صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی رقابت تورنتو رپترز و تیم کلیولند کاوالیرز

بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی رقابت تورنتو رپترز و تیم کلیولند کاوالیرز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی رقابت تورنتو رپترز و تیم کلیولند کاوالیرز تقابل نابرابر در کانادا

دو تیم تورنتو رپترز و تیم کلیولند کاوالیرز ، از سری رقابت‌های بسکتبال NBA در برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. وضعیت دو تیم کاملا با یکدیگر متفاوت است. تورنتو رپترز، صدرنشین کنفرانس شرق است و کلیولند در انتهای این جدول قرار دارد. پیش‌بینی بسکتبال NBA  ، همیشه غافلگیری‌های خودش را داشته است اما به نظر نمی‌رسد کانادایی‌ها کار سختی در خانه، مقابل شوالیه‌های بحران‌زده داشته باشند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تورنتو رپترز: امیدوار به بازیابی اقتدار

تورنتو رپترز با داشتن سه پیروزی بیش‌تر نسبت به میلواکی باکس، در صدر جدول کنفرانس شرق قرار دارد. پس از دو باخت متوالی، کانادایی‌ها برابر ایندیانا پیسرز پیروز شدند تا نشان دهند که خبری از بحران بلند‌مدت در اردوی آن‌ها نخواهد بود. پرتاب‌های ۳ امتیازی کم دقت و دفاع نامنظم از دلایل دو باخت پیاپی تنها تیم کانادایی بسکتبال NBA بود. در پیش‌بینی بسکتبال NBA ، نمی‌توان هیچ موضوعی را با قاطعیت بیان کرد اما آن‌ها شانس اول صدرنشینی کنفرانس شرق در فصل عادی هستند. تورنتو رپترز در فصول گذشته همواره در پلی‌آف مشکل داشته است. حالا باید دید با تجربه‌ای که کوای لنارد برای این تیم به ارمغان آورده، اوضاع مانند قبل خواهد بود یا خیر. در صورت صدرنشینی در فصل عادی، تورنتو رپترز کار سختی در دور اول ندارد اما از مراحل بعدی، چالش اصلی برای آن‌ها شکل خواهد گرفت. باید دید شاگردان نیک نرس، چه عملکردی را به ثبت می‌رسانند.

کلیولند کاوالیرز

کلیولند کاوالیرز: جرقه‌ها دردی را دوا نمی‌کند

تیم کلیولند کاوالیرز ، استخوان‌بندی جوان خوبی دارد. با این حال در پیش‌بینی بسکتبال NBA ، موضوع مهمی که باید حتما در نظر گرفت، تجربه تیمی است. شوالیه‌ها در خانه ایندیانا پیسرز به یک پیروزی شیرین در دقایق پایانی رسیدند اما با باخت قاطع مقابل شارلوت هورنتس، نشان دادند چیزی در در کلیولند تغییر نکرده است. بازیکن سال اولی آن‌ها یعنی کالین سکستون، بسیار آینده‌دار است و شاید در سال‌های پیش‌رو، تیم کلیولند کاوالیرز حول او شکل بگیرد. اهالی کلیولند با میانگین ۱۰۲.۹ امتیاز ، یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها در فاز هجومی هستند. آن‌ها چشم به مراسم درفت امسال دارند تا با به خدمت گرفتن چند جوان بااستعداد، با سرعت بیش‌تری، بازسازی تیم خود را پیش بگیرند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: اسکاتی بانک آرنا (استادیوم خانگی تورنتو رپترز)

تاریخ: شنبه ۱ دی ۱۳۹۷- ۲۲ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

کلیولند کاوالیرز

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *