صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ شیکاگو بولز – میلواکی باکس

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ شیکاگو بولز – میلواکی باکس

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت 4:30 بامداد روز سه‌شنبه، 23 بهمن ماه تیم شیکاگو بولز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان میلواکی باکس خواهد بود. گرچه روی کاغذ، نتیجه‌ی این بازی از پیش معلوم است ولی پیش بینی بسکتبال NBA غافلگیریهای زیادی دارد. شیکاگو بولز اصلاً حال و روز خوشی ندارد و در نقل و انتقالات میان‌فصل سعی کرد از اکنون خود را برای سال آینده آماده کند. این تیم در بازی قبل در شیکاگو مغلوب واشنگتن وایزاردز شد تا عملاً شانسی برای صعود به پلی‌آف نداشته باشد. در سوی دیگر، میلواکی باکس اکنون آماده‌ترین تیم لیگ NBA است، هرچند پس از 6 برد پیاپی در بازی قبل ناباورانه به اورلاندو مجیک باخت.

پیش بینی در بتکارت

شیکاگو بولز؛ همچنان قعرنشین

شیکاگو بولز که با تیم دهه‌ی 90 سراپا فرق دارد در ادامه‌ی روند نزولی فصل‌به‌فصل خود آمار 61% برد فصل 2015 را به 23% امسال رسانده است. بولز با 13 برد و 43 باخت و تفاضل 9- در رده‌ی 13 کنفرانس شرق قرار دارد. این تیم در 10 بازی اخیر خود 3 برد و 7 باخت رقم زده که برای شیکاگوی امسال آمار خوبی است! نقطه‌ی ضعف اصلی شیکاگو بولز خط آتش آن است که رتبه‌ی 28 لیگ NBA را در اختیار دارد (متوسط 103 امتیاز) ولی به‌لحاظ دفاعی وضع بهتری دارد (با متوسط اعطای 112 امتیاز در رده‌ی 19 لیگ NBA قرار دارد). آنان برای رفع این نقیصه اتو پورتر جونیور و تیمونی لوواوو-کاباروت را به تیم خود تزریق کردند هرچند مشخص است که این نقل و انتقالات با چشم‌انداز فصل آینده انجام شده‌اند. زک لاوین و لائوری مارکانن بهترین امتیازآوران تیم هستند که در نبود جاستین هالیدی که به ممفیس رفته کار سختی در پیش خواهند داشت. مصدومیت وندل جونیور کارتر که بهترین بلاک‌کننده‌ی تیم و از بهترین ریباندکننده‌های تیم است قطعاً باعث تضعیف عملکرد دفاعی تیم میزبان خواهد شد.

پیش بینی بسکتبال NBA بولز باکس

میلواکی باکس؛ بی‌رقیب و توفنده

میلواکی باکس در چند فصل گذشته حدود 50% برد برجای می‌گذارد ولی امسال با جهشی خیره‌کننده و تبدیل 54% برد پارسال خود به 74% تبدیل به بهترین تیم لیگ NBA شده است. این تیم با 41 برد و 14 باخت از نزدیک‌ترین حریف خود در لیگ NBA یعنی گلدن استیت واریرز 2% برد بیشتر دارد. باکس تفاضل 10+ دارد و در 10 بازی اخیر خود 8 برد و 2 باخت بر جای گذارده است (باخت مقابل اوکلاهما و اورلاندو). میلواکی در نیم‌فصل موفق شد قرارداد خود با نیکولا میروتیچ را تمدید کند و برای این امر به نیواورلینز امتیازات زیادی داد. با این حال در بازی با شیکاگو میروتیچ احتمالاً به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. نکته‌ی نگران‌کننده برای باکس غیبت احتمالی جیانیس آنته‌‌توکومپو است. او که در آل‌استار بازیکن اول کنفرانس شرق و در تیم خود امتیازآورترین، بهترین پاسور و ریباندکننده است در ناحیه‌ی زانوی راست خود احساس درد می‌کند و معلوم نیست به این بازی می‌رسد یا نه. قطعاً دلیل اصلی باخت میلواکی به اورلاندو در بازی قبل غیبت جیانیس بوده است.

پیش بینی بسکتبال NBA

برای پیش بینی بسکتبال NBA همیشه به نکات مهم توجه داشته باشید. پیش از شروع بازی از وضعیت جیانیس آنته‌‌توکومپو (یکی از بهترین‌های لیگ NBA) کسب اطلاع کنید. در صورت غیبت جیانیس آیا شیکاگو بولز می‌تواند برای میلواکی باکس، اورلاندو مجیک دیگری شود؟ در 4 بازی اخیر دو تیم میلواکی برنده بوده ولی 3 بازی پیش از آن را شیکاگو به‌طور پیاپی برده است. شیکاگو این فصل از 27 بازی خانگی تنها 5 تا را برده و میلواکی در 28 بازی خارج از خانه 23 برد به دست آورده است. برای توجه به برخی نکات بازی به این لینک توجه کنید.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *