صفحه اصلی / عمومی / صحبت های مدیر تیم بارسلونا و ارنستو والورده پس از حذف: همه ناراحتیم و شگفت زده!

صحبت های مدیر تیم بارسلونا و ارنستو والورده پس از حذف: همه ناراحتیم و شگفت زده!

ad banner

در چارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته تیم لیورپول و تیم بارسلونا به مصاف هم رفتند. این در حالی بود که شاگردان ارنستو والورده در بازی رفت در ورزشگاه خانگی خودش نیوکمپ توانسته بود ۳ بر صفر با گل های سوارز و دو گل مسی حریف را شکست دهند ولی دیشب تیم لیورپول توانست با ۴ گل دیووک اورگی و جورجینیو واینالدوم هر کدام ۲ گل و در ورزشگاه آنفیلد آبی اناری پوشان را شکست دهد و در مجموع مسابقه رفت و برگشت ۴ بر ۳ راهی مسابقه فینال این دوره از رقابت ها شود.لازم به ذکر است جورجینیو وینالدوم در این دیدار بهترین بازیکن میدان لقب گرفت. بعد از این کامبک فوق العاده بازیکنان تیم لیورپول،بازیکنان و کادر فنی این تیم نیز مصاحبه هایی را انجام دادند که در زیر می خوانید:

به نقل از نشریه موندو دپورتیوو سرمربی تیم بارسلونا ارنستو والورده گفت:

مشکلات از جایی شروع شد که تیم لیورپول شروع خوبی داشت و توانست زود به گل برسد.ما فقط یک گل می خواستیم تا کار لیورپول را بسیار دشوار کنیم و این گل چند بار می توانست توسط بازیکنان از جمله سوارز و مسی به ثمر برسد که متاسفانه موفق نشدند و موقعیت ها از دست رفت.نمی دانم گل چهارم چطور به ثمر رسید نگاهی کوتاه انداختم و دیدم توپ درون دروازه قرار دارد.فاصله گل دوم و سوم تیم لیورپول هم بسیار کم بود و این ما را غافلگیر کرد که ما باید خودمان را جمع و جور می کردیم.تلاش کردیم ولی کافی نبود و گل چهارم باعث حذف شدن ما از این دوره لیگ قهرمانان اروپا نیز شد.اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم چنین نمی شد. لیورپول استاد شروع ضربات ایستگاهی است و آن ها بسیار عالی در این زمینه عمل می کنند. از نتیجه بوجود آمده شرمنده ایم. در حال حاضر از لحاظ روحی وضعیت درستی نداریم ولی در روزهای آتی باید مشکلاتمان را بررسی کنیم تا بتوانیم به بازی های آینده ادامه بدهیم. متاسفانه هواداران و بازیکنان ناراحت هستند و من مسئولیت این باخت را می پذیرم.

ناامیدی ارنستو والورده از حذف تیم بارسلونا

ارنستو والورده از حذف تیم بارسلونا

ویدال ؟

در نیمه اول خوب کار کرد ولی در نیمه دوم خسته به نظر می رسید.باید تعویض می شد تا یک بازیکن تازه نفس به تیم اضافه گردد. برای هر گلی فردی مقصر وجود دارد ولی در روی گل چهارم همه غفلت کردیم و باعث حذف ما شد.

وی در ادامه گفت:

این بازی شگفت انگیز بود و تا همیشه در یاد من و همه دنیا خواهد ماند.از این بازی درس بزرگ تری نسبت به قبل گرفته ام. لیوپول خیلی خوب کار کرد. نمی دانم آینده ام در بارسا چه می شود و یا این حذف تاثیری روی آینده ام یا خیر.در حال حاضر نمی توانم به چیزی فکر کنم و عواقب این باخت همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

هافبک تیم بارسلونا سرخیو بوسکتس نیز بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت:

پذیرش این باخت خیلی سخت است و نمی دانم چطور با آن کنار بیایم. آن ها واقعا از ما بهتر بودند چون از موقعیت های خود استفاده کردند و نتیجه را به نفع خود تمام کردند. ما هم نتوانستیم در گلزنی موفق باشیم. بعد از شکست در رم دقیقا همان اتفاق برای ما افتاد و این باور نکردنی است.من از همه هوادارنمان عذر خواهی می کنم. واقعا نمی دانم چه بگویم چون شرمنده هواداران شدیم و تا ابد این شکست تلخ فراموش نخواهد شد.

رییس تیم بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو نیز مصاحبه کرد و گفت:

اول از همه برای هواداران ناراحتم.آن هایی که در آنفیلد حضور داشتند که دیگر هیچ.واقعا نمی دانم به آن ها چه بگویم. اینکه دقیقا اتفاقات بازی با تیم رم رخ داد برایم عجیب است. واقعا ناراحت هستیم و همه شگفت زده. در خصوص گل چهارم هم واقعا غافلگیر شدیم و باز هم نمی دانم چه بگویم هنوز با بازیکنان و مربی تیم صحبتی نکردم. توضیح دادن در این برهه واقعا سخت است.به تیم لیورپول نیز تبریک می گویم. ولی الان می دانم باید در کوپا دل ری بازی کنیم و باید به فکر قهرمانی در آن دوره از مسابقات نیز باشیم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *