صفحه اصلی / عمومی / مونشن گلادباخ-بایرن مونیخ؛ جدال حساس بالانشینان در مسابقات بوندسلیگا

مونشن گلادباخ-بایرن مونیخ؛ جدال حساس بالانشینان در مسابقات بوندسلیگا

ad banner

در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات بوندسلیگا؛ تیم‎های مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ از ساعت ۲۱:۰۰ روز شنبه ۱۱ اسفند ماه مصادف با ۲ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم بروسیا پارک با قضاوت فلیکس زایر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

مونشن گلادباخ؛ وضعیت خوب دیتر هکینگ در مسابقات بوندسلیگا

باشگاه مونشن گلادباخ در فصل جاری بوندسلیگا عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم از ۲۳ مسابقه خود ۱۳ پیروزی، ۴ تساوی و ۶ شکست کسب کرده و با ۴۳ امتیاز جایگاه سوم فوتبال آلمان را به خود اختصاص داده است. رتبه خوب گلادباخ در فصل جاری موجب شده پیش بینی فوتبال این تیم حتی مقابل بایرن مونیخ نیز دشوار باشد.

مسابقات بوندسلیگا مونشن گلادباخ

به گزارش وبسایت هواسکورد، باشگاه مونشن گلادباخ تقریبا با ترکیب کامل میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. تنها غایب اصلی آن‌‎ها ابراهیم ترائوره است که از مصدومیت رنج می‎برد. با توجه به فرم خوب این تیم، انتظار می‌‎رود دیتر هکینگ به ترکیب خود دست نزند. البته مونشن گلادباخ با وجود فرم خوب در فصل جاری بوندسلیگا، در سه هفته اخیر پیروز نشده و ۲ شکست و ۱ تساوی کسب کرده است.

باشگاه مونشن گلادباخ تاکنون ۱۰۲ مسابقه مقابل بایرن مونیخ برگزار کرده که فقط ۲۴ پیروزی سهم مونش گلادباخ بوده است. البته امسال شرایط فرق می‎کند. شاگردان دیتر هکینگ در فصل جاری بسیار خوب کار کرده‌اند و بایرن مونیخ نیز در اوج خود نیست. به طوری که مونشن گلادباخ موفق شد بایرن مونیخ را با نتیجه ۳ به ۰ در بازی رفت در آلیانز آرنا شکست دهد و این در حالی بود که میزبان تنها ۲۸ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. بنابراین در پیش بینی فوتبال دو تیم نباید تیم میزبان را دست‎کم گرفت.

بایرن مونیخ؛ نیکو کواچ به صدر جدول نزدیک‎تر می‎‏شود؟

باشگاه بایرن مونیخ در فصل جاری مسابقات بوندسلیگا عملکردی خوب داشته ولی به مانند همیشه ظاهر نشده است. این تیم نیم فصل اول خوب کار نکرد ولی در نیم فصل دوم ورق را کاملا برگردانده است. باواریایی‏ها از ۲۳ مسابقه خود ۱۶ پیروزی، ۳ تساوی و ۴ شکست کسب کرده‌اند و با ۵۱ امتیاز پشت سر دورتموند صدرنشین قرار گرفته‎اند.

مسابقات بوندسلیگا بایرن مونیخ

به گزارش وبسایت گل، فرانک ریبری به دلیل مشکلات گوارشی قادر به همراهی باشگاه بایرن مونیخ مقابل مونشن گلادباخ نیست. داوید آلابا مشکل مصدومیت دارد ولی با تایید نیکو کواچ می‎تواند در تمرینات تیم شرکت کند. مانوئل نویر نیز کسالت داشته و احتمالا این دیدار را از دست خواهد داد ولی هنوز چیزی مشخص نیست. وضعیت داوید آلابا و لئون گورتسکا نیز قطعی مشخص نیست که بازی خواهند کرد یا خیر و این در حالی است که آرین روبن نیز به صورت فردی تمرین می‌کند.

در ۹ دیدار اخیر خارج از خانه باشگاه بایرن مونیخ در مسابقات بوندسلیگا، بازی بیش از ۲.۵ گل داشته که در پیش بینی فوتبال دو تیم نیز می‎توان انتظار چنین چیزی را داشت. باواریایی‎ها همچنین از ۱۰ دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، ۹ پیروزی کسب کرده‌اند. در واقع بایرن مونیخ در ۶ هفته اخیر فقط یک شکست داشته که نشان دهنده فرم خوب این تیم است. شاگردان نیکو کواچ در ۸ دیدار از ۹ مسابقه اخیر خارج از خانه خود در فوتبال آلمان، در هر مسابقه حداقل ۲ گل به ثمر رسانده‌‎اند که این نکته‎ای نگران‌کننده برای مونشن گلادباخ خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *