صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری یورگن کلوپ و بنیتز پیش از دیدار حساس تیم لیورپول برابر نیوکاسل

کنفرانس خبری یورگن کلوپ و بنیتز پیش از دیدار حساس تیم لیورپول برابر نیوکاسل

ad banner

شاگردان یورگن کلوپ در تیم لیورپول انگلیس در حالی امشب در هفته ۳۷ ام لیگ جزیره به مصاف نیوکاسل خواهد رفت که تنها یک امتیاز از تیم منچستر سیتی کمتر دارد و با یک لغزشِ هر دو تیم مدعی ،قهرمان این دوره از رقابت ها می تواند تغییر یابد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

این دیدار امشب ۱۴ اردی بهشت در ورزشگاه خانگی تیم نیوکاسل سنت جیمز پارک با قضاوت آندره مارینز برگزار خواهد شد،این در حالی است که تیم لیورپول در بازی ۴ شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا در حالی که مهمان تیم بارسلونا بودند با ۳ گل شکست خوردند و راهی انگلیس شدند تا برای این دیدار خارج از خانه آماده شوند.

لیورپول که در ۳۶ بازی برگزار شده در لیگ برتر انگیس ۹۱ امتیاز کسب کرده، ۲۸ بازی با پیروزی،۷ بازی مساوی و تنها یک باخت در کارنامه خود ثبت کرده است. از سوی دیگر تیم نیوکاسل با سرمربی گری رافائل بنیتز با ۴۲ امتیاز از ۳۶ بازی در رتبه ۱۳ ام جدول جای دارد که سهم آن ها ۱۱ برد، ۹ مساوی و ۱۶ باخت بوده است. سه بازی اخیر این دو تیم در تقابل با همدیگر ۲ برد برای لیورپول و یک مساوی بوده است و در ۴ بازی اخیر این دو تیم که در ورزشگاه خانگی نیوکاسل برگزار شده نیوکاسل شکست نخورده است. همچنین این تیم در دیدارهای خانگی خود در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خود حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است. لیورپول هم که می خواهد از کورس قهرمانی عقب نماند ۷ بازی اخیر خود را با پیروزی و آمار حداقل ۲ گل زده در هر بازی به ثبت رساندند. همچنین تیم لیورپول در سه بازی اخیر خود هیچ گلی را دریافت نکرده است. این تیم از ۳ مارچ و تساوی بدون گل در مقابل تیم اورتون در گودیسون پارک هیچ امتیازی را از دست نداده است.

شب سخت یورگن کلوپ و تیم لیورپول

یورگن کلوپ تیم لیورپول

سرمربی تیم لیورپول یورگن کلوپ در مصاحبه با لیورپول اکو در پاسخ برخی خبرنگاران در خصوص بازی مقابل تیم نیوکاسل گفت:

ما پس از شکست مقابل تیم بارسلونا فرصت ریکاوری نداشتیم و بازی ها بسیار فشرده هستند ولی باید آن دیدار را موقتا فراموش کنیم و تمرکزمان را بر روی دیدار با تیم نیوکاسل قرار دهیم زیرا آن ها نیز در فرم بسیار خوبی به سر می برند. در دیدار با بارسلونا درست است ما نتیجه خوبی کسب نکردیم ولی از لحاظ کلی و فنی بازی خوب بودیم. در راه برگشت از نیو کمپ بازیکنانم روحیه خود را حفظ کردند زیرا می دانند دیدارهای پیش رو از حساسیت فوق بالایی برخوردار است. ما سعی می کنیم که بازی های قبلی بر روی عملکردمان تاثیر نگذارد. رافا بنیتز نیز با خیال آسوده و با انگیزه شاگردان خود را به میدان خواهد فرستاد زیرا در خطر سقوط و همچنین کسب جام قهرمانی نیستند. ما از انگیزه بالایی برخوردار هستیم و خستگی برایمان مفهومی ندارد زیرا یک سال است که برای این مهم در حال جنگیدن هستیم.بالاخره در بازی فوتبال شکست نیز وجود دارد ولی باید از آن درس بگیریم و بازی برگشت و امتیاز میزبانی آن دیدار را فراموش نکنیم زیرا در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست. ما بدون نگاه به بازی تیم منچستر سیتی بازی خواهیم کرد و روند خود را در پیش خواهیم گرفت تا هم در این بازی هم بازی بعدی مقابل تیم ولورهمپتون که در جایگاه هفتم جدول قرار دارند، پیروز شویم. بازیکنان ما همه از وظایف خود آگاه هستند و این خیلی هیجان انگیز است که باید برای قهرمانی هر ۹۸ امتیاز را کسب کنیم.

مصدومیت نبی کیتا؟

بله متاسفانه در جریان بازی مقابل تیم بارسلونا تاندون پایش پاره شده و حداقل دو ماه از میادین دور خواهد بود و این خبر بدی برای ما و تیم ملی گینه است زیرا در ماه ژوئن در کشور مصر جام ملت های آفریقا برگزار خواهد شد.

حضور وینالدوم؟

من در بازی برابر بارسلونا او را در نوک حمله قرار دادم و او از این قضیه استقبال کرد. کمی طول کشید تا بتواند خود را وفق دهد ولی در نیمه دوم خوب ظاهر شد و نشان داد توانایی بالایی دارد زیرا او در هر نقطه ای از زمین می تواند موثر ظاهر شود.

او همچنین در مورد بازگشت الکس اوکسلید چمبرلین ادامه داد:

خوشحال هستم که او از مصدومیت برگشته است.باید به صورت دقیق شرایط او را بررسی کنم و بعد برای حضور او به ترکیب تصمیم گیری کنم.فعلا او در کنار بازیکنان است و ازین بابت حس خوبی داریم.

رافا بنیتز سرمربی نیوکاسل که زمانی در تیم لیوپول سرمربی بود نیز مصاحبه کرد و گفت:

من دوران شیرینی را در لیوپول گذراندم و در طی ۶ سالی که در ان جا دو بار با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدم و موفقیت های زیادی کسب کردم.در بازی امشب مقابل لیورپول فقط به موفقیت نیوکاسل فکر می کنم زیرا تیم فعلی من نیوکاسل است که پیروزی در این تیم برایم از هر چیزی لذت بخش تر است. همه چیز واضح است و در دنیای حرفه ای ما باید وظیفه خود را انجام دهیم. شاگردان من هم بسیار آماده هستند و با انگیزه در برابر لیوپول حاضر خواهند شد.من دوستان زیادی در تیم لیوپول دارم ولی در حال حاضر به نیو کاسل خدمت می کنم. تنها دو بازی به پایان لیگ امسال مانده است و این آخرین بازی خانگی ما در برابر ۵۲۰۰۰ هواداران ما به شمار می رود.امیدوارم بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم و بتوانیم پیروز این میدان باشیم.

پپ گواردیولا نیز در رقابت تنگاتنگ با لیوپول و تلاش سر سختانه این تیم گفت:

در طول دوران مربی گری ام هیچ تیمی را مثل لیوپول با انگیزه ندیدم که تا لحظه اخر بجنگند و مقاوم باشند.یورگن کلوپ مربی خوبی است و شاگردان خوبی را نیز پرورش داده است.این قهرمانی برایم خیلی هیجان انگیز و جالب است چون تا به حال تا هفته آخر با هیچ تیمی در رقابت نبوده ام.ما از یک امتیاز برتری خود نسبت به لیوپول نهایت استفاده را خواهیم کرد و تمام هدف و تلاشمان پیروزی در دو بازی آینده است.پارسال هم توانستیم با ۱۰۰ امتیاز قهرمان لیگ جزیره شویم ولی این کافی نیست و امسال نیز این فرصت را داریم پس نهایت اسفاده را خواهیم کرد.می خواهم اولین مربی ای باشم که تونسته دو سال پیاپی برای تیم منچستر سیتی جام را به خانه بیاورد.این باعث فتخار من است که این کار را انجام دهم.بازیکنانم به خوبی از این قضیه آگاهی دارند و آن ها نیز دوست دارند در ثبت این رکورد با ما شریک شوند.

پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر انگلیس در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *