صفحه اصلی / عمومی / اوله گونار سولسشر: بردهای منچستر یونایتد در پیش فصل اهمیتی ندارد

اوله گونار سولسشر: بردهای منچستر یونایتد در پیش فصل اهمیتی ندارد

ad banner

منچستر یونایتد در راستای آماده سازی برای شروع فصل جدید تمام دیدار های پیش فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته است اما اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی شیاطین سرخ معتقد است بردهای تیمش معنای خاصی برای او ندارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اوله گونار سولسشر اصرار دارد که نتایج منچستر یونایتد در بازی های پیش فصل اهمیتی ندارد و آنها به دنبال پیروزی در نخستین بازی رسمی فصل در لیگ برتر جزیره هستند. یونایتد تاکنون هر پنج دیدار خود در بازی های دوستانه مقابل پرت گلوری، لیدز یونایتد، اینترمیلان، تاتنهام و کریستیانسند را با پیروزی پشت سر گذاشته است اما اوله گونار سولسشر که تیمش شنبه شب در چارچوب رقابت های اینترنشنال چمپیونز کاپ به مصاف آث میلان می‌رود معتقد است هدف شیاطین سرخ پیروزی در نخستین بازی فصل مقابل چلسی در ورزشگاه اولدترافورد خواهد بود.

صحبت های اوله گونار سولسشر در خصوص وضعیت منچستر یونایتد

اوله گونار سولسشر

از پیروزی های تیم خوشحال هستم. این خیلی خوب است که بازیکنان تیم بخصوص جوانان در اردوی پیش فصل با چنین شرایط خوبی در میدان حاضر می‌شوند. اما باید بگویم این دیدار ها امتیازی برای ما محسوب نمیشود و هنگامی که چلسی برای دیدار با ما وارد اولدترافورد شود، این بردها اهمیتی نخواهد داشت. ما نیاز داریم تا پیشرفت کنیم و بهتر از قبل کار کنیم. هرچه بیشتر در این راستا تلاش کنیم، شانس بیشتری برای حضور در رقابت برای فتح جام های مختلف در پایان فصل خواهیم داشت. بازیکنان تیم ظرفیت های خود را برای این کار نشان دادند. اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم می توانم ببینم که پیشرفت زیادی خواهیم کرد.

اوله گونار سولسشر که در ماه دسامبر سال گذشته جانشین ژوزه مورینیو در اولدترافورد شد کمک زیادی به شیاطین سرخ کرد تا این تیم در فصل گذشته از شرایط نامناسب خود فاصله بگیرد. شیاطین سرخ در ۱۷ ابتدایی تحت هدایت اوله گونار سولسشر در ۱۵ دیدار به پیروزی رسیدند و توانستند روحیه از دست رفته شان را در مدت کوتاهی بازیابند. اگرچه این اوضاع ادامه پیدا نکرد و یونایتد در ۹ دیدار آخر فصل در لیگ برتر جزیره تنها به ۲ پیروزی رسید، به جایگاه ششم جدول سقوط کرد و نتوانست مجوز راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورد. سولسشر که ماه مارچ با قراردادی ۳ ساله به عنوان سرمربی دائم منچستر یونایتد منصوب شد از سختی های پذیرفتن شغل سرمربیگری در اواسط فصل و تاثیر آن بر بازیکنان تیم می گوید.

فوتبال ورزشی سراسر از احساسات است. همیشه سخت است وقتی که یک سرمربی جدید به تیم می آید و سرمربی قبلی مجبور است شغل خود را ترک کند اما بازیکنان در تابستان به خوبی با این مسئله کنار آمدند و با آمادگی جسمانی فوق العاده ای به تمرینات بازگشته اند. به خوبی تاثیر حواشی را در فوتبال می دانم و اینکه چطور همه چیز می تواند یک شبه از خوب به بد تبدیل شود. این یک بازی ذهنی است که در مغز وجود دارد. می دانیم که در فصل گذشته نتوانستیم به خوبی با فراز و نشیب ها کنار بیاییم و این به خستگی ذهنی بازیکنان بر میگردد زیرا فصل بی روحیه ای برای همه سپری شد اما تمام تلاشم را انجام می دهم تا امسال در شرایط بهتری قرار بگیریم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *