صفحه اصلی / عمومی / تونی کروس: بایرن مونیخ در فروش من به رئال مادرید اشتباه کرد

تونی کروس: بایرن مونیخ در فروش من به رئال مادرید اشتباه کرد

ad banner

تونی کروس هافبک ملی‌پوش تیم ملی آلمان پنج سال پیش بود که آلمان را به مقصد پایتخت اسپانیا ترک کرد و از آن زمان تاکنون اوضاع دو تیم در رقابت‌های اروپایی کاملا متفاوت دنبال شده است.

تونی کروس در مصاحبه اخیر خود این مطلب را عنوان کرد که در همان زمان ترک بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۴ می‌دانسته که سران باشگاه مونیخی اشتباه بزرگی در فروش او به رئال مادرید مرتکب شده‌اند. هافبک میانی لوس بلانکوس از آن زمان تاکنون شرایط بسیار مطلوبی را سپری کرده است. کروس با رئال در سال ۲۰۱۷ موفق به فتح لالیگا شد و همچنین در سال های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ سه دوره پیاپی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. تونی کروس در پست خود به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شد و در سال ۲۰۱۸ جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال آلمان را دریافت کرد. در مصاحبه با نشریه بیلد آلمان، این بازیکن ۲۹ ساله از اشتباه سران بایرن مونیخ در مورد فرستادن او به سانتیاگو برنابئو گفت:

برای من در زمان به وقوع پیوستن این انتقال کاملا واضح بود که بایرن با فروش من مرتکب اشتباه شده است. اگر این یکی از دلایلی باشد که پپ گواردیولا بایرن را ترک کرد، اولی هوینس باید در مورد این مسئله پاسخگو باشد اما من نمی‌توانم با اطمینان بگویم که او دوست نداشت من فروخته شوم.

آینده فوتبالی تونی کروس

تونی کروس
تونی کروس در لباس تیم بایرن مونیخ

کروس اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در پیراهن بایرن مونیخ جشن گرفت جایی که آنها در فینال سال ۲۰۱۳ با نتیجه ۲-۱ موفق به شکست رقیبشان بورسیا دورتموند شدند. بایرن از آن بازی تاکنون دیگر نتوانسته طعم حضور در فینال را بچشد و تنها ۴ بار توانسته به نیمه نهایی برسد. هوینس به تازگی اعتراف کرد که تصمیم فروش تونی کروس شاید تصمیم غلطی بوده است و اضافه کرد گاهی باید تصمیمات سختی گرفته شود و این یکی از آن موارد بود. ستاره خط میانی رئال مادرید به تازگی در ماه می قرارداد خود را با کهکشانی ها تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد. کروس همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد که هنوز نمی‌داند بعد از تمام شدن اعتبار قراردادش دوران فوتبالی او در کجا به پایان می‌رسد اگرچه او چند کشور مشخص را از لیست تیم های آینده‌اش خط زد.

من عمدا قراردادم را تا سال ۲۰۲۳ امضاأ کردم. ۳۳ سالگی سن خوبی برای بازنشستگی خواهد بود و البته فرصت مناسبی است تا تصمیم بگیرم فوتبالم را در جای دیگری ادامه بدهم یا خیر. از حالا می‌توانم بگویم که در کشور هایی نظیر آمریکا، چین و قطر بازی نخواهم کرد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *