صفحه اصلی / عمومی / آلیسون بکر دروازه بان اول لیورپول در بازی مقابل نوریچ دچار مصدومیت شدیدی شد

آلیسون بکر دروازه بان اول لیورپول در بازی مقابل نوریچ دچار مصدومیت شدیدی شد

ad banner

آلیسون بکر دروازه بان شماره یک تیم لیورپول در اولین بازی فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ در جریان بازی این تیم با نوریچ سیتی از ناحیه عضله ساق پا مصدوم شد و لیورپولی ها علی رغم برد ۴ بر ۱ در هفته اول خبر شوکه کننده ای را دریافت کردند مبنی بر این که این دروازه بان حداقل ۶ تا ۸ هفته از میادین دور خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

جای خالی آلیسون بکر در بازی لیورپول مقابل چلسی در سوپر جام اروپا!

این بازی که ۱۸ مرداد ۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگه خانگی لیورپول یعنی آنفیلد در حضور ۵۳۳۳۳ هزار نفر به قضاوت آقای مایکل الیور برگزار شد، قرمز پوشان توانستند نوریچ سیتی را ۴ بر ۱ شکست دهند و اولین گام لیگ جزیره را محکم بردارند. گل های لیورپول را در این بازی در دقیقه ۷ گرانت هانلی گل به خودی، محمدصلاح با پاس گل روبرتو فیرمینو در دقیقه ۱۹، ویرجیل فن دایک با پاس گل محمد صلاح در دقیقه ۲۹ و در دقیقه ۴۲ دیووک اوریگی با پاس گل ترنت الکساندر- آرنولد چهار گل قرمز پوشان را وارد دروازه نوریچ کردند و تک گل نوریچ توسط تیمو پوکی با پاس گل امیلیانو بوندیا در دقیقه ۶۴ به ثمر رسید.

آلیسون بکر و لیورپول
خبر بد برای لیورپولی ها نیز مصدومیت ۶ تا ۸ هفته ای آلیسون بکر دروازه بان شماره یک این تیم بود که در دقیقه ۳۸ از ناحیه ساق پا مصدوم شد و با این اوصاف دیدار با تیم های چلسی و آرسنال در لیگ برتر و رقابت سوپرکاپ اروپا بین دو تیم لیورپول و چلسی که یکی از مهم ترین دیدارهای لیورپول خواهد بود را از دست خواهد داد. لیورپول نیز که به تازگی آدرین را به خدمت گرفته است به نظر نمی رسد که فقط به حضور این دروازه بان بسنده کند و شایعاتی مبنی بر پیوستن اندی لونرگان به جای آلیسون به صورت موقت شنیده می شود. با توجه به این که اندی لونرگان در حال حاضر بازیکن آزاد است، لیورپول علی رغم بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی می تواند وی را به خدمت بگیرد. لونرگان در حال حاضر در ملوود حضور دارد و ممکن است لیورپول قرارداد کوتاه مدتی با وی منعقد کند که او با توجه به تجربه اش بتواند قرمز پوشان را در دیدار های حساس همراهی کند.
یورگن کلوپ نیز ضمن تایید خبر مصدومیت بکر به خبرنگاران گفت:

این اتفاق نکته تاریک دیدار لیورپول مقابل نوریچ بود و از این بابت بسیار ناراحت هستیم. او در ابتدا فکر کرد چیزی به پای اش برخورد کرده در صورتی که این گونه نبود وی بعد متوجه مصدومیتش شد. بعد از این که پزشکان او را معاینه کردند وضعیت او جالب به نظر نمی رسد و او را چند هفته ای در اختیار نخواهیم داشت و دیدار قابل چلسی در سوپر جام اروپا که یکی از مهم ترین بازی های ما می باشد را نیز از دست خواهد داد و این خبری برای ما و هواداران است ولی فکری به حال جایگزین او خواهیم کرد زیرا نشانه خوبی نیست که او نتوانست بازی را ادامه دهد و درخواست تعویض کرد. امیدوارم او بتواند زودتر برگردد ولی به نظر می رسد مصدومیتش جدی باشد و از این بابت متاسف هستم.

zsd
این دروازه بان که فصل خوبی را همراه با تیم لیورپول و تیم ملی برزیل سپری کرد و با درخشش خود در لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و بعد از آن با تیم ملی برزیل در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ جام قهرمانی را بالای سر برد و عنوان بهترین دروازه بان لیگ برتر و لیگ قهرمانان را نیز از آن خود کرد، پیغامی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

از همه آن هایی که برای من پیغام گذاشتند تشکر می کنم و در اسرع وقت قوی تر از قبل باز خواهم گشت.

لازم به ذکر است دیدار سوپر جام اروپا بین تیم های لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چلسی قهرمان لیگ اروپا
۲۳ مرداد ۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.
به نظر شما چه نتیجه ای در این دیدار مهم رقم می خورد؟ بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *