صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار لس آنجلس لیکرز و ساکرامنتو کینگز

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار لس آنجلس لیکرز و ساکرامنتو کینگز

ad banner

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ جدال انتقامی لس آنجلس لیکرز و ساکرامنتو کینگز

تیم‌های لس آنجلس لیکرز و ساکرامِنتو کینگز ساعت ۶:۳۰ دقیقه از سری رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه هر دو تیم در میانه‌ی جدول قرار دارند و از شانس بسیار خوبی برای رسیدن به پلی‌آف برخوردارند. این دو تیم چند شب پیش نیز در ورزشگاه خانگی ساکرامنتو مقابل هم قرار گرفتند که در یک بازی جذاب ساکرامنتو موفق شد در لحظات پایانی بازی را به سود خود تمام کند. پیش بینی بسکتبال NBA همیشه کار دشواری بوده‌است و به همین دلیل انتظار یک بازی جذاب و نزدیک را از این دو تیم داریم.

این بازی به میزبانی لِیکرز و در ورزشگاه استِیپلز سِنترStaples Center شهر لس آنجلس برگزار می‌شود.

لس آنجلس لیکرز؛ لس آنجلسی‌ها به دنبال انتقام از ساکرامنتو بدون لِبران جیمز

لس آنجلس لیکرز که این فصل با حضور لبران جیمز، بهترین بازیکن حال حاضر بسکتبال NBA پیشرفت قابل توجهی داشته‌است، اکنون جاه‌طلب تر از قبل نه تنها به دنبال صعود به پلی‌آف است بلکه خود را یکی از مدعیان اصلی کنفرانس غرب می‌داند.

لیکرز اکنون با ۲۰ برد و ۱۶ باخت در رده‌ی هفتم کنفرانس غرب جای دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌تواند به پلی‌آف صعود کند. هرچند که پیش بینی بسکتبال NBA بسیار سخت است و در کنفرانس غرب نیز هر لحظه احتمال وقوع شگفتی وجود دارد.

نکته‌ی نگران‌کننده برای لیکرزی‌ها اما غیبت لبران جیمز است که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نخواهد بود. لبران که در بازی مقابل گلدن استیت دچار مصدومیت شد، بازی رفت مقابل ساکرامنتو را نیز از دست داده‌بود و همین مسئله نیز برای لیکرز گران تمام شد و باعث شد آن‌ها در ثانیه‌ی پایانی پیروزی را با شکست عوض کنند. در غیاب لبران اما کایل کوزمای جوان عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته‌است و امتیازآورترین بازیکن لیکرز پس از لبران جیمز بوده‌است. جاش هارت نیز در جایگزین لبران جیمز در ترکیب اصلی خواهد شد.

ترکیب احتمالی لیکرز: لانزو بال – جاش هارت – کایل کوزما – بِراندون اینگِرام – زوباک

پیش بینی بسکتبال NBA

ساکرامنتو کینگز؛ کار سخت پادشاهان برای رسیدن به پلی‌آف

شاگردان یورگر که در ابتدای فصل از تیم‌های ضعیف بسکتبال NBA به شمار می‌رفتند، توانسته‌اند با نمایش‌های خوب خود تا حدی منتقدان را ساکت کنند. بادی هیلد با میانگین ۱۹ امتیاز در هر بازی در این فصل امتیازآورترین بازیکن ساکرامنتو بوده و نقش مهمی در جایگاه کنونی این تیم در جدول دارد. دِرن فاکس نیز که جوانترین بازیکن ساکرامنتو به شمار می‌رود با میانگین ۱۸ امتیاز از بازیکنان خوب کینگز در این فصل بوده‌است.

شاگردان یورگر اکنون با کسب ۱۹ پیروزی و متحمل شدن ۱۶ شکست در رده‌ی هشتم کنفرانس غرب قرار دارند و برای اینکه بتوانند به پلی‌آف صعود کنند نباید در جدول از این پایین‌تر بروند چراکه تیم‌های سَن آنتونیو و یوتا جاز به سختی در تعقیب این تیم هستند و می‌توانند به راحتی جایگاه این تیم را مورد تهدید قرار دهند. پیش بینی بسکتبال NBA به خصوص در زمینه‌ی پلی‌آف کار راحتی نیست اما به نظر می‌رسد ساکرامنتو نتواند در بین تیم‌های صعود کننده به پلی‌آف باشد.

ترکیب احتمالی ساکرامِنتو: دِرن فاکس – بادی هیلد – ایمان شومپِرت – نمانیا بیِلیکا – ویلی آستین

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقه لس آنجلس لیکرز و ساکرامنتو کینگز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *