صفحه اصلی / عمومی / نتایج روز دوم هفته سوم لیگ ملت های والیبال

نتایج روز دوم هفته سوم لیگ ملت های والیبال

ad banner

روز دوم هفته سوم لیگ ملت های والیبال برگزار شد و تیم ملی کشورمان توانست با شکست لهستان به قدرت نمایی خود ادامه دهد و صدرنشین مسابقات باشد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال در سایت بتکارت

در پایان روز دوم هفته سوم لیگ ملت های والیبال ، ایران به صدرنشینی اش ادامه داد

در اولین دیدار روز دوم هفته سوم لیگ ملت های والیبال ، تیم های روسیه و کانادا از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در ست اول بازی پایاپای و نزدیک بود، در نهایت روسیه این ست را ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد. در ست دوم هم شاهد بازی نزدیکی بودیم که این بار کانادا موفق شد ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود. در ست سوم روسیه دوباره تیم برتر میدان بود و موفق شد ۲۵ بر ۲۰ کانادا را شکست دهد. در نهایت روسیه توانست ست چهارم را هم ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود تا این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سودش تمام شود.

در دومین دیدار، ایتالیا و استرالیا به مصاف هم رفتند که ست اول را ایتالیا با اقتدار توانست ۲۵ بر ۱۸ پیروز شود. در ست دوم شاهد بازی جذاب و نزدیکی بودیم که دو تیم امتیازات را به صورت رالی کسب می کردند، اما در نهایت استرالیا ۳۲ بر ۳۰ پیروز شد. اما در ست های بعدی مانند ست اول استرالیا حرفی برای گفتن نداشت تا ایتالیا ست سوم را ۲۵ بر ۱۸ و ست چهارم را ۲۵ بر ۱۵ پیروز شود و در مجموع ۳ بر ۱ پیروز این دیدار شود.

در دیگر دیدار این رقابت ها، برزیل به مصاف چین رفت که به راحتی این کشور را شکست داد. در ست اول برزیل توانست اختلاف زیادی ایجاد کند با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ چین را شکست دهد. در ست دوم هم برزیل برتری قاطعی داشت و ۲۵ بر ۱۸ چین را شکست داد. در ست سوم چین کمی بهتر از ست های قبلی عمل کرد و بازی پایاپای شد، اما در نهایت برزیل ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد تا ۳ بر ۰ در این دیدار برنده شود.

در دیگر دیدار لیگ ملت های والیبال، تیم ملی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف لهستان رفت که شاهد بازی زیبا و جذابی بودیم. در ست اول ایران عملکرد بهتری داشت و توانست ۲۵ بر ۲۰ لهستان را شکست دهد. در ست دوم و سوم لهستان تیم برتر میدان بود و توانست با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ ایران را شکست دهد. اما در ست چهارم کشورمان به بازی برگشت و توانست اختلاف زیادی را ایجاد کند و ۲۵ بر ۱۷ لهستان را شکست دهد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم هم ملی پوشان کشورمان اقتدار خود را حفظ کردند و ۱۵ بر ۸ پیروز شدند تا ۳ بر ۲ در این دیدار برنده شوند و به صدرنشینی ادامه دهند.

لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران

دیدار بعدی آمریکا و آلمان به مصاف هم رفتند که در ست اول آمریکا ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد، اما در ست دوم این آلمان بود که عملکرد بهتری داشت و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد. در ست سوم آمریکا تیم برتر میدان بود و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد. در ست چهارم هم آمریکا توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود و در مجموع با نتیجه ۳ بر ۱ برنده این دیدار شود.

بلغارستان و ژاپن هم شب گذشته به مصاف هم رفتند که بازی نزدیکی را ارائه دادند. در ست اول بلغارستان ۲۵ بر ۲۲ ژاپن را شکست داد. در ست دوم ژاپن تیم برتر میدان بود و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد. در ست سوم بلغارستان عملکرد بی نقصی داشت و اختلاف زیادی ایجاد کرد و توانست ۲۵ بر ۱۶ ژاپن را شکست دهد. در ست چهارم باز هم ورق بازی برگشت و ژاپن ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد تا بازی راهی ست پنجم شود. در ست پنجم ژاپن ۲۱ بر ۱۹ پیروز شد تا در مجموع ۳ بر ۲ برنده دیدار شود.

دیگر دیدار این مسابقات بین تیم های پرتغال و صربستان بود که در ست اول پرتغال ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد. در ست دوم صربستان با اقتدار توانست ۲۵ بر ۱۵ پرتغال را شکست دهد. ست سوم را هم صربستان ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد. در ست چهارم شاهد بازی نزدیکی بودیم که در نهایت پرتغال ۳۲ بر ۳۰ برنده شد. در ست پنجم هم صربستان ۱۵ بر ۹ پیروز شد تا این تیم هم ۳ بر ۲ برنده بازی شود.

فرانسه و آرژانتین دیگر مسابقه را برگزار کردند که در ست اول آرژانتین ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد، در ست دوم هم آرژانتین ۲۵ بر ۱۷ فرانسه را شکست داد. در ست سوم فرانسه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد، اما در چهارم آرژانتین ۲۵ بر ۲۰ فرانسه را شکست داد و توانست ۳ بر ۱ پیروز بازی شود.

در پایان روز دوم هفته سوم لیگ ملت های والیبال ، تیم ملی کشورمان همچنان در صدر جدول قرار دارد.

لیگ ملت های والیبالپیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *