صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹اردیبهشت در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹اردیبهشت در سایت بتکارت

ad banner

مسابقات ورزشی

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ اینتر میلان – ناپولی

اینتر میلان برای قطعی کردن جایگاه سوم جدول و سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده نیاز به پیروزی برابر ناپولی نایب قهرمان سری آ دارد. اینتر میلان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته و ناپولی در ۵ بازی آخر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی اینتر میلان و ناپولی که میانگین کم‌تر از ۲ گل داشته و هر دو تیم در آن گل نزده‌اند، ۲ بار ناپولی به پیروزی رسیده، ۱ بار اینتر میلان برنده بوده و ۲ بازی با نتیجه بدون گل مساوی شده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ بارسلونا – ایبار

بارسلونا قهرمان لا لیگا در هفته آخر به مصاف تیم رده دوازدهمی ایبار خواهد رفت. بارسلونا در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و ایبار در ۵ بازی آخر ۲ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، بارسلونا با اختلاف ۲ گل و یا بیش‌تر به پیروزی رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آتالانتا‫‬‬ – یوونتوس

یوونتوس قهرمان سری آ در آخرین بازی خانگی فصل میزبان تیم رده چهارم جدول یعنی آتالانتا خواهد بود. یوونتوس در ۵ بازی اخیر ۲ شکست، ۲ مساوی و تنها ۱ پیروزی داشته و آتالانتا که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار یوونتوس به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و در آخرین رویارویی آتالانتا با نتیجه ۳-۰ یوونتوس را شکست داده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ فروزینونه – آث میلان

آث میلان برای رسیدن به رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، باید برابر فروزینونه به پیروزی برسد و منتظر شکست آتالانتا برابر یوونتوس باشد. آث میلام در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر فروزینونه که سقوطش به سری بی قطعی شده در ۵ بازی اخیر ۴ بار شکست خورده و تنها ۱ مساوی داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، ۱ بار آث میلان به پیروزی رسیده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ رئال بتیس – رئال مادرید

رئال مادرید تیم رده سوم لا لیگا در آخرین مسابقه خانگی فصل میزبان رئال بتیس تیم رده دهم جدول خواهد بود. رئال مادرید در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و رئال بتیس در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار رئال مادرید به پیروزی رسیده و رئال بتیس ۱ بار موفق شده رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد.

فوتبال – سوپر لیگ ترکیه؛ استانبول باشاک‌شهر – گالاتاسرای

در حساس‌ترین مسابقه این فصل سوپر لیگ ترکیه تیم‌های اول و دوم جدول به مصاف هم خواهند رفت. گالاتاسارای در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و با ۶۶ امتیاز و تفاضل گل +۳۶ صدرنشین جدول است. در سمت دیگر استانبول باشاک‌شهر در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته و با ۶۶ امتیاز و تفاضل گل +۲۸ در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار استانبول باشاک‌شهر به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و ۱ بار گالاتاسرای به پیروزی رسیده است. نکته جالب اینکه گالاتاسرای در ۷ بازی آخر خانگیبه پیروزی رسیده و در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند قهرمانی خود را برای دومین سال متوالی قطعی کند.

فوتبال – لیگ برتر روسیه؛ زنیت سن پترزبورگ – روستوف

سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ امیدوار است با گلزنی برابر تیم سابق خود آقای گلی در لیگ برتر روسیه را قطعی کند. زنیت سن پترزبورگ در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و هفته گذشته موفق شد قهرمانی خود را در لیگ برتر روسیه قطعی کند. در سمت دیگر روستوف در ۵ بازی اخیر ۳ مساوی و ۲ شکست داشته و با وجود حضور در رتبه هشتم جدول، بهترین خط دفاع لیگ برتر روسیه را دارد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار زنیت سن پترزبورگ به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار روستوف برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *