صفحه اصلی / عمومی / جرارد پیکه: از بازگشت نیمار به باشگاه بارسلونا استقبال خواهیم کرد

جرارد پیکه: از بازگشت نیمار به باشگاه بارسلونا استقبال خواهیم کرد

ad banner

جرارد پیکه ، مدافع باشگاه بارسلونا از بازگشت نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به این تیم استقبال کرد.

استقبال جرارد پیکه از بازگشت نیمار

ستاره تیم ملی برزیل اعلام کرده قصد جدایی از پاری سن ژرمن را دارد. بنابراین صحبت های زیادی در خصوص انتقال وی به لالیگا مطرح شده است. نیمار دو فصل پیش با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا راهی لیگ ۱ فرانسه شد و حالا مجددا به بازگشت به باشگاه قبلی خود مرتبط شده است. این در حالی است که رئال مادرید نیز به جذب ستاره برزیلی علاقه مند است ولی به نظر می رسد انتقال نیمار به بارسلونا احتمال بیشتری داشته باشد. جرارد پیکه از بازگشت وی استقبال کرده است. به نقل از سایت گل، جرارد پیکه در خصوص این انتقال گفت:

قطعا همه در باشگاه بارسلونا دوست داریم نیمار به جمع ما بازگردد ولی می دانید که ما انتخابی در این مورد نداریم و چیزی در کنترل ما نیست. باید این موضوع را به دست مسئولان باشگاه بسپاریم و در نهایت خواهیم دید در روزهای آتی چه پیش خواهد آمد.

جرارد پیکه

نیمار وضعیت مبهمی برای حضور در پاری سن ژرمن دارد. او در کوپا آمریکا نیز به دلیل مصدومیت حاضر نشد و در پیش فصل تیم فرانسوی نیز شرکت نکرد. او در فصل جدید لیگ ۱ فرانسه نیز برای تیمش بازی نکرده است؛ این در حالی می باشد که هواداران پاریسی به شدت وی را از روی سکوها مورد حمله قرار دادند. با وجود فرصت کمی که به پایان نقل و انتقالات باقی مانده است، به نظر می رسد باشگاه بارسلونا طی این روزها با تمام قوا برای خرید بازیکن سابق خود اقدام خواهد کرد. کاتالان ها تا کنون پیشنهادات متفاوتی به پاریس فرستاده اند ولی هیچ کدام نظر باشگاه فرانسوی را جلب نکرده اند. نیمار طی دو فصل حضور در پاری سن ژرمن ۳۷ بایر پیراهن این تیم را در لیگ ۱ فرانسه بر تن کرد و ۳۴ گل نیز به ثمر رساند. او به همراه تیم فعلی خود دو بار فاتح لیگ ۱ فرانسه شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *