صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی دیدار کان-مارسی از سری رقابت‌های لیگ‌یک فرانسه

پیش‌بینی دیدار کان-مارسی از سری رقابت‌های لیگ‌یک فرانسه

ad banner

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ‌یک فرانسه، تیم کان و تیم مارسی از ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه، ۳۰ دی ماه در ورزشگاه میشل دورنانو به مصاف هم خواهند رفت. برای به دست آوردن اطلاعاتی اجمالی به منظور پیش‌بینی دیدار کان-مارسی از سری رقابت‌های لیگ‌یک فرانسه، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تیم کان: نیاز مبرم به پیروزی برای فرار از منطقه سقوط در رقابت‌های لیگ‌یک فرانسه

تیم کان در ۱۹ بازی قبلی‌اش در رقابت‌های لیگ‌یک فرانسه، ۱۵ امتیاز جمع‌آوری کرده و به لطف تفاضل گل بهتر، بالاتر از موناکو و آمیان در رده هفدهم جدول قرار دارد. لازم به ذکر است کان نسبت به دو تیم مذکور بازی‌های کمتری انجام داده اما به هر حال برای فرار از منطقه سقوط به کسب امتیاز در دیدار خانگی‌اش برابر مارسی نیازمند است.

شاگردان فابین مرکادال در تیم کان طی فصل جاری تنها ۲ بار طعم پیروزی را در ورزشگاه خانگی‌شان چشیده‌اند و علاوه بر این، از ۱۲ دیدار اخیرشان در رقابت‌های لیگ‌یک فرانسه، تنها

یک برد کسب کرده‌اند. چنین نکات آماری‌ای نشان می‌دهد که کار این تیم برابر حریف نسبتا قدرتمندی مانند مارسی اصلا آسان نخواهد بود و در پیش‌بینی دیدار کان-مارسی از سری رقابت‌های لیگ‌یک فرانسه، کفه ترازو به نفع تیم میهمان سنگینی خواهد کرد.

به گزارش وبسایت هواسکورد، کان با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی خواهد کرد و یاسین بامو تک مهاجم این تیم خواهد بود. در خصوص وضعیت مصدومان باید گفت رومن جنوویس و پرینس اونیانگو شانسی برای حضور در این دیدار نخواهند داشت.

رقابت‌های لیگ‌یک فرانسه

تیم مارسی: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، باید چنین بازی‌هایی را برد

تیم مارسی نیز همانند کان ۱۹ بازی انجام داده و نسبت به اکثر تیم‌های بالاتر از خودش در جدول، بازی‌های کمتری انجام داده است. مارسی اکنون در رده هشتم جدول قرار دارد و با توجه به تساوی نیس برابر رنس، فرصت خوبی در اختیار دارد تا با برد حریفی ته‌جدولی، امتیازاتش را با نیسِ رده هفتمی برابر کند.

البته در خصوص مارسی باید گفت این تیم در فرم بسیار بدی قرار دارد و در ۹ بازی اخیرش به پیروزی نرسیده است. حاصل کار تیم مارسی در پنج بازی اخیرش، دو تساوی و سه شکست بوده است؛ همین موضوع، پیش‌بینی دیدار کان-مارسی از سری رقابت‌های لیگ‌یک فرانسه را دشوارتر می‌کند چرا که با توجه به حریف ته‌جدولی مارسی احتمال می‌دهیم این تیم کار بسیار سختی برای کسب سه امتیاز نداشته باشد اما عملکرد ضعیف مارسی در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی در خصوص نتیجه این دیدار را با اما و اگر همراه می‌کند.

رقابت‌های لیگ‌یک فرانسه

نکته امیدوارکننده برای مارسی این است که این تیم در دیدارهای رو در رو مقابل کان عملکرد خوبی داشته و در ۶ تقابل اخیر با این تیم همواره با سه امتیاز از زمین خارج شده است.

انتظار داریم مارسی با سیستم ۳-۳-۴ بازی کند و فلوریان تاوین، والره جرمین و دیمیتری پایت مثلث خط حمله این تیم را تشکیل دهند. درباره مصدومان هم باید گفت حضور کوستاس میتروگلو و عادل رامی در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *