صفحه اصلی / عمومی / زین الدین زیدان : هازارد می تواند کارهای بزرگی برای رئال مادرید انجام دهد

زین الدین زیدان : هازارد می تواند کارهای بزرگی برای رئال مادرید انجام دهد

ad banner

تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و رئال مادرید در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه A امشب ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. زین الدین زیدان سرمربی سفید پوشان در کنفرانس خبری پیش از این بازی صحبت هایی را در خصوص شرایط این مسابقه و بازیکنان ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

زین الدین زیدان و امید برای پیروزی رئال مادرید در بازی مقابل پی اس جی!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم پاری سن ژرمن پارک دو پرنس از ساعت ۲۳:۳۰  آغاز خواهد شد و قضاوت این دیدار را آنتونی تایلور بر عهده خواهد داشت.
  • پیش بینی می شود تیم میزبان یعنی پاری سن ژرمن با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ و تیم رئال مادرید نیز با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به میدان بروند.

زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید پیش از این مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران به سوالات برخی از آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:

رئال مادرید و زین الدین زیدان
شرایط تیم زین الدین زیدان به چه صورت است؟

خوشحال هستم که دوباره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز شده است و می توانیم پا به این تورنومنت مهم بگذاریم. در مقابل حریف سختی قرار خواهیم گرفت و هدف خود را برای این دیدار معلوم کرده ایم. هر بار که بازی می کنیم، کار های بزرگی از هر دو تیم انتظار می رود اما تازه در ابتدای فصل هستیم. تصمیم گرفته ایم که خوب کار کنیم و ناکامی فصل قبل را جبران نماییم. هنوز برای پیشرفت کردن ما راه درازی در پیش است و باید روی نقاط ضعف و قدرت امان بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم.  این قضیه در خصوص پی اس جی نیز صادق است و آن ها نیز به همین رویه عمل خواهند کرد.

بازی در مقابل پاری سن ژرمن به چه صورت خواهد بود؟

 پی اس جی تیم بزرگی است و همیشه بازی های خوبی را از خود به نمایش می گذارند و تقریبا روند ثابت خوبی را در پیش می گیرند. درست است که گاهی اوقات به نتیجه لازم نمی رسند ولی این مسئله به عوامل مختلفی بستگی دارد. آن ها چند غایب دارند اما با این وجود بدون نیمار و ام باپه و کاوانی هم در سطح بالایی قرار دارند و از نظر من آن ها تیمی هستند که همیشه در حال رشد و ترقی هستند. بهر حال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است و قهرمانی سخت تر، ولی هر ساله پیشرفت و تلاش بیشتری را از آن ها می بینیم.

آمادگی ادن هازارد در چه حدی است؟

هازارد در حال حاضر شرایط خوبی دارد و آماده است چون جلسات تمرینی بیشتری با تیم تمرین کرده است. او می تواند در شرایط های مختلف متفاوت عمل کند و شرایط خوبی را ایجاد کند. او این قضیه را اثبات کرده و بسیار خوب خواهد بود و برای ما بازیکن مهمی است. او آینده فوق العاده ای در اینجا خواهد داشت. او برای رسیدن به دستاوردی خاص بسیار با انگیزه است. او می داند کجاست و به چه تیمی آمده است. او از شخصیتی برخوردار است که به نفع باشگاهی مثل رئال مادرید است. باید اجازه دهیم کارش را انجام دهد و بعد توانایی های وی را خواهیم دید. خوشحال هستیم که او در تیم ما حضور دارد و مطمئن باشید می تواند کار های بزرگی را ارائه دهد.

11 5
کریم بنزما؟

لازم نیست بگویم که او همیشه توانایی خودش را اثبات کرده و نشان داده از چه قابلیت بالایی برخوردار است. او همیشه گلزنی می کند و گل های مهمی به ثمر می رساند. اما بازی او فقط بر مبنای گلزنی تعریف نشده است. او اخیراً بسیار تعیین کننده بوده و یک بازیکن تیمی است و این را در هر مسابقه نشان داده است که علاوه بر گلزنی در خدمت تیم بوده و در کار گروهی نیز شرکت می کند. این قضیه را بیشتر می پسندم که او در کار تیمی نیز شرکت می کند و او را هم چنان در ترکیب تیم رئال مادرید می خواهم. زیرا او در هر بازی آماده تر از قبل نشان داده و از آن جایی که او فرانسوی و اهل لیون است و رقابت دیرینه ای بین لیون و پاری سن ژرمن وجود دارد به احتمال زیاد انگیزه بیشتری را برای گلزنی خواهد داشت و امیدوارم بتواند باز هم به روند خوب ادامه دهد.

نظر شما در خصوص مهاجم جدید پی اس جی مائورو ایکاردی که به تازگی به جمع آن ها اضافه شده است؟

مائورو مهاجم گلزن و خوبی است و این موضوع را همیشه به نوعی بیان کرده است. از کیفیت او کاملا آگاه هستیم و می دانیم به چه سبکی بازی می کند. او در اینتر هم روند ثابتی داشت و در این جا نیز به همین صورت خواهد بود و ما نیز حواس امان به او خواهد بود.

آیا خامس آماده است؟

خامس نیز در حال حاضر آماده است و می تواند در پست های متفاوتی به میدان برود ولی بیشتر تمایل دارد که رو به جلو بازی کند. سیستم بازی تعیین کننده این خواهد بود که او در بازی امشب در چه پستی درون زمین می رود. نکته مهمی نیز که وجود دارد این است که او اعتماد به نفس کافی را پیدا کرده و به خودش اطمینان دارد که می تواند موثر ظاهر شود. ترجیح می دهم در خصوص این که چگونه بازی کند چیزی به او نگویم و با توجه به مهارت های وی این موضوع را به خودش بسپارم و امیدوارم در پست هجومی توان خود را اثبات کند.

55 1
نظر شما در خصوص آرئولا و کیلور ناواس که در تیم های مخالف قرار گرفتند؟

برای کیلور ناواس آرزو می کنم تا بعد از بازی فردا موفق باشد و قدر دان زحماتی که در رئال مادرید کشیده است هستیم و من بسیار به او علاقه دارم و احترام زیادی قائل هستم. آرئولا هم دروازه بان بسیار خوبی است که به جمع ما اضافه شده و از داشتن او هم بسیار خوشحال هستم زیرا تلاش بسیاری زیادی می کند که تحسین برانگیز است و در تمرینات نیز به خوبی ظاهر شده است.

تمرکز شما بر روی لالیگا است یا لیگ قهرمانان اروپا ؟

همان طور که قبلا نیز گفته ام بازی های لالیگا از این حیث اهمیت دارد که شما باید همیشه در بهترین حالت خود باشی و بازی ها به صورت منظم و روتین هر هفته برگزار می شود و شما هر هفته باید آماده تر از قبل باشی و چیز جدیدی را ارائه کنی و یک رقابت ثابت در طول یک فصل است. وقتی که شما آماده باشی در طول یک سال قطعا این قضیه بر روی تورنومنت های دیگر همانند لیگ قهرمانان اروپا هم تاثیر گذار خواهد بود. هدف ما بردن همه جام ها است و امیدوار هستم در بازی امشب بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و رئال مادرید در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امشب ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، رقم می خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *