صفحه اصلی / عمومی / ژائو فلیکس: می خواهم شبیه کریستیانو رونالدو باشم

ژائو فلیکس: می خواهم شبیه کریستیانو رونالدو باشم

ad banner

ژائو فلیکس پدیده ۱۹ ساله و خرید گران قیمت تیم دیگو سیمئونه از اشتیاقش برای تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ همچون هموطن پرتغالی خود کریستیانو رونالدو در فوتبال اسپانیا می گوید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ژائو فلیکس صراحتا به ستایش از کریستیانو رونالدو هموطن پرتغالی‌اش پرداخت و داشتن دوران فوتبالی شبیه به فوق ستاره تیم یوونتوس را رویایی خواند. ژائو فلیکس پس از ارائه نمایش‌های درخشان در ترکیب بنفیکا در سال گذشته، تابستان جاری با انتقالی رکوردشکن در مادرید با مبلغ ۱۲۶ میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست. مهاجم پرتغالی پیش از آغاز دیدار های پیش فصل همراه با کریستیانو رونالدو در لیگ ملت های اروپا کرد و توانست عنوان قهرمانی این جام را پس از شکست دادن هلند تصاحب کند. در مصاحبه با مارکا فلیکس از رویای خود مبنی بر داشتن دوران فوتبالی نظیر دوران کریستیانو رونالدو صحبت کرد، بازیکنی که به عقیده بسیاری از کارشناسان جزو نفرات برتر بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود.

صحبت های ژائو فلیکس در مورد کریستیانو رونالدو

ژائو فلیکس

کریستیانو رونالدو تاکنون پنج بار جایزه توپ طلا را برنده شده و این رویای هر بازیکنی است. مشخص است که دوست داشته باشم شبیه به رونالدو باشم. داشتن دورانی طلایی در فوتبال نظیر او پیچیده و دشوار اما به همان اندازه رویایی است و باید خوش شانس باشم که در سالهای آینده بتوانم به دستاورد های او دست پیدا کنم.

ژائو فلیکس پس از آنکه در ماه های اخیر شایعات بسیاری در مورد آینده اش وجود داشت سرانجام تصمیم گرفت به اتلتیکومادرید و تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه بپیوندد. از فلیکس انتظار می‌رود تا بتواند نقش جانشینی آنتوان گریزمان را در اتلتیکو مادرید ایفا کند. گزیرمان فرانسوی که چندی پیش با قراردادی ۱۲۰ میلیون یورویی از اتلتیکو به بارسلونا پیوست. از علت پیوستن این بازیکن پرتغالی به اتلتیکو سوال شد که فلیکس نیز در جواب به بازیکنان شگفت انگیز سابق این تیم در خط حمله اشاره کرد.

مهاجمان سابق اتلتیکو را دیدم که هر کدام از آنها بازیکنان بسیار بزرگی بودند و من می‌خواهم نفر بعدی این فهرست باشم. این دلیل پیوستنم به اتلتیکو مادرید بود.

ژائو فلیکس به دلیل مصدومیت نخستین بازی دوستانه تیمش را اوایل ماه جولای برابر نومانسیا از دست داد اما مصدومیت این مهاجم سابق تیم بنفیکا جدی نبود و او توانست در جریان دیدار برابر رئال مادرید، رقیب سنتی اتلتیکو عملکردی درخشان از خود ارائه دهد و در پیروزی ۷-۳ تیمش برابر کهکشانی ها با به ثمر رساندن نخستین گلش برای اتلتیکو مادرید و ارسال دو پاس گل نقشی مهم ایفا کند. فلیکس یکی از ۹ خرید جدید اتلتیکو مادرید در پنجره نقل و انتقالات امسال به حساب می‌آید. در کنار آنتوان گریزمان، ستارگانی نظیر دیگو گودین، خوانفران، لوکاس هرناندز و رودری از جمع شاگردان دیگو سیمئونه جدا شدند اما بنظر می رسد این سرمربی آرژانتینی در آستانه شروع فصل جدید به خوبی جای خالی آنها را پر کرده است. لازم به ذکر است اتلتیکو پیش از آغاز رسمی رقابتهای لالیگا و دیدار برابر ختافه، سه دیدار دوستانه دیگر را برابر تیم های منتخب ستارگان لیگ آمریکا، اتلتیکو سن لوئیس و یوونتوس ایتالیا برگزار خواهد کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *