صفحه اصلی / عمومی / کریستال پالاس – تاتنهام؛ فاصله طبقاتی۱۶ امتیازی!

کریستال پالاس – تاتنهام؛ فاصله طبقاتی۱۶ امتیازی!

ad banner

از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس تیم تاتنهام ۲۴ امتیازی باید از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران با قضاوت جاناتان ماس در سِل‌هِرست، ورزشگاه خانگی کریستال پالاس به مصاف این تیم ۸ امتیازی و نه چندان قدرتمند برود.

پیش بینی بازی کریستال پالاس – تاتنهام در سایت بتکارت

تاتنهام: تعریف تازه‌ای از فشردگی در بازی‌ها

پوچتینو سرمربی تاتنهام گفته که شاید در این بازی به دو بازیکن خود اریکسن و دله آلی استراحت بدهد. تاتنهامی‌ها که در ۱۳ روز گذشته ۵ بازی انجام داده‌اند از نظر بدنی خسته هستند و تصمیم سرمربی آنها نیز به همین خاطر بوده است چرا که هم اریکسن و هم آلی این فصل دچار آسیب‌دیدگی شده بودند و هر دو در رقابت‌های ملی که به زودی برگزار می‌شود احتمالا برای انگلستان و دانمارک به زمین خواهند رفت. به گفته پوچتینو بازی این هفته در لیگ قهرمانان مقابل پی اس وی آیندهوون بازی دشواری بوده و بعد از این هم آنها باید در تیم‌های ملی خود بازی کنند، به همین دلیل باید محتاط باشیم و آنها را در فرم آماده‌ای به تیم‌های ملی‌شان تحویل دهیم.
تاتنهام که این هفته در خانه توانست بازی یک صفر باخته مقابل آیندهوون را با گل‌های دقایق ۷۸ و ۸۹ هری کین  با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شود در مقابل کریستال پالاس موسی دمبله، دانی رُز و ورتونگن را در اختیار نخواهد داشت.

پیش بینی بازی کریستال پالاس – تاتنهام در سایت بتکارت

کریستال پالاس: بازنده همیشگی ورق تازه‌ای رو می‌کند؟

آن سوی میدان کریستال پالاس تنها با ۳ امتیاز فاصله از قعر جدول قرار دارد. آنها از ۱۱ بازی گذشته خود تنها دو برد دشت کرده‌اند و دو مساوی و هفت باخت در کارنامه دارند. آنها در این بازی همچنان بنتکه را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. همچنین هاجسون سرمربی کریستال پالاس به دلیل مصدومیت نمی‌تواند از جوئل وارد، کانر ویکام و اسکات دان سه بازیکن دیگر خود نیز استفاده کند.
کریستال پالاس علاوه بر مصدومانش یک آمار ناامیدکننده دیگر هم دارد: آنها هر شش بازی اخیر مقابل تاتنهام را واگذار کرده‌اند و در این شش بازی تنها یک گل به تور دروازه حریف دوخته‌اند. از سوی دیگر آنها در پنج بازی اخیر خانگی خود نیز بردی به دست نیاورده‌اند و حالا می‌خواهند مقابل تاتنهام خودی نشان‌ دهند اما باید دید بازنده همیشگی قدرت عرض اندام خواهد یافت یا نه.

پیش بینی بازی کریستال پالاس – تاتنهام در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *