صفحه اصلی / عمومی / آنتونیو کونته علاقه به جذب روملو لوکاکو را تایید کرد

آنتونیو کونته علاقه به جذب روملو لوکاکو را تایید کرد

ad banner

آنتونیو کونته سرمربی جدید تیم اینترمیلان در مصاحبه جدیدش اعلام کرد که از دوستداران مهاجم بلژیکی است اما مطمئن نیست که اینتر بتواند با بازیکن منچستر یونایتد قرارداد امضا کند.

سرمربی جدید نرآتروزی به تمجید از روملو لوکاکو پرداخت، بازیکنی که در روزهای اخیر شایعات فراوانی مبنی بر انتقال او به سن سیرو شنیده می شود. مهاجم ۲۶ ساله در سال ۲۰۱۷ بود که از تیم اورتون به جمع شیاطین سرخ پیوست تا بار دیگر با سرمربی سابقش در چلسی یعنی خوزه مورینیو همکار شود. لوکاکو در اولین فصل حضور در منچستر یونایتد در تمام رقابتها ۲۶ بار برای شیاطین سرخ گلزنی کرد اما در فصل گذشته با موج عظیمی از انتقادات در مورد آمار گلزنی و همچنین آمادگی بدنی خود روبرو شد. در این چندماه اخیر شایعات پیوستن لوکاکو به سری آ شدت بیشتری گرفته است. در ماه اپریل بود که خود لوکاکو به شایعات دامن زد و در اظهار نظری بازی در سری آ را رویایی توصیف کرد. از اینترمیلان ایتالیا به عنوان مقصد احتمالی ستاره بلژیکی یاد می شود و جوزپه ماروتا مدیر اجرایی اینتر نیز پیشتر اعلام کرد که به توافق بر سر انتقال این بازیکن خوشبین است. آنتونیو کونته که با تیم اینتر در چهارچوب رقابتهای اینترنشنال کاپ مقابل منچستر یونایتد قرار خواهد گرفت، در مورد حواشی مربوط به انتقال لوکاکو صحبت های خود را انجام داد.

صحبت های آنتونیو کونته در خصوص وضعیت روملو لوکاکو

آنتونیو کونته

شما خیلی خوب می دانید که من این بازیکن را دوست دارم. اما واقعیت این است که در حال حاضر کاری نمیتوانیم انجام دهیم چون او بازیکن منچستر یونایتد است. مطمئنا آسان نیست که در آغاز چنین فصلی بدون مهاجم بازی کنیم. بازار نقل و انتقالات همچنان باز است و بدنبال خرید مهاجم خواهیم بود.

سرنوشت مائورو ایکاردی در جوزپه مه آتزا همچنان نامعلوم است و بنظر می رسد بعد از سپری کردن یک فصل ناموفق زیر نظر لوچیانو اسپالتی، مهاجم آرژانتینی در این تابستان مجبور به ترک تیم محبوبش باشد. آنتونیو کونته در خصوص وضعیت مهاجم آرژانتینی صحبت کرد.

مائورو ایکاردی در حال حاضر جایی در پروژه اینتر و نقشه های من برای فصل جدید ندارد و این واقعیتی است که باید بدانید.

لازم به ذکر است تیم اینترمیلان در راستای آماده سازی برای شروع فصل جدید در نخستین بازی دوستانه خود در استادیوم ملی سنگاپور به مصاف منچستر یونایتد خواهد رفت. روملو لوکاکو بازیکن مورد علاقه آنتونیو کونته نیز به علت مصدومیت این دیدار را از دست خواهد داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *