صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ نبرد مارک اَلن و رانی اُسالیوان

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ نبرد مارک اَلن و رانی اُسالیوان

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. مسابقات قهرمانی بازیکنان اکنون به دور نیمه نهایی رسیده‌است و جذاب‌تر از همیشه دنبال می‌شود. دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها با حذف قهرمان جهان یعنی مارک ویلیامز دنبال شد. جاد ترامپ نیز موفق شد با شکست جک لیسوفسکی به نیمه نهایی صعود کند. در دیگر دیدار حساس این دور نیز مارک اَلن ایرلندی موفق شد استوارت بینگام قهرمان سابق جهان را شکست دهد و به نیمه‌ نهایی برسد و نیل رابرتسون نیز در دیداری جذاب با حذف مارک ویلیامز حریف ترامپ در نیمه نهایی شد.
رانی اُسالیوان نیز که مسابقات قهرمانی بازیکنان را با قدرت شروع کرده توانست در دور یک چهارم جان هیگینز را از پیش رو بردارد و با قرار گرفتن در مقابل مارک اَلن به نوعی فینال رقابت‌های قهرمانی بریتانیا را تکرار کند. این مسابقه روز شنبه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ مارک اَلن به دنبال دومین عنوان فصل

مارک اَلن در این فصل بدون شک پس از رانی اُسالیوان و جاد ترامپ آماده‌ترین اسنوکرباز جهان بوده‌است و در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد. او در مسابقات آزاد اسکاتلند موفق شد با شکست شاون مورفی قهرمان شود و در مسابقات قهرمانی بریتانیا نیز به فینال رسید. او چند ماه قبل نیز موفق شده بود در مسابقات مسترز ۲۰۱۸ عنوان قهرمانی را کسب کند.

مارک اَلن اکنون یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جهان به حساب می‌آید که پس از بازنشستگی بزرگانی چون رانی اُسالیوان و جان هیگینز میتواند تا مدت‌ها عناوین قهرمانی را درو کند. از ویژگی‌های اصلی مارک اَلن می‌توان به توانایی فوق‌العاده او در به ثمر رساندن توپ‌های از راه دور اشاره کرد. بِرِیک‌های امتیازی بالایی که مارک اَلن ایجاد می‌کند معمولا با به ثمر رساندن یک توپ از راه دور آغاز می‌شود و پس از آن اَلن با یک بار سر میز آمدن فریم را به نفع خود به پایان می‌برد.

مارک اکنون در رده بندی جهانی در رتبه ۶ قرار دارد و قهرمانی در مسابقات قهرمانی بازیکنان نیز می‌تواند به صعود او بسیار کمک کند.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است و انتظار می‌رود مارک اَلن کار سختی در مقابل رانی اُسالیوان داشته‌باشد.

رانی اُسالیوان ؛ موشک همچنان در اوج

رانی اُسالیوان در این فصل آماده ‌تر از همیشه تقریبا در اکثر مسابقاتی که شرکت کرده‌است به فینال راه یافته و در حال حاضر روی فرم‌ترین بازیکن دنیا در کنار جاد ترامپ محسوب می‌شود. رانی در رقابت‌های قهرمان قهرمانان، مسترز شانگهای و قهرمانی بریتانیا تواسنت عنوان نخست را کسب کند و در مسابقات آزاد ایرلند شمالی و مسترز نیز به فینال راه یافت که در نهایت با شکست در مقابل ترامپ به نایب قهرمانی بسنده کرد.

رانی اُسالیوان در آستانه رسیدن به ۱۰۰۰ بِرِیک صدامتیازی در دوران حرفه‌ای خود نیز قرار دارد که ممکن است در همین مسابقات قهرمانی بازیکنان و در مقابل مارک اَلن رقم بخورد. او تا کنون موفق به ثبت ۹۹۷ بِرِیک صد امتیازی شده‌است که یک رکورد در تاریخ اسنوکر محسوب می‌شود. رانی در مسابقات قهرمانی بازیکنان نیز بسیار آماده ظاهر شده و در دو مسابقه سخت توانسته ابتدا بری هاوکنیز و سپس جان هیگینز را با نتایج مشابه ۶-۴ شکست دهد تا به نیمه نهایی صعود کند. مارک اَلن و رانی اُسالیوان تاکنون ۸ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم رانی ۵ و سهم اَلن ۳ پیروزی بوده‌است.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار است و به نظر می‌رسد رانی در روز خوبش مشکلی برای از پیش رو برداشتن مارک اَلن نداشته‌باشد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *