در تاریخ ۱۱۵ ساله این بازی‌ها پرافتخارترین تیم جام حذفی اسپانیا هستند. آن‌ها علاوه بر اینکه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های امسال هستند با چهار قهرمانی پیاپی از سال ۲۰۱۵ تاکنون مقتدرانه این جام را در اختیار دارند و امسال هم به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی خودشان هستند. این عملکرد بی‌نظیر برای افرادی که پیش بینی فوتبال اروپا را انجام می‌دهند جالب خواهد بود.

شاگردان پاکو لوپز در بازی بارسا لوانته کار سختی برای متوقف کردن بارسلونای پرافتخار خواهند داشت. آن‌ها در چهار دیدار اخیر خود در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده‌اند تساوی ۴ – ۴ مقابل ایبار، باخت پنج بر صفر برابر همین تیم بارسا، باخت دو بر یک به رایو وایکانو و تساوی دو – دو با خیرونا، نتایج اخیر آن‌ها است.

اما آبی اناری‌ها که صدرنشین لیگ هستند پنج دیدار پیاپی خود در لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. شکست دادن دو بر صفر سلتاویگو در نیوکمپ (این دیدار) و بردن دو بر یک ختافه در خانه‌اش (این مسابقه) نتیجه دو دیدار اخیر این تیم است.

راجر مارتی با ۸ و خوزه لوئیس مورالس با ۶ گل زده امیدهای گلزنی تیم پاکو لوپز در این دیدار هستند. همچنین جیسون با ارسال ۴ پاس گل دیگر مهره مهم این تیم است. در بارسلونا هم لیونل مسی ستاره همیشگی آن‌ها با ۱۶ گل زده و ۱۰ پاس گل عملکرد بی‌نظیری داشته است. لوئیس سوارز با ۱۲ گل و عثمان دمبله با ۷ گل زده نیز مهره‌های خطرناک تیم والورده هستند که عملکرد آن‌ها برای علاقه‌مندان پیش بینی فوتبال اروپا مهم است.

جام حذفی اسپانیا

پیش‌بینی مسابقات کوپا دل‌ری در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *