صفحه اصلی / عمومی / رابی فاولر : لوئیس سوارز هیچ احترامی برای تیم لیورپول قائل نیست

رابی فاولر : لوئیس سوارز هیچ احترامی برای تیم لیورپول قائل نیست

ad banner

رابی فاولر اسطوره و ستاره پیشین تیم لیورپول در حین دیدار لیورپول برابر بارسلونا در کنار مایکل اوون کارشناسان یک برنامه تلویزیونی بودند. وی در ادامه صحبت های خود این بار به سراغ حواشی مهاجم بارسلونا رفت و در انتقاد به لوئیس سوارز و رفتار او در قبال لیورپول در دیدار رفت دو تیم در نیوکمپ گفت:

 من طرفدار بازی سوارز به عنوان یک فوتبالیست هستم. نظر من این است که او در دوران حضورش در لیورپول بسیار درخشان ظاهر شد. از نظر من اما رابطه ای که او با هواداران داشت درست نیست. شما می توانید از باشگاه بروید و برای بارسلونا بازی کنید، این یک اتفاق عادی برای هر فوتبالیست است ولی نحوه جدایی او از لیورپول را ببینید. او حتی در دوره ای تصمیم داشت از لیورپول به آرسنال برود. به یک باره او ماند و مجددا شروع به درخشش کرد. او خوب بازی کرد زیرا می خواست از باشگاه جدا شود و هدف اصلی اش این بود که با یک نمایش خوب راهی تیم دیگری شود. این چیزی است که باعث ناراحتی من از هواداران لیورپول می شود که چرا او را دوست دارند.

رابطه بد لوئیس سوارز و تیم لیورپول

لوئیس سوارز تیم لیورپول

وی ادامه می دهد:

این که بعد گلزنی برابر قرمزها خوشحالی کند یا نه موضوع مهم و قتبل بحثی نیست ولی رفتارش در دیدار رفت نشان داد او هیچ احترامی برای باشگاه قائل نیست. می دانم او یک فوتبالیست خیابانی است و فرهنگی که در آن بازی کردن را یاد گرفته است متفاوت است اما این بهانه خوبی نیست. رفتار او در برابر باشگاه لیورپول و هواداران نشان دهنده بی احترامی بود. اما او پس از آن مسابقه می گوید که اگر در آنفیلد گل بزند خوشحالی نمی کند و با خود فکر می کنم احترام گذاشته است. پس احترام او هفته پیش کجا بود؟ بنابراین من یک مشکل بزرگ نسبت به حمایت هواداران از او دارم.

شایان ذکر است مهاجم اروگوئه ای در دیدار رفت با برخی بازیکنان لیورپول درگیری هایی داشت و همین مسئله موجب شد انتقاداتی به وی وارد شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *