صفحه اصلی / عمومی / بلند پروازی سران میلان؛ جذب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی برای فصل بعد

بلند پروازی سران میلان؛ جذب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی برای فصل بعد

ad banner

تیم فوتبال آ ث میلان که در سال های اخیر نه سرمربی تعویض کرده است، به دنبال کسب نتایج ضعیف این تیم و پس از هفت مسابقه در اقدامی زود هنگام سرمربی این تیم مارکو جامپائولو را اخراج و استفانو پیولی را به جای او نشاندند. حال از پیرامون این باشگاه خبر رسیده است که سران این تیم برای فصل آینده به دنبال جذب پپ گواردیولا هستند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ادعای نشریات اروپایی در خصوص هدف مدیران آ ث میلان جهت جذب پپ گواردیولا!

به نقل از فوتبال ایتالیا، باشگاه میلان قصد دارد برای فصل آینده هدایت تیم خود را به پپ گواردیولا، سرمربی حال حاضر منچستر سیتی بسپارد و پست مدیریت ورزشی را هم به مارک اوورمارس، مدیر ورزشی کنونی آژاکس واگذار کند. مارکو جامپائولو با سابقه هدایت کالیاری، سیه‌ نا، کاتانیا و برشا بعد از ۳ فصل حضور در سمپدوریا در تابستان امسال با قراردادی ۲ ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم هدایت میلان را به دست گرفت و در این سمت جانشین جنارو گتوزو شد و امید زیادی می رفت که این سرمربی بتواند تغییراتی را در تیم ایجاد کند. ولی بعد از گذشت هفت بازی اجازه کار بیشتر به او داده نشد و در همین ابتدا او وداعی تلخ با قرمز پوشان داشت. به نظر می رسد روسونری ها امیدی به پیولی سرمربی جانشین وی نیز ندارند و در همین ابتدا که هنوز مسابقه ای برگزار نشده در نظر دارند سرمربی حرفه ای تری را برای فصل بعد به خدمت بگیرند که مثل این که مد نظر آن ها پپ گواردیولا است.
آ ث میلان
این ادعا را نشریه ال‌ موندو دپورتیوو کرده و در پی این خبر نوشته است که گروه آمریکایی الیوت از نتایج این تیم و رفت و آمد مربیان به سن‌ سیرو در سال های اخیر خسته شده اند و معتقد هستند تنها راه خروج از بحران فعلی، سپردن سکان به یک مربی با سابقه و برنده ای ثابت شده است.  استفانو پیولی در هفته گذشته هدایت میلان را به دست گرفت و جانشین مارکو جامپائولو شد. اما علی رغم امضای قراردادی تا پایان فصل بعد، بعید به نظر می‌ رسد پیولی هم نقشی به جز یک مربی موقت را در برنامه بلند مدت میلانی ها ایفا کند. در چنین شرایطی ایده آل ترین گزینه می‌تواند پپ گواردیولا باشد، مربی که تنها تا سال ۲۰۲۱ با منچسترسیتی قرارداد دارد و در مدت اخیر، به تیم های ایتالیایی مثل یوونتوس هم لینک شده است.
گواردیولا در سال های پایانی بازی خود برای دو تیم برشا و رم هم بازی کرده و به زبان ایتالیایی تسلط دارد، هرچند سابقه پپ در یادگیری سریع زبان آلمانی نشان داد که او حتی می‌ تواند بدون آشنایی با یک زبان آن را در مدت کوتاهی فرا گیرد. از سوی دیگر گزارش شده که کادر مدیریتی میلان از عملکرد پائولو مالدینی و زونیمیر بوبان، مدیران فنی و ورزشی باشگاه رضایت ندارند. مدیران باشگاه این دو را فاقد تجربه لازم برای حضور در این پست ها تشخیص داده اند و به ادعای نشریه اسپانیایی، گزینه نخست آن ها برای این پست مارک اوورمارس مدیر ورزشی آژاکس است. البته اوورمارس به دنبال فصل تاریخی آژاکس و راه یابی این باشگاه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، قرارداد خود را تا ژوئن ۲۰۲۴ با “پسران خدا” تمدید کرده و در چنین شرایطی، جدا کردن او از آژاکس کار سختی خواهد بود.
هواداران نیز مهر تاییدی بر این ادعا هستند زیرا از هنگام انتصاب پیولی نا رضایتی خود را با راه انداختن هشتگ PioliOut  نسبت به تصمیم مدیران تیم خود ابراز کرده اند و به نظر می رسد عصبانی تر از گذشته هستند و باید دید سران میلان چه تدابیری را برای این حواشی اندیشیده اند.
aAA
علی مخالفت شدید هواداران نیز این است که استفانو پیولی نیز که پیش از این در سال های گذشته روی نیمکت اینتر می نشست حالا عهده دار هدایت روسونری شده است. قبل از این از او به عنوان یک اینتری چند آتشه یاد می شد و این انتقال ها همه چیز را در بین سرمربیان چرخه ای سری آ خراب کرده است. آخرین قطعه این دومینو در حالی امروز با حضور پیولی روی نیمکت میلان شکل گرفت که هواداران روسونری به شدت مخالف این اتفاق بودند و پس از انتخاب او در فضای مجازی خواستار فسخ قرارداد با پیولی شدند. دلیل این موضوع نیز ساده است. آن ها پیولی را به خاطر عشق فراوان وی نسبت به اینتر نمی بخشند و نمی توانند فراموش کنند که سرمربی فعلی آن ها علاقه به شدت زیادی را به تیم اینتر داشته و دارد. آن ها وفاداری این سرمربی را به خاطر دشمنی دیرینه که با اینتر دارند، زیر سوال برده اند و گذشته این فرد نمی تواند تغییری کند تا آن ها بتوانند به این سرمربی اعتماد کنند. به همین خاطر هشتگ فوق به شدت در فضای مجازی دیده می شود و آن ها خواستار برکناری او نیز هستند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *