صفحه اصلی / عمومی / ریو فردیناند به هری کین : اگر می خواهی جامی به دست آوری، تاتنهام را ترک کن!

ریو فردیناند به هری کین : اگر می خواهی جامی به دست آوری، تاتنهام را ترک کن!

ad banner

تیم تاتنهام انگلیس شب گذشته در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگین هفت بر دو را از سوی تیم بایرن مونیخ متحمل شد تا شاگردان پوچتینو بدانند که کار سختی را در برابر تیم های بزرگ خواهند داشت. ریو فردیناند ستاره سابق تیم ملی انگلیس اما به هری کین مهاجم ارزشمند تیم تاتنهام پیشنهاد کرد که اگر می خواهد در آینده پیشرفتی داشته باشد، راه خود را از این تیم جدا کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

شکست سنگین و تلخ هری کین و تاتنهام در مقابل بایرن مونیخ

به نقل از نشریه دیلی میل، تاتنهام فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا با وجود آن که در خانه از تیم بایرن مونیخ پذیرایی می‌ کرد اما با نتیجه عجیب و دور از انتظار ۷ بر ۲ تن به شکست داد تا ورزشگاه در بهت و حیرت فرو رود. یاران مائوریسیو پوچتینو مدت ها بود که در سطح اول اروپا حرفی برای گفتن داشتند و همیشه تیم های بزرگ را نیز با مشکل رو به رو می کردند. اما این نتیجه سنگین باخت به هیچ عنوان از این تیم خوب و جوان انتظار نمی رفت و نمی توان گفت که مشکل بازیکنان تاتنهام در بازی دیشب چه بود. در این دیدار در ابتدا سون هیونگ مین بازیکن تیم تاتنهام در دقیقه 12 دروازه بایرن را گشود تا ورزشگاه غرق در شادی شود. اما پس از آن به یک باره همه چیز عوض شد. برای بایرن در دقیقه 15 یاشوا کیمیچ، رابرت لواندوفسکی در دقایق 45 و 87، سرژ گنابری در دقایق 53 و 55 و 83 و 88 موفق به گلزنی شدند. دیگر گل تاتنهام توسط هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61 بازی در حالی که تاتنهام 4 بر 1 عقب بود به ثمر رسید و بازی 4 بر دو شد ولی در ادامه با حملات شدید، بایرنی ها سه بار دیگر دروازه تاتنهام را گشودند تا رمقی در پایان بازی برای این بازیکنان جوان باقی نماند.

ریو فردیناند و هری کین
شکست دور از انتظار تاتنهام برابر بایرن مونیخ باعث شد تا ریو فردیناند به مهاجم گلزن این تیم پیشنهاد کند این تیم را ترک کند. ریو فردیناند مدافع سابق منچستر یونایتد درباره این دیدار گفت:‌

روی صحبت من با هری کین است. او ۲۶ سال سن دارد و باید از معدود فرصت‌ هایی که در اختیار دارد استفاده کند. او باید راهی یک تیم بزرگ‌ تر شود. همان‌ کاری که من، ریو فردیناند کردم و با ترک لیدز یونایتد به منچستر یونایتد آمدم و قهرمانی‌ های زیادی را تجربه کردم. اصلا من می‌ خواهم بدانم هدف کین چیست که این قدر برای ماندن در تاتنهام اصرار دارد؟ آیا می‌ خواهی بازیکن یک باشگاه باشی و تا پایان فوتبال ات در این تیم بمانی یا می خواهی جام ببری و افتخار کسب کنی؟ این تیم تاتنهام اصلا شانسی برای کسب قهرمانی و افتخار ندارد و نمی‌ تواند به این جایگاه فکر  کند. به نظر من اگر او می خواهد پیشرفت کند یا به فکر کسب جام باشد و در بین تیم های بزرگ حرفی برای زدن داشته باشد باید تیم تاتنهام را ترک کند و به یک تیم درجه یک اروپایی راهی شود.

در این دیدار علی رغم این که تاتنهام شروع خوبی داشت و با گل سون هیونگ مین از حریف خود در دقایق ابتدایی بازی پیش افتاد ولی درخشش بازیکنی چون سرژ گرنابری که به تنهایی چهار گل به ثمر رساند، باعث شد تا تاتنهام ۷ بر ۲ شکست بخورد. بازیکن سابق آرسنال که رقیب سنتی تاتنهام نیز هست، بعد از بازی هم دست از سر هواداران تاتنهام بر نداشت و با توئیت “شمال لندن قرمز است” برای این هواداران کری خوانی کرد و شب تلخ هواداران تاتنهام را تکمیل کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *