صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ آذر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ آذر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ آذر ماه

فوتبال – جام باشگاه‌های جهان

برای مشخص شدن تیم سوم مسابقات جام باشگاه‌های جهان، دو تیم مونتری مکزیک و الهلال عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این رقابت‌ها به میزبانی کشور قطر و در ورزشگاه خلیفۀ شهر دوحه برگزار می‌گردد. الهلال عربستان که به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در این رقابت‌ها حاضر شده، در مرحلۀ نیمه نهایی با نتیجۀ ۳-۱ مغلوب فلامینگوی برزیل شد و قهرمان کونکاکاف نیز با حساب ۲-۱ برابر لیورپول تن به شکست داد. تیم مونتری در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و الهلال نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین دیدار بین دو تیم در تاریخ بازی‌های آنها به شمار می‌آید.

فوتبال – جام باشگاه‌های جهان

در دیدار پایانی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان، دو تیم لیورپول انگلیس و فلامینگوی برزیل به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این رقابت‌ها به میزبانی کشور قطر و در ورزشگاه خلیفۀ شهر دوحه برگزار می‌گردد. لیورپول با برتری ۲-۱ برابر مونتری و فلامینگو نیز با پیروزی ۳-۱ مقابل الهلال در دو دیدار نیمه نهایی، جواز حضور در بازی فینال این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند. تیم لیورپول در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و فلامینگو نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین دیدار بین دو تیم در تاریخ بازی‌های آنها به شمار می‌آید.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در نخستین دیدار هفتۀ هجدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک پذیرای تیم آرسنال خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، اورتون و آرسنال به ترتیب در جایگاه‌های شانزدهم و دهم قرار گرفته‌اند. توپچی‌ها پس از برکناری اونای امری فرانسوی به سراغ میکل آرتتا رفته‌اند تا او به عنوان بیستمین سرمربی تاریخ باشگاه آرسنال، هدایت این تیم را برابر اورتون بحران زده در دست بگیرد. آرسنال در صورت برتری مقابل اورتون می‌تواند موقتاً به ردۀ هشتم جدول صعود کند و جای ولورهمپتون را تصاحب نماید. تیم اورتون در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و آرسنال نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آرسنال در ۴ و اورتون نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ هجدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، شاهد جدال حساس دو تیم منچستر سیتی و لستر سیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر خواهیم بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، منچستر سیتی و لستر سیتی به ترتیب در جایگاه‌های سوم و دوم قرار گرفته‌اند. فاصله دو تیم در لیگ جزیره چهار امتیاز بوده و شاگردان پپ برای اینکه حداقل امیدوار به پس گرفتنِ ردۀ دوم از روباه‌ها باشند، باید در این دیدار خانگی به پیروزی برسند. لستر نیز که این فصل فراتر از انتظارات ظاهر شده، نمی‌خواهد دست خالی ورزشگاه اتحاد را ترک نماید. تیم منچستر سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و لستر سیتی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستر سیتی در ۴ و لستر سیتی نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در یکی از دیدارهای هفتۀ هجدهم مسابقات باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، بارسلونایِ صدرنشین در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم آلاوس خواهد بود. در جدول رده‌بندی مسابقات لالیگا، بارسلونا و آلاوس به ترتیب در جایگاه‌های اول و چهاردهم قرار گرفته‌اند. بارسلونا هم امتیاز با رقیب دیرینه‌اش رئال مادرید در صدر لالیگا قرار گرفته و برای اینکه جایگاه خود را همچنان در ردۀ نخست تثبیت نماید، باید برابر آلاوس به پیروزی برسد. آلاوس نیز که تنها پنج امتیاز با منطقۀ سقوط فاصله دارد، در صورت برد احتمالی برابر بارسا می‌تواند هم امتیاز با ویارئال گردد. تیم بارسلونا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته‌ و آلاوس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا در هر ۵ دیدارش مقابل آلاوس به پیروزی رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در دیگر دیدار هفتۀ هفدهمِ لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا پذیرای تیم جنوا خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، اینتر و جنوا به ترتیب در جایگاه‌های دوم و نوزدهم قرار گرفته‌اند. برد شب گذشتۀ یوونتوس برابر سمپدوریا، این بازی را برای شاگردان کونته حساس‌تر از قبل ساخته و اینتر باید برابر جنوا به پیروزی برسد. برد افعی‌ها می‌تواند آن‌ها را مجدداً و با تفاضل گل بهتر صدرنشین سری آ سازد. جنوا هم که شرایط وخیمی در جدول لیگ ایتالیا دارد و یکی از سه کاندید سقوط به سری بی محسوب می‌گردد، برای فرار از این وضعیت، نمی‌خواهد دست خالی میلان را ترک نماید. تیم اینتر در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و جنوا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اینتر در ۳ و جنوا نیز در ۲ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ هفدهمِ لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آرنا میزبان تیم وولفسبورگ خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، بایرن مونیخ و وولفسبورگ به ترتیب در جایگاه‌های سوم و نهم قرار گرفته‌اند. بایرن مونیخ با برد احتمالی برابر وولفسبورگ می‌تواند خودش را به صدر جدول نزدیک‌تر سازد. وولفسبورگ نیز برای بهبود شرایط خود در جدول و کسب سهمیۀ اروپایی، مترصد کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه است. تیم بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و وولفسبورگ نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرن مونیخ در ۴ دیدار مقابل وولفسبورگ به پیروزی رسیده و ۱ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در دیدارهای هفتۀ نوزدهم لیگ باشگاهی دسته اول فوتبال فرانسه ملقب به لوشامپیونه، پاری سن ژرمن در استادیوم پارک دو پرنس شهر پاریس میزبان تیم آمیان خواهد بود. در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری سن ژرمن و آمیان به ترتیب در جایگاه‌های اول و هفدهم قرار گرفته‌اند. شاگردان توماس توخل با یک بازی کمتر نسبت به مارسی، مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفته‌اند و برای تداوم جایگاه نخست‌شان با توپ پر به مصاف آمیان در این دیدار خانگی خواهند رفت. آمیان نیز که نمی‌تواند از وجود سامان قدوس، هافبک ایرانی خود به دلیل محرومیت بهره ببرد، شرایط وخیمی را در لیگ لوشامپیونه سپری می‌کند و خطر سقوط این تیم را به شدت تهدید می‌کند. تیم پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و آمیان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در ۴ دیدار مقابل آمیان به پیروزی رسیده و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۲-۲خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *