صفحه اصلی / عمومی / ارنستو والورده پس از شکست برابر چلسی : آزمون سختی برای بارسلونا بود

ارنستو والورده پس از شکست برابر چلسی : آزمون سختی برای بارسلونا بود

ad banner

ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا پس از شکست این تیم مقابل تیم چلسی در تورنمنت راکوتن کاپ ۲۰۱۹ در خصوص شرایط این تیم و بازیکنان مختصری توضیح داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

این بازی روز گذشته ۱ مرداد ۹۸ در استادیوم سایتاما توکیو ژاپن برگزار شد و تیم چلسی با هدایت سرمربی جدید خود فرانک لمپارد شروع نسبتا خوبی را داشت و توانست بارسلونا را در غیاب مسی، سوارز و کوتینیو با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد. از نکات قابل توجه این بازی برای بارسلونا حضور دی یونگ و آنتوان گریزمان خرید های جدید بارسلونا برای اولین بار با پیراهن این تیم و از سوی دیگر نشستن فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی و حضور پولیشیچ بود.

شروع متزلزل ارنستو والورده و بارسلونا مقابل یاران فرانک لمپارد و چلسی
شروع متزلزل ارنستو والورده و بارسلونا مقابل یاران فرانک لمپارد و چلسی

خلاصه گزارش بازی:
برای بارسلونا در ابتدا تراشتگن، پیکه، بوسکتس، پویگ، دمبله، اوریول بوسکتس، گریزمان، جوردی آلبا، روبرتو، اومتیتی و کویادو و برای چلسی کپا، آزپیلیکتا، کریستینسن، داوید لوئيز، امرسون، جورجینیو، کواچیچ، پدرو، مونت، پولیشیچ و آبراهام به میدان مسابقه رفتند. در ابتدای بازی و در دقیقه ۲ بارسا با ضربه سر اوریل بوسکتس اولین خطر جدی را روی دروازه چلسی بوجود آورد. چند دقیقه بعد گریزمان با شوت پای چپ خود موقعیت نه چندان خوبی را ایجاد کرد ولی جدی ترین صحنه بازی را چلسی دقیقه ۲۳ روی دروازه بارسا خلق کرد. در این موقعیت ابتدا شوت پولیشیچ را تراشتگن دفع کرد و توپ برگشت خورد ولی تامی آبراهام روی ریباند در چارچوب دروازه توپ را به آسمان زد و موقعیت عالی از دست رفت.
و اما گل اول چلسی روی اشتباه بوسکتس بوجود آمد و باعث شد توپ دوباره به آبراهام برسد و او در تک به تک با تراشتگن بتواند او را دریبل زیبایی بزند و با دقت دروازه بارسا را برای بار اول باز کند. از دیگر موقعیت های بارسا در نیمه اول توسط دمبله و گریزمان ایجاد شد که هیچ کدام خطری روی دروازه چلسی بوجود نیاورد و این تیم نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفت.
در نیمه دوم بارسا با تعویض های متعدد زیاد از جمله ورود دی یونگ و خروج گریزمان و دمبله شرع بهتری نسبت به چلسی داشت ولی چلسی نیز بیکار ننشته بود و موقعیت جدی را در دقیقه ۶۱ بر روی دروازه بارسا ایجاد کرد که نتو دروازه بان جدید بارسلونا آن را به خوبی دفع کرد.
راس بارکلی در دقیقه ۸۱ بازی با یک شوت بیرون پای چپ دروازه بارسلونا را به زیبایی گشود تا نتیجه ۲ بر صفر به نفع یاران لمپارد شود. در اواخر بازی نیز در دقیقه ۹۱ ایوان راکیتیچ با یک شوت از فاصله ۲۵ متری دروازه چلسی را باز کرد تا نتیجه ۲ بر ۱ در پایان بازی به نفع چلسی رقم بخورد.

tony abraham

در پایان بازی ارنستو والورده سرمربی بارسلونا مصاحبه ای را انجام داد و نکته قابل توجه در این مصاحبه عدم تضمین حضور راکیتیچ برای فصل بعد در زمین مسابقه بود. در زیر این مصاحبه به نقل از موندو دپورتیوو را مشاهده فرمایید:

نظرتان در خصوص بازی؟

خوبی این بازی ها به این است که می توان قبل از شروع فصل بسیاری از شرایط را سنجید تا در طول فصل دچار مشکل نشویم ولی در کل بازی سخت و دشواری بود و فشار زیادی بر ما متحمل شد. بالا و پایین های متعدد باعث می شد که اختیار بازی از دستمان خارج گردد. نیمه خوبی را آغاز کردیم، تیم چلسی هم همین طور ولی خستگی باعث شد بازیکنان در مقاطعی افت داشته باشند. ولی در کل این بازی و بازی های به این شکل باعث می شود که علاوه بر شناخت بازیکنان جوان و جدید عملکرد آن ها در زمین نیز مشخص گردد. مد در این روز ها بازی سرخی روبرتو و اوریول و نلسون را نیز زیر نظر دارم تا ببینم در کجای زمین می توان از آن ها بهترین استفاده را کرد.

انتقال نیمار؟

نیمار در حال حاضر برای تیم پاری سن ژرمن به میدان می رود و بازیکن آن تیم محسوب می شود و به شخصه دوست ندارم در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم. ما بازیکنان خوبی را در این فصل خریدیم و باید تمرکزمان را بر روی آن ها قرار دهیم.

آینده سمدو؟

به نظرم من او بازیکن بسیار خوبی است و از سرعت بالایی نیز در زمین برخوردار است و ما به این قضیه نیاز داریم. زیرا فوتبال سرعتی طرفداران بسیاری را دارد و می تواند به ما کمک کند. 

آینده راکیتیچ؟

راستش را بخواهید در مورد امسال نمی توانم به قاطعیت بگویم که او را در زمین به صورت ثابت خواهیم دید یا خیر. تا الان در همه فصل هایی که برای بارسا به میدان رفت بازیکن خوب و مهمی برای ما به حساب می آمد ولی با اضافه شدن بازیکنان جدید او باید برای کسب جایگاهش نهایت تلاش را انجام دهد تا در ترکیب خودش را جا بدهد. فکر می کنم که می تواند این تلاش را بیشتر کند تا خودش را اثبات نماید.

فرنکی دی یونگ را چگونه دیدید؟

به نظر من او می تواند در همه پست های خط میانی زمین به میدان برود و بازکن بسیار خوبی است. در بازی مقابل چلسی نقش هافبک بازی ساز را برای ما داشت که در مقاطعی شرایط را کنترل می کرد. باید دید که در کجای زمین می تواند مفید تر باشد و همان طور که گفتم از خرید های این فصل رضایت کامل را دارم و این اردوها به درد همین شناخت ها از بازیکنان می شود.

25525
نظرتان در خصوص اولین بازی آنتوان گریزمان؟

طول می کشد تا او بتواند با شرایط بارسا و بازی های ما خودش را وفق دهد ولی بالاخره عادت می کند و همان طور که در زمین مسابقه دیدید در مقاطعی که صاحب توپ می شد موقعیت خطرناکی را ایجاد می کرد. او همیشه برای ایجاد موقعیت در ذهنش ایده می سازد ولی بهرحال در حال حاضر صحبت در این خصوص زود است چون نمی توان در این بازی او را محک زد یا سنجید. همگی از او انتظارات زیادی داریم و فکر می کنم خرید موفقی برای باشگاه محسوب می گردد. به آینده تیم نیز با این خرید های جدید امیدوار هستم و این اردوهای پیش فصل می تواند بسیار برایمان مفید باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *