صفحه اصلی / عمومی / کیلور ناواس در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارد

کیلور ناواس در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارد

ad banner

در فاصله پنج روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی به نظر می رسد که دروازه رئال مادرید تغییر بزرگی خواهد داشت و آن هم جدایی کیلور ناواس دروازه بان محبوب مادریدی ها است که راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در همین راستا نشریه لاناسیون در کاستاریکا گزارش داده است که کیلور ناواس با پاریسن ژرمن به توافق رسیده و به همین خاطر با زیدان و هم تیمی هایش وداع کرده تا فوتبالش را در پاریس ادامه بدهد. هیچ بعید نیست که کیلور فردا در پاریس قرارداد رسمی خود را با پی اس جی امضا کند. به احتمال زیاد په په رینا به عنوان جانشین گلر کاستاریکایی به رئال مادرید می آید. در مورد این انتقال گفته می شود که سران رئال مادرید از پی اس جی خواسته اند تا آلفونس آرئولا دروازه بان فیکس خود در فصل گذشته را با کیلور ناواس معاوضه کند. این معامله هیچ ربطی به انتقال نیمار ندارد چرا که رئال مادرید قید بازیکن برزیلی را زده است. آرئولا که سابقه یک فصل حضور قرضی در ویارئال را دارد، به خوبی لالیگا را می شناسد و سه بازی ملی در فرانسه داشته است.این دروازه بان یکی از گزینه های اصلی جانشینی لوریس در تیم ملی فرانسه است.

کیلور ناواس راهی پاری سن ژرمن خواهد شد؟

کیلور ناواس راهی پاری سن ژرمن خواهد شد؟
در مورد وی بد نیست بدانید که آلفونس آرئولا یکی از امیدهای اصلی فوتبال فرانسه برای دروازه است هر چند که در سن 26 سالگی آن طور که باید و شاید، جا نیافتاده است. بازیکنی که در پاریس متولد شده، در آکادمی پی اس جی رشد کرده و همیشه رویایش موفقی تدر تیم فرانسوی بود. در تیم ملی هم توقعات در موردش زیاد بوده است اما در حال حاضر فقط سه بازی ملی داشته است.

این بازیکن در فصل 17-2016 پس از دوران قرضی در ویارئال به گلر فیکس پی اس جی تبدیل شد. او در لالیگا در فصل 16-2015 مجموعا 37 بازی داشت که عملکرد خوبی داشت و یکی از ستارگان فصل بود. او در نهایت این فرصت را پیدا کرد تا در تیم اصلی پی اس جی جای بگیرد. او در فصل 17-2016 با 27 بازی در پی اس جی پررنگ بود اما نه ثبات داشت و نه در سطح لازم بود.  بدین ترتیب نتوانست جایگاهش را در پی اس جی تثبیت کند. آرئولا در فصل 18-2017 مجموعا 43 بازی داشت اما با این وجود پی اس جی از او راضی نبود و بوفون را خرید. آرئولا در مقابل دروازه بان ایتالیایی فصل قبل 31 بازی داشت و چرخشی با بوفون بازی می کرد.

بعد از این که بوفون از پاریس رفت اما آرئولا هنوز مورد اعتماد سران پی اس جی نیست. او در چهار بازی رسمی فصل فیکس بوده است. در این تابستان سایه دوناروما را روی سرش حس کرد اما گلر ایتالیایی خریده نشد و حالا کیلور ناواس قرار است که جانشین او در پی اس جی شود و او فوتبالش را در مادرید ادامه بدهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *